• Hoi,

    Al voor zolang ik mij kan herinneren kan ik via mijn telefoon en iPad mijn profielfoto niet wijzigen. Nu was dat eerst geen probleem, maar ik heb nu helemaal geen pc meer tot mijn beschikking waardoor het nu behoorlijk balen is dat wijzigen via mobiel/iPad niet lukt.

    Is er een mogelijkheid dat dit wordt gefixt of staat dit al op een lijst?
    Voor ik een lading aan frustratie krijg, dit is niet aanvallend bedoeld. Ik begrijp best wel dat de crew, Rutger en Tristan hun best doen! (:


    26 - 02 - '16

    Eens. Dus bump.
    Want dit is idd wel fijn om gefixed te hebben. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan het zelf op mijn telefoon wel, maar op mijn iPad niet. Maar als de foto al op de Q-fotogallerij staat kan het wel gewoon, ook vanaf mijn iPad.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wordt hier iets mee gedaan? (:

    [ bericht aangepast op 16 juli 2018 - 13:53 ]


    26 - 02 - '16

    Bij mij lukt het gewoon, maar het moet een .jpg bestand zijn... Misschien moet je dat eens nakijken?


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Orville schreef:
    Bij mij lukt het gewoon, maar het moet een .jpg bestand zijn... Misschien moet je dat eens nakijken?


    Dat is het juist. Ik heb meerdere pogingen gedaan tot het veranderen van mijn profielfoto via mijn mobiel en iPad. Alle betreffende bestanden waren .jpg-bestanden. Eerlijk gezegd snap ik dan niet waar het misgaat.


    26 - 02 - '16

    McSteamy schreef:
    (...)

    Dat is het juist. Ik heb meerdere pogingen gedaan tot het veranderen van mijn profielfoto via mijn mobiel en iPad. Alle betreffende bestanden waren .jpg-bestanden. Eerlijk gezegd snap ik dan niet waar het misgaat.


    Dat is wel vreemd. Op welke browser zit je? En kan je cookies verwijderen? Misschien dat dat helpt.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Dat is wel vreemd. Op welke browser zit je? En kan je cookies verwijderen? Misschien dat dat helpt.


    Chrome via mijn mobiel en bij de via mijn iPad op Safari. Aan de cookies ligt het niet, want die heb ik al eens geprobeerd te wissen. Dit speelt al zolang als dat ik me kan herinneren. Zoals ik in de beginpost vermeldde heb ik geen laptop/pc meer. Als ik dat wel had gehad, was het niet zonder probleem voor mij.


    26 - 02 - '16

    Inmiddels is het me gelukt om mijn foto te veranderen (:
    Dit topic kan gesloten worden!


    26 - 02 - '16

    --> Slotje op verzoek


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.