• of jullie (in God) geloven? Ik namelijk wel. Ik weet niet waarom, ik heb geen reden om te geloven, ik heb geen beeld van God, en ik ga nooit naar de kerk. Maar ergens geloof ik wel in God. Ik geloof bijvoorbeeld ook niet in een hemel en een hel, maar wel dat je geest verder leeft na je dood.
    What about you guys? (krul)

    Edit: Ik wil hier geen ruzie's of discussies oprichten ofzo, be nice to each other please! ^^

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 14:09 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ik geloof niet in god of een andere.ik geloof in de dingen die ik denk dat waar zijn.

    ik geloof in me eigen geloof


    we all deserve to die

    Ja, ook actief (dus met bidden en de hele mikmak).

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 14:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben een moslim dus...Jah ik geloof in Allah(god). Ik moet wel en jah ik moet wel en waarom jah mijn ouders doen het ook en familie en jah ik dus ook...-aa-

    Animale schreef:
    (...)
    Hemel en hel is onzin, is er ooit al iemand geweest dan die het kon vertellen? (cat)


    Omdat iets nog nooit naverteld is, hoeft het nog niet niet waar te zijn. Ik ben gewoon neutraal. Het heeft toch geen zin om nu over dat na te denken, vind ik, eerst maar eens mijn leven op aarde leuk zien te maken en het daar goed te doen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ben gedoopt en ik zit eigenlijk een beetje hetzelfde als jij. Ik vind het een fijn idee dat er een God zou zijn, maar ik ben niet streng christen ofzo. (:


    ars moriendi

    Mile schreef:
    Ik ben een moslim dus...Jah ik geloof in Allah(god). Ik moet wel en jah ik moet wel en waarom jah mijn ouders doen het ook en familie en jah ik dus ook...-aa-


    Je ouders geloven en dus vind jij dat jij ook maar moet geloven...? Sorry, maar die begrijp ik niet. Je mag toch zelf bepalen wat je gelooft?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mile schreef:
    Ik ben een moslim dus...Jah ik geloof in Allah(god). Ik moet wel en jah ik moet wel en waarom jah mijn ouders doen het ook en familie en jah ik dus ook...-aa-

    Ik vind het echt raar dat moslims zo anders geloven als wij. Bijvoorbeeld dat jij van je ouder moét geloven in Allah? Als jij in God wilt geloven, waarom zouden ze je dan tegen kunnen houden? Jij gelooft toch in wie of wat jij zelf wilt? Of is dat dan niet in jullie geloof?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    we bidden alleen voor het avond eten omdat het moet van mijn vader, maar ik ben zelf niet zo gelovig ofzo..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik niet, want ik vind dat er niets logisch aan is. Als er een god zou zijn, waar is hij dan? Hij moet ook iets zijn voortgekomen, uit wat? Dat vraag ik me af en bij die vragen bedenk ik me dat het helemaal niet kan. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Geloof.

    Het woord zegt al genoeg voor mij, geloven in iets dat waarschijnlijk neit bestaat.

    Nee. Gewoon nee. Ik heb niets met God en de kerk en de bijbel. Ik respecteer gelovigen, ja, maar mij kunnen ze niet overtuigen om te geloven, sorry.


    Rainbows on my staircase ~

    Nee, ik niet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nee, ik vind het moeilijk om in Hem te geloven wanneer er zoveel verdriet en ongeluk in de wereld is.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik geloof erin dat zowel Jezus als Mohammed en al de rest hebben bestaan, en ik geloof er ook in dat ze allemaal hele goede mensen waren geweest, echte leiders, maar ik ben niet gelovig en ik geloof ook niet in God.
    Ik ben andersgelovig, dat heb ik in een andere topic ooit al eens gezegd, ik geloof in de mens en de mensheid, en in alles wat door de mens ontdekt en gemaakt is. Ik geloof dus gewoonweg in de wetenschap. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb geen idee of Hij bestaat, maar ik geloof niet. God is in mijn ogen een verzinsel van de mens waar men steun bij zoekt in moeilijke tijden. Ze weerspiegelen in Hem wat ze belangrijk vinden. Wel geloof ik dat er iets is na de dood, hoewel de Hemel en de Hel me onrealistisch lijken.


    Have you ever been alone in a crowded room?