• Ik ben op zoek naar story's over Jacob Black of Seth Clearwater met een originele verhaallijn, goede schrijfstijl en het juiste gebruik van leestekens.


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Sorry heb daar geen verhaal van SORRY


    Natalya please survive this and come out that hospital (i love you) (H)

    JA! :D Ik heb met beide erin! :D En er gaat zoveel gebeuren XD Dat verwacht je nooit als je het leest :O You think she falls in love with one, but in the end.. :P Hier is het! Till the world ends - Twilight

    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven, komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?

    Dit verhaal is gebaseerd op de Twilight serie. De namen van de personages komen er invoor, maar voor de rest zal het wel wat anders lopen zoals je ziet. Er wordt nu niet zoveel op Bella ingezoomd en de Cullens, maar meer op het andere kamp, de wolven.

    Ze gaan beide belangrijke rol spelen! :D en ik check al mijn teksten op spelfouten en op juiste gebruik van leestekens en ik probeer elke dag te posten (lol)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 15:45 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman