• Mijn ouders.. Ik had een 4,3 voor Engels en een 2,9 voor aardrijkskunde en nu flippen ze helemaal. Ik moet mijn laptop en iPod vAnaf morgen inleveren en ik moet verplicht schemas maken. Ze gaan ook echt mijn huiswerk controleren enzo. Hoezo overdrijf.. Ik bedoel dat kan toch wel eens gebeuren? Ervaring mee? Herkenbaar? Tips?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 22:45 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ja, inderdaad. Als je nou gemiddeld zo staat, dan kan ik het nog begrijpen, haha. Maar iedereen haalt weleens lage cijfers, da's gezond ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Erg herkenbaar.
    Verschillen: alleen mijn moeder, en ik hoef niks in te leveren.


    There's power in the words you whisper.

    Welk niveau doe je?

    Ja ik snap wel dat ze zich zorgen maken, maar je gemiddelde telt meer.
    Ik zou het niet overleven zonder mijn laptop!


    Here & Now

    Mijn moeder zegt alleen dat ik dan beter mijn best moet doen. Ze vindt dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is hoe ik met mijn school om ga, ze weet dat ik toch wel mijn best doe en als ik dat een keer niet doe ik daar een reden voor heb.

    Ik had met de examens zelf er voor gekozen om mijn laptop in te leveren.
    Maar ik weet niet hoe lang jij achter je laptop zit?
    Want misschien kan je anders afspraken maken? Eerst een uur/anderhalf uur gewoon volledig storten op je huiswerk en daarna pas op je laptop, ofzo?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Maar even eerlijk.. had je er ook echt voor geleerd..?


    ars moriendi

    Arceus schreef:
    Welk niveau doe je?

    Ja ik snap wel dat ze zich zorgen maken, maar je gemiddelde telt meer.
    Ik zou het niet overleven zonder mijn laptop!
    4e klas gymnasium en Ik doe het kei goed dus Ik snap Niet wat ze te klagen hebben. Tjaa Ik zal wel moeten overleven..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Kuyt schreef:
    Maar even eerlijk.. had je er ook echt voor geleerd..?
    voor Engels Niet echt Maar dat doe Ik nooit. Dit x was het gewoon te streng. Driekwart had een onvoldoende. Bij ak herkende Ik de laarstof er Niet eens in, Ik begon al te twijfelen of Ik wel het goede had geleerd.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nah. 'T ligt eraan hoe erg je best ervoor deed. Als 't niet zo was; eigen schuld, dikke bult & anders tsja, kut, maar dat is het leven. (;


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Behooorlijk veel ervaring. Laat zien dat je al je huiswerk al hebt gemaakt en niks beters te doen hebt. Of je moet zogenaamd een ak verslag maken op de computer... En je laat gewoon je verbetering zien. bij mij is ´t dan altijd snel opgelost:) Succes!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Arceus schreef:
    Welk niveau doe je?

    Ja ik snap wel dat ze zich zorgen maken, maar je gemiddelde telt meer.
    Ik zou het niet overleven zonder mijn laptop!

    Soundeffect schreef:
    Ja, inderdaad. Als je nou gemiddeld zo staat, dan kan ik het nog begrijpen, haha. Maar iedereen haalt weleens lage cijfers, da's gezond ;D


    Firm believer of all that is magic

    Ik snap je ouders wel ;x

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 8:16 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb dat nooit gehad omdat ik bijna altijd goede cijfers haalde en bovendien is mijn moeder nooit echt betrokken geweest met mijn school denk ik.. Al zou ik haar drie keer zeggen dat ik over een jaar examen deed, in het examen jaar vroeg ze in welk jaar ik examens had.


    No growth of the heart is ever a waste

    Herkenbaar. En dan, als ik een keer eens goed cijfer haal enzo, is het 'nou, ga zo door"
    Tjeez, ouders.. :c


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind