• Hee, ik probeerde gister avond een horror film te kijken maar... Ikke durf niet! Weeeeeeeeeeeh!!!
    Niks voor mij om zoiets niet te doen, van die Harry Potter shit werd ik ook niet bang... Maar ik ben een beetje ehm tja half para... Ik geloof ook echt in gesten, en ik maak ook geesten aan waar ik echt in geloof, dus die geesten in de film, ik denk dat die me in mijn hoofd gaan achtervolgen, ookal weet ik dat het nep is. Ik wiil dus horror films gaan kijken om over die miete heen te komen.
    Ik ga de eerste paar dus zowiezo overdag kijken.
    Ook al die films zijn 16+ en nee dat ben ik nog lang niet, maar daar heb ik gewoon echt schijt aan...!

    Ik wil jullie vragen:
    Welke DVD is het best om mee te beginnen?

    Deze heb ik binnen gehaalt:
    -The Ring 1
    -The Ring 2
    -1408
    -Exorist
    -House of Wax
    -Salem's Lot
    -Scream
    -28 Weeks Later
    -The Grudge

    Ik had ook nog SAW 3 en 4 in mijn handen maar dat had geen nut omdat ik 1 en 2 niet heb gezien.
    Jennifers Body en Paranormal 1 heb ik gereserveerd, binnen een week staan die ook om mijn lijstje.

    De doorstreepte heb ik al gekeken.

    X

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 17:52 ]

    Je kan wachten tot je Jennifers body hebt? Ik ken 4 van die films op je lijstje en Jennifers body is echt veel minder eng dan de rest.


    hoi, jij bent leuk.

    Believing schreef:
    Je kan wachten tot je Jennifers body hebt? Ik ken 4 van die films op je lijstje en Jennifers body is echt veel minder eng dan de rest.

    Die ijkt me ook veel leuker.
    Ehm welke andere ken je?

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 10:19 ]

    anders begin je gewoon met scary movie zat zijn gewoon grappige remakes whaha

    ik heb the ring 1 gezien op tv de tweede niet
    en house of wax sorry als ik iets verklap maar daar word paris hilton doorboord zo geniaal

    i will cary you ;)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Salem's Lot is niet zo eng. Het gaat eigenlijk over vampieren, maar is niet eng ofzo. Er zijn wel schrikmomenten. Maar mijn zusje van 12 heeft hem ook gezien x'D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    kurohoshi schreef:
    anders begin je gewoon met scary movie zat zijn gewoon grappige remakes whaha

    ik heb the ring 1 gezien op tv de tweede niet
    en house of wax sorry als ik iets verklap maar daar word paris hilton doorboord zo geniaal

    i will cary you ;)

    MAG IK HAAR DOORBOREN??? Ik heb sirieus niks met dat rijke sletje!
    Bedankt dat je me wil dragen... (H)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 10:24 ]

    28 eight weeks later en the Excorsist zijn niet zo heel erg eng.
    Daarna komen Ring 1 en 2, house of wax en 1408, en ik vind persoonlijk the Grudge het engst.
    scream is gewoon een beetje raar.


    Your make-up is terrible

    Credo is een film over de duivel die 5 studenten achterna zit later worden ze allemaal 1 voor 1 dood terug gevonden wat lijkt op zelfmoord.
    Ik moet hem zelf ook nog zien ik zeg wel als ie eng is xD

    en IT is toch een soort horror film?
    Die gaat over een Monster Clown die kinderen vermoord


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    MAG IK HAAR DOORBOREN??? Ik heb sirieus niks met dat rijke sletje!
    Bedankt dat je me wil dragen... (H)


    ik ook niet daarom is het ook zo leuk XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Toen ik een klein meisje was -kuchkuch- was ik dooooodsbang van Scream, haha.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    When a stranger calls!


    Trust is like a mirror. You can fix it if its broken, but you can still see the crack in the reflection.

    8


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    savonds ben ik ook bang om naar horrors te kijken :D


    It’s psychological warfare.

    niet als eerst naar the Ring 1/2 of the Grudge kijken!

    aan de andere kant, dan zijn de anderen altijd minder eng..


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Die ijkt me ook veel leuker.
    Ehm welke andere ken je?

    Ik ken The Grudge, The Ring 1, Excorist en Scream.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik heb geenn idd ik heb net zoiets voor horror maar ik ga er gewoon ook egt geen kijke xD maar 1 tip KIJK NOOIT MIRROR


    its always the same road,it just go's on and on..