• Ik weet niet meer hoe lang het geleden is onderhand, maar ik had een poging tot zelfmoord gedaan. Tot mijn spijt is die redelijk gelukt en belandde ik in het ziekenhuis. Mijn maag is leeggepopt en na een week mocht ik weer naar huis. Ik moest wel in therapie en het heeft me geen ene hol geholpen.

    Terwijl ik in het ziekenhuis lag, hebben mijn ouders niets tegen de buitenwereld gezegd. Ze schaamden zich voor mij en hadden er spijt van dat ze mij gemaakt hadden. Tenminste, dat vertelden ze me toen. Mijn familie en klas dachten dat ik in het ziekenhuis lag door eten wat niet helemaal goed was. Een aantal vrienden wisten niet eens dat ik in het ziekenhuis was.

    Nu moet ik binnekort in andere therapie en de kans bestaat dat ik naar een kliniek moet. Het spijt me dat ik jullie heb laten schrikken, als jullie me tenminste kunnen herinneren. Ik wil jullie beloven dat ik dit nooit meer zal doen, maar dat kan ik niet beloven. Het spijt me echt met heel mijn hart.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind het heel knap dat je in therapie wíl. Respect!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Omg, je ouders hadden je toen moeten steunen, ipv dat andere.


    Owl you need is love.

    Ik moet in therapie, maar voor mij is de stap veels te groot, omdat ik bang ben dat mensen mijn verhaal niet snappen, of dat het niet zo erg zal zijn dan de anderen in die groep, terwijl anderen daar een andere mening over hebben.
    Ik vind het knap dat je dit hier neerzet, dat is ook al een grote stap, succes (flower)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    respect, en heel veel sterkte!

    Herbie schreef:
    Ik vind dat je veel durf hebt zo dat hier in dit topic te zetten
    Gelukkig leef je nog

    Heel Veel Sterkte


    My heart is yours and so am I

    Laura? oh mijn god, ik had niet eens door dat jij het was! D:
    Wat verschrikkelijk dat je ouders zo reageerden.
    Weet dat ik, net als vele anderen hier, en je vrienden, je wél willen kennen.
    En ik weet zeker dat je hier door geraakt, ookal lijkt dat nu zo onmogelijk. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Herbie schreef:
    Ik vind dat je veel durf hebt zo dat hier in dit topic te zetten
    Gelukkig leef je nog

    Heel Veel Sterkte


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.