• Dat moment dat je een leuke serie vindt,
    En je hebt geen abonnement voor netflix
    Dat moment dat je maar soms kijken kan
    En jij in seizoen 1 anderen in seizoen 4
    Dat iedereen er over praat
    Met afbeeldingen gepaard
    Dat moment dat je het liefst je oren sluit
    Niet wilt weten wie er sterft
    Dat moment dat je paranoïde wordt
    En niet meer kan relaxen in je pauze,
    Maar muziek luistert met je oren dicht
    Zeg nou zelf:
    Hoe overleef ik dit?!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 13:07 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Download popcorn time. Het is gratis en er zitten geen virussen op. Ik gebruikt het elke dag want ik ben gewoon de skeer om Netflix te kopen. Het is gewoon gemaakt door een groepje nerds die graag mensen wilt helpen met het kijken van gratis films (-:

    Klik!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 13:07 ]

    Feliscatus schreef:
    Download popcorn time. Het is gratis en er zitten geen virussen op. Ik gebruikt het elke dag want ik ben gewoon de skeer om Netflix te kopen. Het is gewoon gemaakt door een groepje nerds die graag mensen wilt helpen met het kijken van gratis films (-:

    Klik!

    Kan je er ook series op kijken? (:


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Als je de naam van de serie op Google intikt en dan ''watch online'' erachter dropt krijg je vaak veel links om je serie te kijken. ^^ Mijn persoonlijke favoriet is de Putlocker site en dan de Vidzi links. Ablock aangeraden though. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    oh thnx!!
    Zo even uitproberen :Y)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 13:15 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)