• Goodbye Germany, hallo Amerika!

    Bill (20) und Tom Kaulitz (20) von Deutschlands international erfolgreichster Rockband „Tokio Hotel“ verlassen Deutschland und ziehen in die USA!

    Wie BILD erfuhr, werden die berühmten Zwillinge schon im Herbst nach Los Angeles übersiedeln. Sie wollen dort mit ihrem Manager und Produzenten David Jost, der bereits seit einem Jahr in Beverly Hills lebt, gemeinsam neue Songs schreiben.

    David Jost bestätigt gegenüber BILD: „Ja, Bill und Tom werden vorerst nach Los Angeles ziehen, aber sie werden weiterhin Wohnsitze in Deutschland behalten. Der Umzug nach LA ist für Mitte November geplant.“

    Ihre Bandkollegen Georg (23) und Gustav (22) wollen in Deutschland bleiben, weil sie hier feste Freundinnen haben. Freunde der Band wollen wissen, dass neben der geplanten Arbeit im Tonstudio in LA auch die ständigen Verfolgungsjagden durch Stalkergangs und der Einbruch in eines ihrer Häuser in Hamburg weitere Gründe für den Umzug in die USA sein sollen.

    Viel ruhiger wird es für die Zwillinge in Los Angeles aber nicht. Die Ansammlung von Stars ist zwar nirgendwo größer als in Hollywood, allerdings wurden Bill und Tom auch in LA bisher immer von Paparazzi gejagt.


    Vaarwel Duitsland, hallo Amerika!

    Bill en Tom van Duitslands internationaal succesvolle rockband 'Tokio Hotel' verlaten Duitsland en verhuizen naar Amerika.

    Bild kreeg mee dat de tweeling al in de Herfst naar Los Angeles zullen gaan. Ze willen daar samen met hun manager en producent David Jost, die al sinds een jaar in Bevely Hills woont, nieuwe nummer schrijven.

    David Jost bevestigd tegenover Bild: "Ja, Bill en Tom zullen voor een tijdje naar Los Angeles verhuizen, maar ze zullen hun woonplaats in Duitsland behouden. De verhuizing naar LA is voor midden november gepland."

    Hun band collega's Georg en Gustav willen in Duitland blijven, omdat ze hier vaste vriendinnen hebben.
    Vrienden van de band zullen weten of naast het geplande werk in de studio in LA, ook de aanhoudende stalkerij en de inbraak in een van hun huizen redenen zijn voor het vertrek naar Amerika.

    Veel rustiger wordt het voor de tweeling in LA in elk geval niet. De verzameling sterren is nergens groter dan in Hollywood. De tweeling wordt immers ook altijd voor paparazzi gevolgd en opgejaagd.


    Bron

    En... Wat denken jullie hiervan?

    edit: Het schijnt dat ze hun huis verkocht/verhuurd hebben.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 21:14 ]


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Aan de ene kant denk ik "Neeeeee dan zijn ze zo ver weg! *cries" aan de andere kant denk ik "Als zij er gelukkig van worden, dan is het goed toch?" Mjawel triest dat ze moeten verhuizen omdat ze bang zijn, teminste dat is mij uitgelegd.


    -

    Waren ze niet al verhuist? Dat had ik gehoord.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik vind het jammer dat ze Europa 'verlaten', zeg maar, maar als zij er blij mee zijn, wie ben ik dan om ze tegen te houden? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ze zullen heus niet voor eeuwig daar blijven, denk ik. Ze laten hun familie volgens mij niet zó maar achter.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Ze zullen heus niet voor eeuwig daar blijven, denk ik. Ze laten hun familie volgens mij niet zó maar achter.


    Tuurlijk niet, anders weet ik ook niet echt waarom ze hun huis in Duitsland zouden behouden.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    OHMYKAULITZ schreef:
    (...)

    Tuurlijk niet, anders weet ik ook niet echt waarom ze hun huis in Duitsland zouden behouden.



    Voor de honden.(krul)
    Haha, nee, ze komen terug, ben ik zeker van. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)


    Voor de honden.(krul)
    Haha, nee, ze komen terug, ben ik zeker van. ;3


    Tuurlijk, voor de rust moeten ze niet naar daar gaan hoor (nerd)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Voor mij maakt het niet uit waar ze wonen. Het gaat dan ook maar alleen om de muziek bij mij; Nu toch.


    Some people make the world special just by being in it

    OHMYKAULITZ schreef:
    (...)

    Tuurlijk, voor de rust moeten ze niet naar daar gaan hoor (nerd)


    Inderdaad. :'D Maar zoals er staat, ze gaan nieuwe nummers schrijven, ik denk tegen dat het nieuwe album opgenomen is en dergelijke dat ze dan wel weer terug komen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Inderdaad. :'D Maar zoals er staat, ze gaan nieuwe nummers schrijven, ik denk tegen dat het nieuwe album opgenomen is en dergelijke dat ze dan wel weer terug komen.


    Ja, en anders halen wij ze terug 8D
    Neen, maar ach, volgens mij zullen ze wel heimwee krijgen ofzo :')


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    OHMYKAULITZ schreef:
    (...)

    Ja, en anders halen wij ze terug 8D
    Neen, maar ach, volgens mij zullen ze wel heimwee krijgen ofzo :')


    Tuurlijk, en dan ook, Georg en Gustav blijven, dus zou het stom zijn moesten zij daar écht gaan wonen. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Tuurlijk, en dan ook, Georg en Gustav blijven, dus zou het stom zijn moesten zij daar écht gaan wonen. :')


    Inderdaad, maar eigenlijk... het blijft minder leuk nieuws vind ik.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Leuk (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind het goed van ze dat het doen. Zo'n beslissing is niet makkelijk. En daarnaast. LA-Berlijn/Hamburg is een halve dag met het vliegtuig ofzo. Als ze moeten werken of weet ik veel wat vliegen 2 van de vier denk ik toch wel gewoon over. Als je je dat veroorloven is er eigenlijk geen enkel probleem. En daarnaast zal dit hoogstwaarschijnlijk gewoon weer 'een huisje erbij' zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar voor vast blijven wonen en niet meer terugkomen. Dat geloof ik eerlijk gezegd ook niet. Wat Jostie uiteindelijk ook zal zeggen (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    OHMYKAULITZ schreef:
    (...)

    Inderdaad, maar eigenlijk... het blijft minder leuk nieuws vind ik.


    Naja, of ze nou in Duitsland zitten of in LA, veel verschil maakt het niet, vind ik. Alhoewel ze wel verder weg zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson