• Ik heb allemaal verschillende stijlen, alleen vind ik Punk wel errug cool :D, of gewoon veel kleurtjes ^_^ , en R&b is ook wel cewl!
    & Old skool rockz ;-)

    Welke stijl vinden jullie leuk?

    Ik vind Scene heel cool en vintage kleding

    Weetje wat zo leuk is? :')
    Nu niet boos worden he?
    Dat hier nu ineens zoveel 'emo's' oftewel wemo's zijn. ^^
    Ik ben dus net terug uit oost Duitland, en daar loopt zeker de helft in zogenaamde 'emo' kleding, en dan praat ik vooral over de jongens, terwijl je ze dat absoluut niet mag noemen, want dan krijg je een stoot op je kop. ^^'
    Dat vond ik like, heel grappig? Dat contrast. Daar is het helemaal uit, en hier helemaal ik moet emo zijn anders ben ik niet cool. O_O
    Persoonlijk zie ik er ook niet allerdaags uit, en bestempelen mensen me dan als 'emo' haha. Niet dat die enig idee hebben wat dat inhoud. Sommige girls lijken te denken dat het alleen om de kledingstijl gaat. Like, niet dus.
    De meeste kids die echte 'emo kleding' dragen zijn juist wannab's, zegmaar. Hebben geen idee wat het inhoud en vinden zwart gewoon zo cool, dat ze daar de hele dag in rondrennen. Verder luisteren ze dan naar Tokio Hotel, en dan zijn ze vet emo oO, terwijl like, TH is totaal géén emo band? Ze zijn gewoon pop/rock, en dat luisteren de zegmaar 'echte' emo's niet eens. :')
    Die hebben het meestal over Screamo, enzo, you know? Oeh dat rijmt ^^ Maargoed.

    Oja, mijn stijl.. Nou dat hangt ervan af wat ik die dag leuk vind. Meestal is het een soortement skinny met daarop een haltertopje en een vest. En nog een heleboel andere schmuck. Verder m'n haar, like, laten we daar niet over praten. :'D Het is nu roze/zwart/wit, maar eigenlijk wil ik het weer blauw of groen O.O Heb alleen nog een enorme voorraad roze haarverf, dus dat moet eerst op.

    Mensen die zelf doen wat ze willen, en dus niet de mode achterna huppelen: Respect!

    En dan heb ik het niet over de nieuwe golf met emo kids, want dat zijn net zulke meelopers. Nu het 'in' is, is ineens iedereen emo. Ja hoor, ga een leven zoeken :'DDDD

    ik vind de emo/scene stijl heel mooi maar ik draag het niet echt ik draag wat ik lekker vind zitten niet wat in de mode is

    ik ben er zelf nog niet helemaal achter

    In real?
    Ik emo maar ook dingen zijn punk
    dus eigelijk een combi tussen emo en punk.
    En verder gewoon me eigen styl waar anderen van zeggen: Dat is mooi maar ik zou het zelf niet dragen.

    ik heb men eigen..
    gewoon mezelf en me vreemde kleren..
    als vind ik visual kei echt VÉTT
    maar dat staat mij nii...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Weetje wat zo leuk is? :')
    Nu niet boos worden he?
    Dat hier nu ineens zoveel 'emo's' oftewel wemo's zijn. ^^
    Ik ben dus net terug uit oost Duitland, en daar loopt zeker de helft in zogenaamde 'emo' kleding, en dan praat ik vooral over de jongens, terwijl je ze dat absoluut niet mag noemen, want dan krijg je een stoot op je kop. ^^'
    Dat vond ik like, heel grappig? Dat contrast. Daar is het helemaal uit, en hier helemaal ik moet emo zijn anders ben ik niet cool. O_O
    Persoonlijk zie ik er ook niet allerdaags uit, en bestempelen mensen me dan als 'emo' haha. Niet dat die enig idee hebben wat dat inhoud. Sommige girls lijken te denken dat het alleen om de kledingstijl gaat. Like, niet dus.
    De meeste kids die echte 'emo kleding' dragen zijn juist wannab's, zegmaar. Hebben geen idee wat het inhoud en vinden zwart gewoon zo cool, dat ze daar de hele dag in rondrennen. Verder luisteren ze dan naar Tokio Hotel, en dan zijn ze vet emo oO, terwijl like, TH is totaal géén emo band? Ze zijn gewoon pop/rock, en dat luisteren de zegmaar 'echte' emo's niet eens. :')
    Die hebben het meestal over Screamo, enzo, you know? Oeh dat rijmt ^^ Maargoed.

    Oja, mijn stijl.. Nou dat hangt ervan af wat ik die dag leuk vind. Meestal is het een soortement skinny met daarop een haltertopje en een vest. En nog een heleboel andere schmuck. Verder m'n haar, like, laten we daar niet over praten. :'D Het is nu roze/zwart/wit, maar eigenlijk wil ik het weer blauw of groen O.O Heb alleen nog een enorme voorraad roze haarverf, dus dat moet eerst op.

    Mensen die zelf doen wat ze willen, en dus niet de mode achterna huppelen: Respect!

    En dan heb ik het niet over de nieuwe golf met emo kids, want dat zijn net zulke meelopers. Nu het 'in' is, is ineens iedereen emo. Ja hoor, ga een leven zoeken :'DDDD

    wow eindlijk iemand dat het zegt :P
    ik ben volledig met je eens ;)
    zelf kon ik het niet beter verwoorden:P
    ik draag gwn kleren die ik mooi vind
    maar ik ga nooit als een pop door de straten rondlopen
    ik volg zeg maar niet echt de 'mode'
    vorig jaar was het skinny van de jaar olifantenpijpen.
    snap je wat ik bedoel? (nee zeker :P)
    op mijn school zijn er opeens "emo's"dragen ze een arafschaal en zwart nagellak en ze zeggen dat ze emo zijn:Swat heeft dat er eigenlijk mee te maken

    Emo's zijn zo triest. Of nouja de leute die nu als emo worden bestempelt. Want dat zijn helemaal geen emo's maar extreme mode trutten, die geilen op aparte dingen.
    Ben blij dat je het met me eens bent! <3

    ik ben causual, een gewoontje dus
    maar de laatste tijd schelden ze mij uit voor emo
    geen idee waarom
    want ik ben in de verste verte geen emo
    ik draag vaak mijn zwarte trui maar dat komt omdat die gewoon zo lekker zit
    ik ben geen emo
    alhoewel ik de stijl best cool vind
    vind ik dat emo's tegenwoordig geen emo's meer zijn, allemaal wemo's nu
    meelopers gewoon
    maarja, casual ben en blijf ik, alhoewel ik wel een piercing wil, maar echt emo is dat niet...denkik...
    x.(H)

    ik ben geobsedeerd door ZWART/ROZE!
    en jaa, noem me maar een wemo fzo -.-
    maar half mn kleerkast is zwart met roze!

    maar ik vind de emostijl wel ok, maar zelf ben ik scene: grote kettinge (die ik zelf maak, dus lekker origineel ^^) extensions (soms roze) ik kan ze in en uit doen he xD skinny, eyeliner,....

    Kiki Kannibal is mn voorbeeld!

    maar wie zegt dat emo's gwoon truutjes zijn die op aparte dingen geilen, vind ik dus niet ö

    ik vind dat iedreen een eige stijl moet creeëre, maar als ze je dan 'truutje dat geilt op andere dinge' noeme, dan gaat het ook niet he o.O

    Emo omdat ik het zelf ook ben(A)

    pff ik weet niet wat voor stijl ik heb O_o
    ik draag wat ik leuk vind!!

    gothicachtig


    Why don't you break my heart

    beetje emo-achtig, en ook hiphop(a la tom > wijde broeken, grote vesten etc.) maar meestal draag ik gewoon normale kleding,, liefste met veel felle kleurtjes nzo<3 eigenlijk van alles

    Ik heb gewoon een eigen stijl. Maar die lijkt eigenlijk ook erg veel op Urban waardoor erg veel bruggers zeggen wooooowwww daar heb je echt een urbangast xD ( Maar dan op een kinderlijke manier )

    Je hebt ook Wurban. Net als Wemo's.

    Je bent Urban of je bent het niet. Net als Emo. Je bent het of je bent het niet :)

    Ben je het niet? Dan mag ik er een dikke W voorzetten ;).

    Wanneer spreken we over Wurban?

    Dat zijn mensen die denken dat ze Urban zijn en dan het helemaal niet zijn en toch stieken hardcore ofzo luisteren. Ik luister Rap & R&B en nog wel wat van dat soort muziek.
    Als je Urban bent hoor je straattaal te praten. Een grapje in een andere taal kan altijd zo als van hool ieë joen dikke bek eens mienjong maar dan wel doen dat je het niet meent natuurlijk!

    Wat ik dus echt sneu vind is als anderen elkaar op kledingsstijl gaan afkraken omdat ze zichzelf beter vinden. Zoiets noem je huppels en die kan ik dus echt niet uitstaan :).

    Ik kraak alleen alle stijlen met een dikke W ervoor af en met name als het om Wurban gaat.

    Zo als Wurban, Wemo, Wiphop en Wetal enzo xD.

    Ik heb haat aan gasten die een stijl proberen na te doen. Zo als ik al zei: Je bent iets of je bent iets niet! Ik bedoel: Een Hiphopper die naar hardcore luistert kan natuurlijk niet bijvoorbeeld. ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D