• Ik heb allemaal verschillende stijlen, alleen vind ik Punk wel errug cool :D, of gewoon veel kleurtjes ^_^ , en R&b is ook wel cewl!
    & Old skool rockz ;-)

    Welke stijl vinden jullie leuk?

    ik ben een fashionista rocker :P
    rock chic dus :P
    maar ik heb ook weles uber vrouwelijke dingen aan enzo
    :P

    ik draag wat ik leuk vindt, het moet ook lkkr zitten en ik moet het kunnen combineren met andere kleren!
    xxxxhelgaxxxx

    Ik vind gothic-stile heel cool maar ik draag gewoon gewone kleren denk ik -.-


    Veni, Bibi, Vomui

    overseas die ik gejat heb van een vriend, geschuurde broeken, lolita rokjes, vampire rokjes, skate schoenen, plateau zolen, stukka, gothic broek, corsetten, leuke shirts, handschoentjes, vesten, en al dat shit eigenlijk van alles wat dus totaal mezelf

    mijn kledingstijl is ook zoo behalve dan de corsetten en rokjes,... dat vind ik echt niets


    Xx~They say this will be forever~xX

    jaren 50/60
    maar ook skate/lolita en emo


    You can't win the match if you can't beat the best.

    :P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Gewoon mezelf x)


    I recycle my thoughts.

    ze zegge da ik er soms emo uitzie
    en k bn da dus ni vr de duidelijkheid


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Scene/Rock :)
    Skinny jeans maar dan net een maatje te groot zodat ze vaak losser zitten, bandshirtjes of gewoon een simpel shirt, haarbandje, speltjes, Converse, Armwarmers, van die kleine kunststof armbandjes, Mascaraatje en potloodje dr op, en Labello. =D


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    STIJL? ik ben zoals ik ben! ik draag meestal zwart + fell kleur zodat ik opval met wat gemakkelijke schoenen en veel accesoires!
    xHvj

    ik kn nooit zeggen wat mijn stijl is , ookal zegt iedereen wat ik vind het nooit waar , ik mix gewoon vn alles , :]


    Beyond imagination, lie the answers to your dreams.

    Skaterstyl rocks

    avril lavigne is men voorbeeld ik hem momenteel ook roos in men haar xD


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    voor deze zomer veel kleurkes en liefst felle :p

    gewoon mezelf!!! lekker makelijk xD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.