• Nee geen Pubertijd ;P,
    Iets onbekends of zo..
    Maar, nee echt, ik ben s'avonds vet vaak sjaggi of ik voel me kut. & das kut.

    & nu weer. Iemand van andere kant van Nederland, die ik gwn vertrouw enal [& geloof me, das zeldzaam] & die was er gister aaf al niet.. maar dat wist ik al sinds vrijdag, en ik kreeg net een smsje dat hij dr vanaaf weer niet is.. omdat hij bekaf is.. Nja, laat hem maar lekker slapen.
    Maar ik voel me wel kut.

    Weet niet, ik mis gewoon iets als hij dr niet is.. Altijd fijn om ff me verhaal kwijt te kunnen. Dat kan ook hier. of tegen iemand anders.. Dat weet ik. Maar dat is wat anders, snapje?
    & eindelijk dat ik mijn droom heb onthouden, kan ik het hem niet vertellen =O.
    [Elke dag vertellen we elkaar wat we gedroomd hebben]

    Zo, ehm.. lijd me af? of weet ik et? Moest dit gwn ff kwijt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat was je droom dan? c:


    wth.

    Wooww! hahaha.
    Uhm probeer afleiding te zoeken.
    Ga verhalen lezen ;D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mayfly schreef:
    Wat was je droom dan? c:


    Nouww, Ik was gewoon in mijn moeders huis. & ik keek niet vanuit mijn eigen ogen.. maar gwn op afstandje snapje? en ik zag mezelf sjaggi beneden komen. & ik ging op de stoel liggen [die we eigenlijk niet eens hebben] en er kwam een jongen naar beneden, ik weet niet wie het was. Maar hij pakte een lichtgroene kussen en legde die achter mij, vet lief. & ik draaide me een beetje om en deed mijn ogen dicht, en op dat moment werd ik wakker.

    Ik word zowat altijd wakker als ik me ogen dicht doe.

    Maar het voelt toch anders dat ik het nu zo tegen jou zeg dan tegen diegene die er vanaaf niet is. snapje ? (:
    Maar dank je voor de interresse.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Nouww, Ik was gewoon in mijn moeders huis. & ik keek niet vanuit mijn eigen ogen.. maar gwn op afstandje snapje? en ik zag mezelf sjaggi beneden komen. & ik ging op de stoel liggen [die we eigenlijk niet eens hebben] en er kwam een jongen naar beneden, ik weet niet wie het was. Maar hij pakte een lichtgroene kussen en legde die achter mij, vet lief. & ik draaide me een beetje om en deed mijn ogen dicht, en op dat moment werd ik wakker.

    Ik word zowat altijd wakker als ik me ogen dicht doe.

    Maar het voelt toch anders dat ik het nu zo tegen jou zeg dan tegen diegene die er vanaaf niet is. snapje ? (:
    Maar dank je voor de interresse.


    Ja, ik snap het wel, maar zo is het juist extra leuk als jullie elkaar weer spreken, toch? Dan heb je veel meer om over te praten. Het is spijtig dat hij vanavond niet kan komen, maar ja, shit happens en volgende keer beter. Het komt wel goed joh. (:


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Ja, ik snap het wel, maar zo is het juist extra leuk als jullie elkaar weer spreken, toch? Dan heb je veel meer om over te praten. Het is spijtig dat hij vanavond niet kan komen, maar ja, shit happens en volgende keer beter. Het komt wel goed joh. (:


    Ja, daar heb je gelijk in (: en ik hoor echt te vaak het zinnetje; het komt wel goed ;P ik vertik et altijd om het te geloven en toch is het altijd waar (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Through schreef:
    Wooww! hahaha.
    Uhm probeer afleiding te zoeken.
    Ga verhalen lezen ;D


    Ghgehe i;m trying;P moet nog wat verhalen bij lezen.. op 1 of ander manier begin ik te minderen met lezen.. en ik heb boven nog 3 boeken liggen om te lezen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ja, daar heb je gelijk in (: en ik hoor echt te vaak het zinnetje; het komt wel goed ;P ik vertik et altijd om het te geloven en toch is het altijd waar (:


    Ik hoor het inderdaad ook overal, maar het is uiteindeljk toch wel waar. Je moet je er gewoon voor open stellen. c:


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Ik hoor het inderdaad ook overal, maar het is uiteindeljk toch wel waar. Je moet je er gewoon voor open stellen. c:


    Ghehe uhu. Toch vertik ik het om te geloven op et moment. Want het lijk dan zo onwerkelijk. & dan het moment waar je moet zeggen; Je had gelijk..
    Ergens is het wel leuk om dat te zeggen. Want je weet dat diegene al gelijk heeft, en het dan als bevestiging zeggen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Same here tot eh iets wat ik niet hier ga droppen gebeurde en ik me niet meer zo voelde - niets ergs- en nu zoiets heb van mhm boeit me niet als diegene er is.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    Same here tot eh iets wat ik niet hier ga droppen gebeurde en ik me niet meer zo voelde - niets ergs- en nu zoiets heb van mhm boeit me niet als diegene er is.


    Dudee ik snap die hele zin niet meer :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ben je verliefd op hem ofzo?
    Want ik ben verliefd en ik word superchagrijnig als ik die persoon niet kan spreken. ö
    Haha, nou ja. Ik hoop dat het weer beter komt! Eet veel chocola in ieder geval!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Ben je verliefd op hem ofzo?
    Want ik ben verliefd en ik word superchagrijnig als ik die persoon niet kan spreken. ö
    Haha, nou ja. Ik hoop dat het weer beter komt! Eet veel chocola in ieder geval!


    Whaha nee ;P dat ben ik niet ;P Vind gwn kut (: hij is 1 van 2 mensen die ik gwn zo beetje volledig vertrouw (: en hem spreek ik toch wat vaker dan persoontje2
    & hij vrolijkt me meestal op ;D [ook al heeft hij dat nooit door]

    & ik heb net al koekjes met choco gehad XD hoef niet meer ;P heb nu chippiejs

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 22:45 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    snap het ja dat is kut dan wil je het liefst praten maar gaat het niet. maarja als hij er weer is dan is het ook weer leuker denk ik


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Whaha nee ;P dat ben ik niet ;P Vind gwn kut (: hij is 1 van 2 mensen die ik gwn zo beetje volledig vertrouw (: en hem spreek ik toch wat vaker dan persoontje2
    & hij vrolijkt me meestal op ;D [ook al heeft hij dat nooit door]

    & ik heb net al koekjes met choco gehad XD hoef niet meer ;P heb nu chippiejs

    Ah da's fijn. Mijn persoon vrolijkt me ook meestal op en dat heeft die ook niet door, haha. Maar dan een kwartier later word ik superverdrietig. D:
    Echt zo kut, dat verliefd zijn.


    Where there is a sea there are pirates...

    justjeff8d schreef:
    snap het ja dat is kut dan wil je het liefst praten maar gaat het niet. maarja als hij er weer is dan is het ook weer leuker denk ik

    Jahh vast wel (: tenzij ik dan weer sjaggi ben -.- maar das dan wel weer snel over want ik word dan gwn helemaal hyper dat ik gwn me droom dan nog heb onthouden ;D

    Captain schreef:
    (...)
    Ah da's fijn. Mijn persoon vrolijkt me ook meestal op en dat heeft die ook niet door, haha. Maar dan een kwartier later word ik superverdrietig. D:
    Echt zo kut, dat verliefd zijn.

    Zo leuk als ze het niet doorhebben ;D Laatst hadden we het erover. & hij voelde zich kut, en ik zo; weet je wel niet hoe vaak jij mij heb opgevrolijkt?
    hij;
    -ff zoeken waar hij het ook alweer zei..-
    Nja, kan niet vinden, maar hij verwachte dus dat hij mij weinig opvrolijkte, en toen zei ik dat hij het veel vaker deed dan hij dacht, en toen had hij soort van O_O moment ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you