• Ik heb een aantal series verwijderd omdat ik ze niet graag meer maakte.En ik ga er 3/4 andere make ((er kan niet elke dag een stukje kome)).Maar ik heb rollen.MAAR,ja er is een grote maar.Ik ga die rollen niet zomaar weg geven maar ik ga aan rollen ruil doen.Jullie snappen het allemaal wel zker?Belangrijk,ik wil niemand na doen met mijn ideën.

    Serie 1.

    Je bent een meisje van 16 jaar.in de meter 60 en je weeg 60 kilo.Je vind het veel te veel en daarom wil je op diët met tegen zin van je vrienden.Iemand stelt aan je voor om drugs te pakken dat je daarmee 11 kilo in de week afvalt.Er gebeurd van alles en het is een tomlovestory.
    rollen;

    Hoofdrol + vriendin bill; BEZET door LOLLIPOPx
    Vriendin tom ; BEZET door niniSEXNIJN
    vriendin georg; BEZET
    vriendin gustav;BEZET
    wat moet ik weten;

    naam;
    leeftijd;
    foto;
    tekstje.
    serie 2.

    Het gaat over 4 meisjes die in een big brother huis worden gestoken.Allen die 4!De mensen die alles regelt maar die ze nooit te zien krijgen zijn de jongens van tokio hotel.En er gebeurd vanalles.
    ROLLEN;

    hoofdrol + vriendin tom; BEZET door TOMSDICK
    vriendin bill; BEZET door xNIJNTJE
    vriendin georg;BEZET
    vriendin gustav;BEZET sayXkiss
    wat moet ik weten;

    naam;
    leeftijd;
    foto;
    tekstje
    serie 3.

    Je kent ze wel.De 4 fashion girls van de nieuwe pop band.Ze zijn genomineerd voor een mtv award en daar lopen ze tokio hotel tegen het lijf.
    ROLLEN;

    hoofdrol + vriendin bill; BEZET door BILLSCUPCAKE
    vriendin tom; BEZET door PersianRose
    vriendin georg; BEZET door xMichKaulitz
    vriendin gustav; BEZET door ROckMusiCxLP
    wat moet ik weten;

    Naam;
    Leeftijd;
    Foto ((liefst een streke wijf.));
    tekstje;


    Vergeet niet de rollenruil ;] Het moet niet perse,maar als het mogelijk is.Jha dan doe ik aan rollen ruil ;] anders niet.



    IK HEB ALLE ROLLEN!!!!!!

    serie 3
    vriendin tom

    Naam; Samantha

    Leeftijd; 16

    Foto ((liefst een streke wijf.));http://94.100.113.134/347700001-347750000/347748801-347748900/347748870_3_dXSz.jpeg

    tekstje; Dudes ! Sammy Joe is de naam. Ik ben lekker eigenwijs en houd van mijn mening te uiten. voor de rest kan ik wel lief zijn en heb een goed luisterend oor waar mensen gebruik van maken. ik heb bruin haar en blauwe ogen en ben gek op shoppen en uitgaan met vrienden xx


    en anders vriendin gustav vind ik ook goed =DD.
    en als dat ook niet kan geef je me maar een andere rol wat jou uitkomt xD

    ik snap dat rollen ruilen niet -_-'


    *He's the one.

    oke blonde acktieee ^^
    wat is rollen ruil (A)?
    xX.

    Ikke in de 1st vriendin Bill <3
    Krijgt Joyce ook rolletje in mijn Quiz ^^ Enuhmm info komt!

    vriendin gustav; info volgt


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Rol maakt totaal niet uit ;)
    Naam;
    Rose (A)
    Leeftijd;
    Moet jy weten
    Foto ((liefst een streke wijf.));
    [url]http://img2.timeinc.net/people/i/2006/celebdatabase/jessicaalba/jessica_alba1_300_400.jpg

    http://i11.photobucket.com/albums/a160/Monzerelli/AliciaKeys.jpg[/url]
    tekstje;
    Heey Bitcha'z.

    Ik ben Rose en ik ben .. jaar oud ;)
    Myn hobby's doen er momenteel niet aan toe maar ik kan je wel zeggen dat ik van myn vrienden & Boys hou =D. Ik ben best sportief maar soms ook weer lui. Mynn humeur verandert vaak en ik heb 1 oudere broer die er niet aan toe doet. Meer over my heb ik niks te zeggen. Doe deze Ge-Wel-Dige quiz gewoon maar enne..

    Byee!!

    XxX Rose (duivel)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil wel vriendin Tom of Bill in 1 van die serie's, Kies zelf maar welke ;] Dan vul ik daarna wel de info in


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik wil serie 3 vriendin TOM x33
    maar ik snap niets van die rollenruil, ben ik nu mn rol kwijt fwat ??


    PoisonTrash on camera

    naam; Jaymie

    leeftijd; 18

    foto;http://media.photobucket.com/image/jaymee/flagrappling/FG%20Girls/jaymee.jpg?o=1
    tekstje.

    heej heej biatches x3

    ik ben dus de rol vriendin van gustav
    en ik ben soms best een biatch
    maar ik kan ook heel lief zijn
    mijn hobby is dansen (daar ben ik ook erg goed in)

    P.s. als je iets veranderen wilt mag dat hoowr!!:)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    oja wou gij een rol in mijn srie??


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    naam; Annelies

    leeftijd; 16

    foto; KIES MAAR UIT FB!

    tekstje.

    Haaii lovely peopz <3

    Mijn naam is dus zoals je misschien al door moest hebben Annelies en ik leef al 16 jaar op deze planeet. Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik 1m60 ben en 60 kilo weeg! Eigenlijk vind ik dat veel te veel voor mijn lengte en probeer ik ook af te vallen, maar dat zonder resultaat. Er is daarnet eigenlijk iets echt bizar gebeurt maar hou het voor jouw! Ik ben daarjuist iemand tegen het lijf gelopen en die wou me een wit poedertje verkopen, Jah Drugs en hij zei dat ik daarvan in 1 week 11 kilo zou afvallen! Weetje niet hoe goed? Ik weet niet of ik het ga doen, daar denk ik nu over na maar ik moet gaan!

    KissEz <3


    Hopelijk krijgt Annelies de rol ^^ Maar 1 vraagje, Hoe kan dat een tom-lovestory worden als de hoofdrol met Bill gaat zijn?

    <3

    oja oja als ik de rol heb stuur je me dan een pb :D (A)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Naam; Michelle
    Leeftijd; 17
    rol; moet je zelf maar kiezen het liefst tom of georg (A) , verhaal 3!!
    Foto : http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/05/ashlee-simpson.jpg
    tekstje;
    Heey, <3
    Ik ben michelle en ben 17 jaar. Ik zit samen met een stel andere meiden in een band. Sinds kort zijn we doorgebroken en treden vaak op, we staan bekend om mode bewusten meiden die weten wat ze willen. En die talent hebben. Ik woon nog bij me ouders maar ben van plan om daar weg te gaan. Ik sta zelf bekend om een meisje dat altijd iets zegt voordat ik er over nadenk. Maar zo ben ik. Ookal ben ik soms ook wel stil! Ik hou van de meiden van de band. Mijn gitaar, milkshakes, mode, en dingen inrichten en ontwerpen. Maar ik moet gaan. De meiden wachten ik heb een intervieuw!
    xX. michelle

    ohjaa je mag een rol in me quiz :)!
    een quiz die er al is op dit profiel of op xLoveMusic
    xX. michelle

    Rol maakt totaal niet uit ;)
    Naam;
    Rose (A)
    Leeftijd;
    Moet jy weten
    Foto ((liefst een streke wijf.));
    http://i22.beon.ru/43/68/106843/13/3332213/emogirls_021.jpeg
    tekstje;
    Heey Bitcha'z.

    Ik ben Rose en ik ben .. jaar oud ;)
    Myn hobby's doen er momenteel niet aan toe maar ik kan je wel zeggen dat ik van myn vrienden & Boys hou =D. Ik ben best sportief maar soms ook weer lui. Mynn humeur verandert vaak en ik heb 1 oudere broer die er niet aan toe doet. Meer over my heb ik niks te zeggen. Doe deze Ge-Wel-Dige quiz gewoon maar enne..

    Byee!!

    XxX Rose (duivel)

    Ik heb u de rol van serie 3 als de vriendin van tom.Maar kunt ge aub eventjes u foto aanpasse ? ;]x

    Naam; Michelle
    Leeftijd; 17
    rol; moet je zelf maar kiezen het liefst tom of georg (A) , verhaal 3!!
    Foto : http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/05/ashlee-simpson.jpg
    tekstje;
    Heey, <3
    Ik ben michelle en ben 17 jaar. Ik zit samen met een stel andere meiden in een band. Sinds kort zijn we doorgebroken en treden vaak op, we staan bekend om mode bewusten meiden die weten wat ze willen. En die talent hebben. Ik woon nog bij me ouders maar ben van plan om daar weg te gaan. Ik sta zelf bekend om een meisje dat altijd iets zegt voordat ik er over nadenk. Maar zo ben ik. Ookal ben ik soms ook wel stil! Ik hou van de meiden van de band. Mijn gitaar, milkshakes, mode, en dingen inrichten en ontwerpen. Maar ik moet gaan. De meiden wachten ik heb een intervieuw!
    xX. michelle

    ohjaa je mag een rol in me quiz :)!
    een quiz die er al is op dit profiel of op xLoveMusic
    xX. michelle

    Jhe hebt de rol als vriendin georg ;]