• Ik vind die korte titels in het topic onzettend vervelend. Je bent gewoon verplicht om er op te klikken om te weten waarover het gaat en meestal is het het nuttelooste topic die op de eerste pagina staat. En dan heb ik echt mijn tijd daar aan verspild. Is het zo moeilijk om in je titel te zetten waarover je topic gaat? Ipv Ik zoek ... zet gewoon ik zoek een film of ik zoek een verhaal of ik zoek weet ik veel.

    Jullie kunnen nu een zeurder, I don't give a fuq.
    (En begin niet te zeggen: "Klik er dan niet op." want je bent haast verplicht om er op te klikken om te weten waarover het gaat.)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 12:45 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Memphis schreef:
    Dat is juist het hele punt van topics en alles in de media, om mensen ermee aan te trekken. En daarnaast, anders vind ik het ook maar een saaie boel, als alle titels lang zijn en meteen al duidelijk aangeven waarover het gaat. Zo erg veel moeite is het toch niet om iets weg te klikken wat je niet interesseert? Bij een lange titel kan je eerst ook denken dat het je leuk lijkt, maar uiteindelijk is dat toch niet zo, dus ik zie het punt er niet zo van. Niets tegen jou hoor, maar zo zie ik het (:
    In de media is dat anders. Ze zijn kort, maar je weet wel al over wat ze gaan. Het is niet dat je dacht dat het over auto's zou terwijl het over het weer gaat. Snapje? En ik zeg ook niet dat alle titels nu twee zinnen lang moeten zijn, maar het is zoveel handiger als je bv zet ik zoek een film ipv ik zoek


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    je hebt een punt. Ze lange titels verplicht moeten maken :Y)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Apocalyptica schreef:
    (...) In de media is dat anders. Ze zijn kort, maar je weet wel al over wat ze gaan. Het is niet dat je dacht dat het over auto's zou terwijl het over het weer gaat. Snapje? En ik zeg ook niet dat alle titels nu twee zinnen lang moeten zijn, maar het is zoveel handiger als je bv zet ik zoek een film ipv ik zoek


    Dat ligt eraan over welke media je het hebt, in tijdschriften bv. is dat niet altijd het geval en in kranten ook niet. Maar zoals ik al zei, als iemand een duidelijke titel neemt en je klikt vervolgens op het topic, hoeft het niet altijd zo te zijn dat het je ook echt aanspreekt, je kunt zoiets gewoon bijna niet vermijden. Behalve met 'ik zoek' topics dan inderdaad, maar dat is maar een deel van alle topics.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Dat ligt eraan over welke media je het hebt, in tijdschriften bv. is dat niet altijd het geval en in kranten ook niet. Maar zoals ik al zei, als iemand een duidelijke titel neemt en je klikt vervolgens op het topic, hoeft het niet altijd zo te zijn dat het je ook echt aanspreekt, je kunt zoiets gewoon bijna niet vermijden. Behalve met 'ik zoek' topics dan inderdaad, maar dat is maar een deel van alle topics.
    ik heb het vooral over zo'n topics.Je hebt altijd topics waar je van dacht dat ze leuk klinken en uiteindelijk gezaag zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd, de mensen doen het júíst daarom. Ze willen júíst je practisch verplichten te klikken.
    Nou veel plezier er mee, maar ik denk niet dat veel mensen zich hier iets van aan zullen trekken. Good luck.

    EstrellaVida schreef:
    Gefeliciteerd, de mensen doen het júíst daarom. Ze willen júíst je practisch verplichten te klikken.
    Nou veel plezier er mee, maar ik denk niet dat veel mensen zich hier iets van aan zullen trekken. Good luck.
    ik weet het dat ze het daarom doen en ik zeg gewoon dat ik me er aan stoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?