• Ik heb een aantal series verwijderd omdat ik ze niet graag meer maakte.En ik ga er 3/4 andere make ((er kan niet elke dag een stukje kome)).Maar ik heb rollen.MAAR,ja er is een grote maar.Ik ga die rollen niet zomaar weg geven maar ik ga aan rollen ruil doen.Jullie snappen het allemaal wel zker?Belangrijk,ik wil niemand na doen met mijn ideën.

    Serie 1.

    Je bent een meisje van 16 jaar.in de meter 60 en je weeg 60 kilo.Je vind het veel te veel en daarom wil je op diët met tegen zin van je vrienden.Iemand stelt aan je voor om drugs te pakken dat je daarmee 11 kilo in de week afvalt.Er gebeurd van alles en het is een tomlovestory.
    rollen;

    Hoofdrol + vriendin bill; BEZET door LOLLIPOPx
    Vriendin tom ; BEZET door niniSEXNIJN
    vriendin georg; BEZET
    vriendin gustav;BEZET
    wat moet ik weten;

    naam;
    leeftijd;
    foto;
    tekstje.
    serie 2.

    Het gaat over 4 meisjes die in een big brother huis worden gestoken.Allen die 4!De mensen die alles regelt maar die ze nooit te zien krijgen zijn de jongens van tokio hotel.En er gebeurd vanalles.
    ROLLEN;

    hoofdrol + vriendin tom; BEZET door TOMSDICK
    vriendin bill; BEZET door xNIJNTJE
    vriendin georg;BEZET
    vriendin gustav;BEZET sayXkiss
    wat moet ik weten;

    naam;
    leeftijd;
    foto;
    tekstje
    serie 3.

    Je kent ze wel.De 4 fashion girls van de nieuwe pop band.Ze zijn genomineerd voor een mtv award en daar lopen ze tokio hotel tegen het lijf.
    ROLLEN;

    hoofdrol + vriendin bill; BEZET door BILLSCUPCAKE
    vriendin tom; BEZET door PersianRose
    vriendin georg; BEZET door xMichKaulitz
    vriendin gustav; BEZET door ROckMusiCxLP
    wat moet ik weten;

    Naam;
    Leeftijd;
    Foto ((liefst een streke wijf.));
    tekstje;


    Vergeet niet de rollenruil ;] Het moet niet perse,maar als het mogelijk is.Jha dan doe ik aan rollen ruil ;] anders niet.



    IK HEB ALLE ROLLEN!!!!!!

    En serie 1 ?

    whaahaah super is da de naam kan ie op mijn lijst ;)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Serie 3 n_n

    Naam; Renee/ Nana.

    Leeftijd; 15

    Foto ((liefst een streke wijf.)); http://www.quizlet.nl/foto.php?id=74913 Ik had anders niks n_n

    tekstje; Hi, Guys ik ben Renee. Maar mensen noemen me Nana x3. Call me what you like. Ik zing in een popgroep. Ja ik ziong en kan het ook! Mensen zijn jaloers op me en yes i like it n_n. Zoals je misschien door hebt ben ik Nogal BITCHY maar ik kan ook een schatje wezen!x3 Verder kan ik ook Gitaar spelen en hou ik van Shoppen met vriendinnen. Ook vind ik jongens erg leuk en dan het liefst beroemde. Maar ik moet gaan ik ga winkelen! xoxo RWARR,<3 Renee/Nana x3

    Vriendin Gussie! Maakt niet uit in welke serie! (Om het je makkelijk te maken ;))

    naam; Say

    leeftijd; 15

    foto; http://pixhost.eu/avaxhome/avaxhome/2007-09-08/jojo_310.jpg

    tekstje.

    Hey!
    Aangenaam kennis te maken ik ben Say!
    Ik ben enorm eigenwijs, koppig en bovenal nieuwsgierig! Het is maar dat je het weet anders kom je later misschien voor verassingen te staan! ;) Ik hou van mijn vrienden om wie ze zijn en omdat ze altijd voor me klaar staan! Omdat ik een poos geleden grote problemen had ben ik er achter gekomen wie mijn echte vrienden zijn. Maar over die tijd heb ik het liever niet! Ik speel gitaar, skate, schrijf teksten, teken, en doe natuurlijk nog meer leuke dingen! Nou als je nog meer wil weten hoor ik het wel! ;)
    Bubaii! XxX Say

    (Als je iets wil veranderen is het okay! ;))


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Vriendin Gussie! Maakt niet uit in welke serie! (Om het je makkelijk te maken ;))

    naam; Say

    leeftijd; 15

    foto; http://pixhost.eu/avaxhome/avaxhome/2007-09-08/jojo_310.jpg

    tekstje.

    Hey!
    Aangenaam kennis te maken ik ben Say!
    Ik ben enorm eigenwijs, koppig en bovenal nieuwsgierig! Het is maar dat je het weet anders kom je later misschien voor verassingen te staan! ;) Ik hou van mijn vrienden om wie ze zijn en omdat ze altijd voor me klaar staan! Omdat ik een poos geleden grote problemen had ben ik er achter gekomen wie mijn echte vrienden zijn. Maar over die tijd heb ik het liever niet! Ik speel gitaar, skate, schrijf teksten, teken, en doe natuurlijk nog meer leuke dingen! Nou als je nog meer wil weten hoor ik het wel! ;)
    Bubaii! XxX Say

    (Als je iets wil veranderen is het okay! ;))

    serie 2. :]

    Dankjewel voor de rol sgat! :D
    Ben weer helemaal blij!!!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    En dan wil ik nu weten wat je bedoelt met Rollenruil? xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En dan wil ik nu weten wat je bedoelt met Rollenruil? xD


    Ik ook! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    En dan wil ik nu weten wat je bedoelt met Rollenruil? xD

    awel he,da ik een rol geef..da ik een rol terug wil ;] Maar ik speel al mee in een van u series nermaal dus jha XD voor wat hoort wat,snapte?

    Wat is rollenruil?

    Is er nog een rol voor vriendin TOM ^^?
    <3

    Ik wil wel vriendin Tom of Bill in 1 van die serie's, Kies zelf maar welke ;] Dan vul ik daarna wel de info in

    vriendin bill,serie 2.
    maar wil je vlug je info droppen.
    want ik ben met de proloog bezig ö

    Joyce girl.. nog een rolletje voor yana (A)?
    *Puppy-eyes*

    Joyce girl.. nog een rolletje voor yana (A)?
    *Puppy-eyes*

    vriendin georg.serie 2.
    maar dan heb ik NU de info nodig :]

    Whii, yanaa Blij , nu ga ik snel verder met muhn seriee XD

    naam; Yana johnson

    leeftijd;17

    foto;jessica alba

    tekstje.
    Hey bitchez..This is yana speaking. Even een korte samenvatting over Me. Niet dat ik veeel te zeggen heb. De optie is dus, mij te leren kennen. En achja , Ik ben DOL op aardbeien. Ik HOU van Georg. Don't TOuch!! Remember that. En ik haat mensen die liegen. Dus wees eerlijk tegen me (A). Voor de rest ben ik een lief meisje dat rap koppig is ^^.

    X3