• Want blijkbaar gaan Thalassophile en ik nu vet spontaan naar Japan in oktober!
    ___________________________________________________________________________________________________________
    ___________________________________________________________________________________________________________



    Je leest het goed! Ik had nooit gedacht dat ik het zo snel kon zeggen, maar ik ga naar Japan! Een paar maanden terug vond ik een organisatie, gerund door twee jonge kerels die al meer dan 6 jaar Japanse les geven. Je kon daar een gratis online les aanvragen, dus ik dacht laat ik het eens proberen. Nu kreeg ik ineens een mailtje dat ze naar Japan gaan en 30 mensen meenemen. In mijn eentje zou ik zoiets nooit doen (het is sws mega uit mijn comfort zone, maar misschien is dat ook wel goed om daar uit te leren stappen), dus ik vroeg een vriendin (Thalassophile hier op Q) of ze dat ook zou willen. Twee dagen laten zaten we samen aan de telefoon terwijl we de FB-podcast keken met alle uitleg. We twijfelde en twijfelde en twijfelde en besloten uiteindelijk dat het toch niet zou lukken met het geld. Je moest namelijk gelijk een smak betalen en zij moest nog betaald krijgen van haar werk.

    Helaas.. Maar een dag later kreeg ik een berichtje van een van de opdrichters en hij gaf aan ons heel graag mee te hebben. We waren heel enthousiast geweest tijdens die podcast en ze hadden nog plekken. Mijn hart schoot in mijn keel. Nu moest ik toch weer even diep gaan nadenken. Michelle en ik hebben toen weer aan de telefoon gehangen en zij heeft met die jongens gebeld. Ze gaven aan dat ze wel wat konden regelen met het geld en dat het in termijnen betaald kon worden (dat zelfs de termijnen in termijnen betaald konden worden xD). En toen was het ineens geregeld. Dus wij gaan nu naar Japan!

    Mocht iemand interesse hebben in deze organisatie. Ze heeten Kotatsu TV. Je kan hun video's ook zien op Youtube (en fb en website en insta) en echt wel een aanrader. Ze doen dit echt heel leuk! Zit er ook over te denken die lessen te gaan volgen.

    Ik wilde dit nieuws eerst niet delen, omdat ik bang was dat ik het zou jinxen ofzo xD maar nu durf ik het toch wel aan! En ik vroeg me dan ook af of er meer mensen hier op Q zitten die naar Japan zijn geweest. Wij gaan 9 dagen en we verblijven in 3 steden; Osaka, Kyoto en Kobe. Natuurlijk zijn wij enorm benieuwd naar alle tips en tricks voor een zo goedkoop mogelijke reis. En dan heb ik het niet over treinreizen ofzo, maar meer over waar je goedkope souveniers kan vinden, goedkoop en lekker eten, allemaal van dit soort tips! Lemme hear it! En we horen ook graag jullie ervaringen met Japan!

    Liefs, Laleah en Thalassophile






    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 18:24 ]

    Is het ook een droom van je om naar Japan te gaan?

    55.6% (5 stemmen)
     
    JAA

    44.4% (4 stemmen)
     
    Nee


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat super leuk! Heel tof ook dat ze jullie ook echt nog benaderd hadden! Ik ben er zelf nooit geweest dus ik kan niet helpen vrees ik


    Spinning around, I'm weightless.

    Nice! Ik wil ook heel graag naar Japan wanneer ik er eens een keer geld voor heb haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    //mn telefoon doet lame

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 0:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste