• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:09 ]

    Ik voel me aangesproken. En ik weet dat je het over mij hebt. Maar Sevda, eigenlijk kun je zoiets niet maken tegenover mij.
    Wat ik tegen je zei, zullen anderen net zo goed tegen je zeggen. Je luistert alleen totaal niet, je bent te eigenwijs. Daarnaast vertel je ook niets. Je zit wel van 'daar gaat het niet om', maar als je dan eens zou zeggen waar het wél om zou gaan.

    Hoe moeten mensen zich hier nou in herkennen, als je zelf niet eens weet wat er is? Tja, ze kunnen zichzelf erin herkennen dat ze vaak 'ik snap je niet' reacties krijgen. Maar daar houdt het op.


    everything, in time

    Ja precies hetzelfde hier. Maar sev als je wilt praten sta ik altijd voor je klaar<3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ja ik begrijp je. Dat is ook waarom ik niemand mijn problemen meer vertel omdat je toch weer krijgt te horen. Ow ja sterkte.

    Ik herken je probleem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heb ik ook, ik vertel ook niets aan mijn vriendinnen... :/


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Praten over problemen is een van de belangrijkste dingen die er zijn. Het maakt niet uit met wie of misschien zelfs met wat, als je maar je zorgen kwijt kan.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik herken je probleem, ik neem gewoon de moeite niet meer om tegen mensen iets te zeggen over mijn problemen, ze snappen het toch niet


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Progeny schreef:
    Ik voel me aangesproken. En ik weet dat je het over mij hebt. Maar Sevda, eigenlijk kun je zoiets niet maken tegenover mij.
    Wat ik tegen je zei, zullen anderen net zo goed tegen je zeggen. Je luistert alleen totaal niet, je bent te eigenwijs. Daarnaast vertel je ook niets. Je zit wel van 'daar gaat het niet om', maar als je dan eens zou zeggen waar het wél om zou gaan.

    Hoe moeten mensen zich hier nou in herkennen, als je zelf niet eens weet wat er is? Tja, ze kunnen zichzelf erin herkennen dat ze vaak 'ik snap je niet' reacties krijgen. Maar daar houdt het op.

    Het gaat niet alleen over jou. En ik weet dat jou advies klopt, maar er zit inderdaad meer achter. Maar dat vertel ik niet, omdat ik me er deels voor schaam, en het niet verder hardop durf te zeggen/typen.
    Het liefst zou ik daarom ook iemand vo9or mijn neus hebben staan, die hetzelfde denkt, dan voel ik me meer op mijn gemak. Maar zo iemand vinden is te moeilijk.

    Ik vraag of mensen zich herkennen, in dat ze iets wíllen vertellen, maar dan alleen aan iemand die hetzelfde denk/meemaakt.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Het gaat niet alleen over jou. En ik weet dat jou advies klopt, maar er zit inderdaad meer achter. Maar dat vertel ik niet, omdat ik me er deels voor schaam, en het niet verder hardop durf te zeggen/typen.
    Het liefst zou ik daarom ook iemand vo9or mijn neus hebben staan, die hetzelfde denkt, dan voel ik me meer op mijn gemak. Maar zo iemand vinden is te moeilijk.

    Ik vraag of mensen zich herkennen, in dat ze iets wíllen vertellen, maar dan alleen aan iemand die hetzelfde denk/meemaakt.


    Maar kijk wij kunnen wel zeggen dat we het herkennen wat overigens dus zo is alleen die dikgedrukte zin, ik weet niet waar je mee zit (misschien een beetje) dus kunnen we het eigenlijk niet zeggen.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Het gaat niet alleen over jou. En ik weet dat jou advies klopt, maar er zit inderdaad meer achter. Maar dat vertel ik niet, omdat ik me er deels voor schaam, en het niet verder hardop durf te zeggen/typen.
    Het liefst zou ik daarom ook iemand vo9or mijn neus hebben staan, die hetzelfde denkt, dan voel ik me meer op mijn gemak. Maar zo iemand vinden is te moeilijk.

    Ik vraag of mensen zich herkennen, in dat ze iets wíllen vertellen, maar dan alleen aan iemand die hetzelfde denk/meemaakt.

    Misschien is het makkelijker om een totale buitenstaander om advies te vragen? Dat is misschien eng, maar ze luisteren ook wel hoor =). Misschien vind je het beter als je vrienden niet weten waarom jij je schaamt en dergelijke.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Het gaat niet alleen over jou. En ik weet dat jou advies klopt, maar er zit inderdaad meer achter. Maar dat vertel ik niet, omdat ik me er deels voor schaam, en het niet verder hardop durf te zeggen/typen.
    Het liefst zou ik daarom ook iemand vo9or mijn neus hebben staan, die hetzelfde denkt, dan voel ik me meer op mijn gemak. Maar zo iemand vinden is te moeilijk.

    Ik vraag of mensen zich herkennen, in dat ze iets wíllen vertellen, maar dan alleen aan iemand die hetzelfde denk/meemaakt.


    Maar lieverd, hoe moet ik weten of ik hetzelfde voel/heb meegemaakt als ik niet weet wát er scheelt. Je moet me durven vertrouwen, daar zijn we toch vrienden en mama/dochter voor? (:
    Ik heb veel meer meegemaakt als je denkt.(':


    everything, in time

    Positive schreef:
    Ja ik begrijp je. Dat is ook waarom ik niemand mijn problemen meer vertel omdat je toch weer krijgt te horen. Ow ja sterkte.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Voor iedereen is misschien zo en situatie herkenbaar maar voor de een anders dan de andere.


    Some angels have no wings.

    Progeny schreef:
    (...)

    Maar lieverd, hoe moet ik weten of ik hetzelfde voel/heb meegemaakt als ik niet weet wát er scheelt. Je moet me durven vertrouwen, daar zijn we toch vrienden en mama/dochter voor? (:
    Ik heb veel meer meegemaakt als je denkt.(':

    Dat weet ik, en je hebt helemaal gelijk. Maar als puntje bij paaltje komt, draai ik alles altijd om naar de druppel, die er nooit veel mee te maken heeft. Ik neem het mezelf zo vaak voor iemand te vertrouwen, maar als het moment daar is durf ik niet meer.

    Louisaaa schreef:
    Voor iedereen is misschien zo en situatie herkenbaar maar voor de een anders dan de andere.

    Inderdaad. Er is niemand die hetzelfde voelt als jij. Misschien dat ze hetzelfde meegemaakt hebben, maar die persoon heeft het misschien anders beleeft. Hoe dan ook, je kunt beter jhet aan iemand toe vertrouwen, dan voel je je vast ook wat opgeluchter =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay