• Zoals sommigen van jullie misschien gezien hebben is er een nieuw kletstopic geopend: The Publishing Pub!
    Om dit topic te blijven boosten en meer gezelligheid te creëren organiseren we elke dinsdag om 8 uur een Pub Quiz! Je mag ook in teams meedoen en het gaat er vooral om de fun. Lijkt dit je nou leuk, hou vooral morgen(avond) het topic in de gaten voor meer informatie of meld je direct aan bij mij/via dit topic/via The Publishing Pub. Je mag natuurlijk ook gewoon meekijken met hoe dingen gaan en niet meedoen, alle gezelligheid is welkom!

    Om iedereen alvast klaar te stomen zijn hier de 5 thema's van morgen:
          1. Trivia
          2. Who's tooth is that?
          3. Who's that handsome man?
          4. Where are those vowels?
          5. What's that song?

    Alle bovenstaande thema's bevatten vragen uit veel verschillende categorieën, dus het wordt lastig om daar een groot voordeel of nadeel uit te halen.
    Hopelijk tot morgen! ^^


    From these ashes, I will rise

    Come join us :3
    I promise we're fun.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wow, ik wist niet dat je het al zo uitgebreid had voorbereid.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wow, ik wist niet dat je het al zo uitgebreid had voorbereid.:'D

    Boi, ik heb zelfs alle vragen al ;D
    Discord server is al up en ready to go, morgen nog even wat dingen preparen en dan gaan we. Jij weet de vragen niet, dus als je tijd hebt mag je ook meespelen :Y)


    From these ashes, I will rise

    Wat een ontzettend leuk initiatief dit! Als ik niet te dood ben morgen na speelplein, doe ik zeker mee


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb het ook al in The Publishing Pub gemeld, maar hier nog even voor degene die dat niet volgen:


    Nog 2 uur guys! Inmiddels heb ik zo goed als alles klaar staan, dus even een overzichtje van wat er gaat gebeuren:
          ~ Vanaf nu is de discord server open: Klik!
          ~ Ik zal over 2 uur live streamen en per thema jullie de vragen stellen via audio. Het is de bedoeling dat je de antwoorden op de vragen opschrijft voor jezelf, ze meteen in de groep gooien zal geen zin hebben. Na thema 1 en 2 zal ik jullie vragen al jullie antwoorden via PB naar mij te sturen. Dan krijgen jullie van mij een PDF toegestuurd via de discord server met de volgende 2 thema's, waar je in totaal 12 minuten voor krijgt (stel dat iedereen nou klaar is of veel meer tijd over heeft, dan is dat nog flexibel). Nadat de tijd voor thema 3 en 4 zijn verlopen beginnen we aan thema 5.
          ~ Voor thema 1 en 2 zal ik praten en voor thema 5 zal je muziek moeten horen. In een drukke omgeving zijn oortjes dus geen overbodige luxe. Ik ben overigens niet streng verder, als je me niet goed verstaat, zegt dat dan vooral ^^
          ~ Tijdens thema 3 en 4 zal ik muziek streamen via de server. Is dat nou niet jouw ding, dan mag je natuurlijk mijn herrie gewoon uitzetten! Zodra we verder gaan met thema 5 zal ik eerst een berichtje posten in de discord server, zodat iedereen die het geluid van de server uit heeft staan hem weer aan kan zetten.
          ~ Als je nou in teams speelt, geeft het even duidelijk aan, dan weet ik om wie het gaat. Er hoeft dan ook maar 1 persoon elke keer de antwoorden te versturen
          ~ Het is natuurlijk veel leuker om de antwoorden op de vragen zelf proberen te bedenken dan op te zoeken op internet. We zullen je niet controleren, maar we doen dit immers allemaal voor fun en hebben ook geen fancy geldprijs ^^
          ~ Wat we wel hebben voor de winnaar: Jij zal een week in The Publishing Pub Hall of Fame terecht komen en we zullen voor jou een creatie naar keuze een maand lang promoten op ons posterboard!

    Heb je nou nog vragen, schroom niet om ze aan mij te stellen! Ook als er toch iets niet helemaal lekker loopt tijdens de pub quiz, geef het even aan, dan kan ik kijken of ik het op kan lossen. Het is immers voor mij ook de eerste keer ;D

    Overigens is alleen meekijken zonder meedoen ook gezellig! Meedoen is geen vereiste om op deze discord server te zitten.


    From these ashes, I will rise

    Met
    Super leuk dit en ik ga zeker een keertje mee doen maar vanavond niet.

    Have fun


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Door de lage opkomst (1 persoon) is het helaas niet mogelijk geweest om de pub quiz te spelen, waardoor we een winnaar by default hebben. Volgende week ga ik het gewoon nog een keer proberen, hopelijk zijn er dan meer mensen beschikbaar :Y)

    Desondanks een shoutout naar onze winnaar: Kelly! (LittleOwlet)


    From these ashes, I will rise

    Ah jammer, ik kom nu pas op dit topic. Wellicht dat ik volgende week mee doe want het klinkt echt tof! (:


    We were the forever that didn't last

    Oh ik zie het nu pas! Ik hoop dat ik volgende week mee kan doen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Eostre en @Croweater Ik hoop ook dat het jullie lukt! Zou erg gezellig zijn ^^


    From these ashes, I will rise

    Volgende week heb ik ook meer tijd (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Daar ben ik weer, om dit topic weer een schop onder z'n kont te geven! Want over 22 uur gaan we weer de lucht in!
    Weet je nou zeker dat je al mee doet, dan is het misschien leuk om dat alvast te vermelden, zodat we een beetje kunnen verwachten wie er komen. Voor degene die zin hebben in voorpret is de discord server nog steeds beschikbaar via bovenstaande link.

    Hopelijk tot morgen! ^^


    From these ashes, I will rise

    Ik heb morgen redactievergadering :/ maar het klinkt wel heel leuk


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik hoop zo dat je dit ook blijft doen wanneer de zomer voorbij is, want dan is Q meestal een stuk drukker!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zolang ik de tijd heb zal ik dit gewoon blijven volhouden! Ik hoop alleen wel dat er vanavond wat meer mensen komen dan vorige week :')


    From these ashes, I will rise