• Ik wil story's lezen, ghehe. :Y)
    Wat ik lees:
    Fanfictions - Jonas Brothers - McFly - Harry Potter - Twilight - Tokio Hotel.

    Dus eigenlijk alleen maar fanfictions:$

    Het liefste met leestekens. (:
    Dank jullie wel! (flower)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 11:51 ]


    They were never in fact homeless

    XxNoorriexX schreef:
    mogen het ook onbekende personen zijn

    Ja hoor. (:


    They were never in fact homeless

    .
    Sommige mensen hebben álles. Chloé Brooks heeft meer. Rijke ouders gescheiden ouders , die hun liefde tonen via hun creditcard, een knap vriendje. Die overigens totaal niet uitgezocht is vanwege zijn populariteit, natuurlijk niet. Geweldige, net zo knappe vriendinnen én personeel dat haar kamer opruimt. En ze wordt van pizza niet dik. What else could you wish?

    Jacob Black ziet zijn voormalig beste vriendin en buurmeisje Chloé langzaam veranderen in een mode popje, en krijgt één grote ruzie met haar. Geen eindeloze gesprekken meer, hangend uit hun slaapkamer ramen. Geen lange strandwandelingen meer, en samen wiskunde-huiswerk maken. Jacob krijgt het grappige en best wel mooie Bella Swan in zijn leven, en zijn leegte wordt beetje bij beetje opgevuld. Tot het ergste wat er kon gebeuren écht gebeurde. Shit happens.


    You've changed.



    Vertel me wat je er van vind, (:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    kijk op mn profiel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik schrijf een origineel verhaal over homoseksualiteit onder populaire jongeren op school - wat nog steeds een taboe is. Jammer dat de meesten alleen fanfiction lezen, want het thema is het zeker waard! Ik vind alles goed als het goed geschreven is.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    De verhalen van Fearful zijn echt goed ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Paper Gangsta (Leah Clearwater)
    Als de ouders van Melody een dringend telefoontje krijgen, veranderd haar leven voorgoed.. ze gaan terug naar de geboorte plek van haar ouders en zijzelf.. Als ze een transformatie krijgt wordt ze meer dan verliefd op iemand.


    Love is Love, Love is You, I Love Love, So I Love You.... (twilight)
    Een meisje genaamt Melody is een half-vampier en die zit op een school in Chicago. Na een tijdje komen er nieuwe leerlingen op school: de Cullens. Als Melody ze ontmoet omdat ze met gym gaan honkballen, wordt ze op slag verlieft op Jasper Hale. (dit was min eerste verhaal op Quizlet daarom kan hij een beetje dom overkomen..)


    hopelijk lijkt het je wat:)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Een glee story, wolfpack en nog een wolfpack story.

    (:


    Keep it simple.

    Ik heb een aantal Tokio Hotel story's.
    De twee leukste/beste zijn:
    http://www.quizlet.nl/stories/33874/dichterbij-tokio-hotel/

    http://www.quizlet.nl/stories/23625/my-story-about-how-bill-kaulitz-really-is/


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    We're not innocent. [Draco Lucius Malfoy.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Miserable lost (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Saepe schreef:
    The eyes of a snake en Teachers, slytherins and other criminals zijn twee goede HP-fanfictions van Square.
    The puzzle of death en Ravens and Pearls zijn ook twee leuke HP-verhalen van Wiarda.
    Zelf heb ik ook een HP-verhaal: Result of breaking all the rules


    Mijn verhalen staan er dus al. :'D
    Maar die van Wiarda zijn idd ook goed, en het verhaal dat Loki noemde vind ik ook geweldig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zit op bb dus kan geen link plaatsen haha. Maar mijn verhaal staat op nmr 1 in de top haha dus dat is mooi makkelijk.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik heb heel veel twilight verhalen
    Mijn favo's zijn: Sweet Dreams ~Seth Clearwater~ en Do you believe in miracles? {wolfpack}
    Misschien zijn die wat voor je


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik heb nog wel een verhaal genaamd

    Secrets in a relationship - Jasper Hale

    Misschien vind je het wat


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    ik weet niet of je van JDB-verhalen houdt
    A little lie |JDB|


    Life isn't about waiting for the storm to pass; it's about learning to dance in the rain -Vivian Greene