• De stelling van vandaag luidt:
    Hoe bekender een band wordt, hoe arroganter ze zich gaan gedragen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nou, ik vind dat nogal een generalisering, maar over het algemeen wel ja.:'D


    everything, in time

    Niet altijd, maar het kan wel eens voor komen ja (krul)


    As travars

    Op sommige bands treft het toe en op andere niet.
    Ligt aan de bandleden zelf


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mensen hebben vaak niet door, dat wanneer beroemde mensen zich 'arrogant' gedragen ze zich enkel afschermen voor anderen, zodat ze ook nog een privé leven hebben of dat ze zichzelf op die manier beschermen voor de buitenwereld en onbetrouwbare mensen. Dit vind ik dus niet arrogant. Iemand is arrogant of iemand is het niet. Zoiets wordt je niet zomaar, al wordt je nog zo rijk en beroemd, dat zit gewoon in je gedrag en je houding.


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:
    Mensen hebben vaak niet door, dat wanneer beroemde mensen zich 'arrogant' gedragen ze zich enkel afschermen voor anderen, zodat ze ook nog een privé leven hebben of dat ze zichzelf op die manier beschermen voor de buitenwereld en onbetrouwbare mensen. Dit vind ik dus niet arrogant. Iemand is arrogant of iemand is het niet. Zoiets wordt je niet zomaar, al wordt je nog zo rijk en beroemd, dat zit gewoon in je gedrag en je houding.

    Waarom verwoord jij altijd mijn gedachtes zo perfect en uigebreid? (cat)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 0:15 ]

    Vaak veranderd geld mensen en als een band zó rijk word dat ze alles kunnen kopen en miljoenen mensen hun naam schreeuwen en een moord zouden doen om ze alleen maar aan te raken, tja, dan gaan sommige beroemdheden zich nogal snel goddelijk en geweldig voelen.
    Eens dus, maar niet altijd.

    INDICA schreef:
    Mensen hebben vaak niet door, dat wanneer beroemde mensen zich 'arrogant' gedragen ze zich enkel afschermen voor anderen, zodat ze ook nog een privé leven hebben of dat ze zichzelf op die manier beschermen voor de buitenwereld en onbetrouwbare mensen. Dit vind ik dus niet arrogant. Iemand is arrogant of iemand is het niet. Zoiets wordt je niet zomaar, al wordt je nog zo rijk en beroemd, dat zit gewoon in je gedrag en je houding.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Waarom verwoord jij altijd mijn gedachtes zo perfect en uigebreid? (cat)
    Muha :Y)(pirate). Ik heb geen idee. Maar het feit dat jij vaak hetzelfde denkt, dat mag ik wel (nerd)!


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is lang niet altijd zo.
    Maar vergeet niet, wat wij arrogant vinden lijken hoeft niet zo te zijn. Dat kunnen ook veiligheidsmaatregelen zijn, of het behouden van privacy. Die mensen lijden een heel ander leven als wij, ik denk dat wij het ons niet kunnen voorstellen hoe het is om zo te leven.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het hangt er van af, bijvoorbeeld Tokio Hotel gedraagt zich wel wat anders de laaste tijd, maar niet arogant...


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Oneens, Vind jij One Direction arrogant ofzo. NEE!
    Ja Justin Bieber wel maar dat komt omdat, hij nog een soort van Puber is.


    Firm believer of all that is magic

    Ligt aan de persoon.


    Today will be Girl's Day party with you~

    iMoan schreef:
    Dat is lang niet altijd zo.
    Maar vergeet niet, wat wij arrogant vinden lijken hoeft niet zo te zijn. Dat kunnen ook veiligheidsmaatregelen zijn, of het behouden van privacy. Die mensen lijden een heel ander leven als wij, ik denk dat wij het ons niet kunnen voorstellen hoe het is om zo te leven.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    INDICA schreef:
    Mensen hebben vaak niet door, dat wanneer beroemde mensen zich 'arrogant' gedragen ze zich enkel afschermen voor anderen, zodat ze ook nog een privé leven hebben of dat ze zichzelf op die manier beschermen voor de buitenwereld en onbetrouwbare mensen. Dit vind ik dus niet arrogant. Iemand is arrogant of iemand is het niet. Zoiets wordt je niet zomaar, al wordt je nog zo rijk en beroemd, dat zit gewoon in je gedrag en je houding.


    Alis volat propriis

    INDICA schreef:
    Mensen hebben vaak niet door, dat wanneer beroemde mensen zich 'arrogant' gedragen ze zich enkel afschermen voor anderen, zodat ze ook nog een privé leven hebben of dat ze zichzelf op die manier beschermen voor de buitenwereld en onbetrouwbare mensen. Dit vind ik dus niet arrogant. Iemand is arrogant of iemand is het niet. Zoiets wordt je niet zomaar, al wordt je nog zo rijk en beroemd, dat zit gewoon in je gedrag en je houding.


    Je zegt echt precies mijn gedachtes(cat)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'