• De Elf Fantasy Fair is elk jaar weer een geweldig evenement voor Fantasy, Science fiction, Anime, Horror, gothic, natuur, spirituele, middeleeuwse liefhebbers.
    En ook dit jaar zijn er natuurlijk weer twee en nu is Haarzuilens ook nog eens voor drie dagen ! (:

    Dit is een praattopic over de EFF, met udates, kostuums, ervaringen en meer (:





    Thema van dit jaar : King Arthur and his knights

    Zaterdag 19 april :
    ~ Assassin
    ~ DarkSavior
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Draconian
    ~ Qiayau
    ~ Humane
    ~ ErenJaeger
    ~ Yoru
    ~ DreamerN
    ~ LyraPhoenix
    ~ Nageki

    Zondag 20 april :
    ~ Feanor (Misschien)
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Qiayau
    ~ Temper
    ~ Kauwgomjunky
    ~ Fafnir
    ~ JamesPotter
    ~ ChetUbetcha
    ~ DreamerN

    Maandag 21 april :
    ~


    Misschien :
    ~ Sketches
    ~ Maleficia
    ~ Emrys
    ~ Twine

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:10 ]


    Credendo Vides

    Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me wel echt awesome.

    Waarom wordt juist nu dit topic geopend? ><
    Ik ben dus gefrustreerd, want ik heb net een paar minuten geleden gelezen dat ALEXANDER VLAHOS komt! D: Maar ik kan dus niet, want ik heb dan studiereis. En daar baal ik echt enorm van, want ik ben echt fan van hem. Geeeeez. T^T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga op zaterdag, samen met mijn ouders, zusje en Mitchell. We hebben dit jaar Borg kostuums.


    Your make-up is terrible

    Witchking schreef:
    Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me wel echt awesome.

    Witchking schreef:
    Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me wel echt awesome.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nog nooit geweest maar als ik een vriendin kan overhalen om mee te gaan wil ik er misschien wel een keertje heen.

    Edit: En King Arthur though. Ik houd van die mythe.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 18:19 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Yoite schreef:
    Waarom wordt juist nu dit topic geopend? ><
    Ik ben dus gefrustreerd, want ik heb net een paar minuten geleden gelezen dat ALEXANDER VLAHOS komt! D: Maar ik kan dus niet, want ik heb dan studiereis. En daar baal ik echt enorm van, want ik ben echt fan van hem. Geeeeez. T^T


    Ik las dat dus ook, maar ik kan ook niet en ik wil heus wel gaan D: Ik wil vlavla zieeen, haha. Oh well...


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik hoop dit jaar weer te kunnen gaan ^^ Waarschijnlijk wordt dat zondag. Ga dit weekend maar even met wat vriendinnen overleggen.


    Stenenlikker

    Gaius schreef:
    (...)

    Ik las dat dus ook, maar ik kan ook niet en ik wil heus wel gaan D: Ik wil vlavla zieeen, haha. Oh well...


    Huileeeeen. T^T
    Ik had hem ook willen zien. D: Waarom heb ik juist dan studiereis? Studiereis is ook leuk, maar meeeeh. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Daar wil ik echt al zoooooooooooooooo lang heen. Nog nooit geweest though. Misschien ga ik dit jaar eindelijk.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ga met Samantha (Hashirama).

    Krull schreef:
    Ik ga met Samantha (Hashirama).

    Huh ik dacht dat je met mij ging (banana)


    No growth of the heart is ever a waste

    Yoite schreef:
    (...)

    Huileeeeen. T^T
    Ik had hem ook willen zien. D: Waarom heb ik juist dan studiereis? Studiereis is ook leuk, maar meeeeh. D:


    I'm still quietly crying. Ik moet werken enzo, dus daar kan ik ook niet onderuit... :c life's hard!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Gaius schreef:
    (...)

    I'm still quietly crying. Ik moet werken enzo, dus daar kan ik ook niet onderuit... :c life's hard!


    Ik vind het ook serieus echt niet leuk. ><
    Maar moet je alle drie de dagen werken dan? Want je zou ook één dagje kunnen gaan; hij is er elke dag.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik weet nog niet of ik ga dit jaar. Ik ben vorig jaar ook niet geweest. Haarzuilens is voor mij wel erg vlakbij.. dus ik ga er nog even over nadenken.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.