• Met glans is Levy en haar vier vriendinnen geslaagd in haar vijfde jaar, nu kan het echte werk beginnen. Voor haar laatste jaar beslist ze samen met [..][..][..][..]een appartementje te delen in het hartje van Londen.Ze belanden naast vijf jongens die ook een appartementje delen om samen te studeren wat uitdraait in goedkope kotfeestjes, zware katers, beste vrienden, nieuwe liefdes en vooral heel slechte punten.


    Een verhaal met One direction, maar je kan het best ook lezen als je hen niet kent. Ik wil dat jullie rollen invullen voor:
    - Vriendinnen Levy en toekomstige One direction-vriendinnetjes. Ik ga niet zeggen aan welk lid ik jullie ga koppelen, dat maakt het extra spannend & ook omdat ik nog niet weet aan wie ik Levy ga koppelen.
    - Docenten.
    - Andere studenten.
    - Voorlopige liefdes van de meisjes/jongens,..
    - Verzin maar wat (;


    Dit moeten jullie invullen :
    Rol
    Naam, bijnaam
    Volledige naam
    Leeftijd
    Nationaliteit
    Uiterlijk Als het iemand bekend is, vermeld erbij wie en anders zorg je voor een heel duidelijke foto. Geen zwart/wit etc. Ik wil verschillende types, niet iedereen zijn topmodellen, maar ook geen extreme gevallen, aub! beschrijving mag moet niet (:
    Karakter Niet allemaal die lieve, behulpzame softie’s (:
    Extra
    Waarschuwen?
    Titel? Je hebt hersentjes voor iets, dus denk aub even na (: hoe sneller ik een titel heb, hoe sneller jullie jullie verhaal krijgen.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 21:12 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Mag ik morgen nog invullen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Professor schreef:
    Mag ik morgen nog invullen? (:


    No problemo.(nerd)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik vul er na het eten een in!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Enkele ideetjes voor titel ;
    - Forever young
    - Sorry for partying
    - Miserable mornings, neverending nights
    -...

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 18:19 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Vriendin Levy
    Naam, bijnaam: Willow, Will
    Volledige naam Willow Mercor Rider.
    Leeftijd: Zestien jaar.
    Nationaliteit: Canadees.
    Uiterlijk:


    -Bonnie Wright.
    Karakter: Mensen omschrijven Willow als stil en verlegen. Maar dat klopt niet helemaal. Het is wel waar dat ze nooit wat van zich laat horen en nooit voor zichzelf opkomt. Maar dit komt niet doordat ze het niet durft, ze heeft er gewoon geen behoefte aan. Mensen die haar zonodig moeten treiteren vindt ze gewoon dom en ze laat die mensen maar. Ze weten toch niet beter.
    Extra: Willow heeft een beetje vreemde ouders, ze leven niet volgens de normale noemen en waarden. Zo komt Willow ook aan haar aparte namen. Haar ouders kunnen vergeleken worden met hippie's, maar Willow is zelf zo niet. Door haar puberteit probeert ze zich er juist van af te zetten.

    Willow is heel leergierig en is altijd wel met haar neus in de boeken te vinden. Ze leest het liefst boeken van vuistdikte en heeft ook een grote collectie boeken.
    Waarschuwen? Duh _O_
    Titel? Ik zal even nadenken.

    Super leuk idee, ook dat je pas later bedenkt wie wie krijgt(bloos)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:13 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Veritas schreef:
    Rol: Vriendin Levy
    Naam, bijnaam: Willow, Will
    Volledige naam Willow Mercor Rider.
    Leeftijd: Zestien jaar.
    Nationaliteit: Canadees.
    Uiterlijk:


    -Bonnie Wright.
    Karakter: Mensen omschrijven Willow als stil en verlegen. Maar dat klopt niet helemaal. Het is wel waar dat ze nooit wat van zich laat horen en nooit voor zichzelf opkomt. Maar dit komt niet doordat ze het niet durft, ze heeft er gewoon geen behoefte aan. Mensen die haar zonodig moeten treiteren vindt ze gewoon dom en ze laat die mensen maar. Ze weten toch niet beter.
    Extra: Willow heeft een beetje vreemde ouders, ze leven niet volgens de normale noemen en waarden. Zo komt Willow ook aan haar aparte namen. Haar ouders kunnen vergeleken worden met hippie's, maar Willow is zelf zo niet. Door haar puberteit probeert ze zich er juist van af te zetten.
    Waarschuwen? Duh _O_
    Titel? Ik zal even nadenken.

    Super leuk idee, ook dat je pas later bedenkt wiw wie krijgt(bloos)


    Ik kan jou foto niet zien ;o


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol; Vriendin Levy
    Naam, bijnaam; Morgan, bijnaam More
    Volledige naam; Morgan Annabelle Smith
    Leeftijd; 17/18
    Nationaliteit; Iers
    Uiterlijk; Morgan heeft bruin haar en bruine ogen. Ze heeft een normaal gewicht, niet te dik en niet te dun. Het liefst draagt ze kleding volgens de laatste mode. Maar vanwege haar eeuwige geldgebrek lukt dit niet. Daarom draagt ze meestal skinny's met topjes of shirtjes. En als het koud is een vestje of hoody eroverheen. Ze loopt bijna altijd op hakken. Ook draagt Morgan vaak armbanden, kettingen en ringen.
    Karakter; Morgan is aardig slim en weet haar hersens altijd op de goede momenten te gebruiken. Meestal komt ze met slimme ideeën. Ze vindt het erg moeilijk om over haar gevoelens te praten en om gevoelens van anderen aan te horen. Morgan is erg zelfstandig, het liefste doet ze dan ook alles alleen. Ze kan er niet tegen als dingen niet gaan zoals ze wil. Dan wordt ze of heel boos, of ze gaat stiekem alleen in een hoekje huilen. Morgan is niet de perfecte vriendin. Ze luisterd liever niet naar al dat gezwijmel over jongens, en al die gebroken harten. Als dat wel gebeurd kan ze erg kortaf zijn. Het liefste heeft ze gewoon vriendinnen waar ze de hele nacht mee kan stappen.
    Extra; Morgan's ouders hebben nooit veel aandacht voor haar gehad. Ze is enigskind en kan erg goed met kleine kinderen omgaan. Al bijna haar hele leven vind ze Jason leuk. Maar ze durft niet op hem af te stappen.
    Waarschuwen?; JA JA JA JA JA
    Titel?; Uhmm. uhm... hier ben ik slecht in "Life is like diamonds in the sun" misschien?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 18:31 ]


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Komt eraan!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rol: Vriendin Levy/Toekomstige One Direction vriendin (Mag je zelf kiezen.)
    Naam, bijnaam: Billie, Billz
    Volledige naam: Billie Evergreen
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Engels
    Uiterlijk:


    Karakter: Billie is een erg uitgesproken persoon. Haar motto is daarom ook: Break the monotony, do something strange and extravagant! Ze is een meisje dat zich uit qua haar kleding, muzieksmaak & en niet snel op haar mondje is gevallen. Ze doet wat ze zelf wil, en zegt wat ze zelf wil. Helaas heeft ze niet altijd door dat dit vaak erg hard aan kan komen, maar als ze iemand kwetst, heeft ze wel het fatsoen om haar excuses aan te bieden. Mits diegene dat verdient heeft. Qua muziek luistert ze vooral rock, indie en punk. Haar geld geeft ze vooral uit aan accesoires, niet per se kleding. Naast dat geeft ze ook veel uit aan eten. Daar houdt ze van. (Ghehe.)
    Extra: Haar ouders zijn gescheiden en ze heeft een kleiner zusje van 11. (Amy.) Haar echte naam is trouwens Blye, maar dat vond ze een verschrikkelijk naam. Daarom is ie verandert in Billie.
    Waarschuwen? Ja!
    Titel? Let's see. Ik ben hier heel slecht in, maar ik doe m'n best.
    ....
    Burst into flames. HAHA lame.
    Eh.. Adolescence, finally.
    Nee, ik weet niets. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rol; Vriendin Levy
    Naam, bijnaam;Parker, Puck
    Volledige naam;Parker Puck Von Monroe
    Leeftijd;17
    Nationaliteit;Engelse
    Uiterlijk;]

    [ariana grande]
    Karakter; Parker is het soort meisje dat vind dat je alles uit het leven moet halen wat erin zit en is dus een echte levensgenieter. Ze leeft met de dag en daarom heeft Parker niet veel tijd voor sirieuse dingen. Ze haalt het liefst alleenmaar de helledag kattenkwaat uit. Parker is een sociaal en spontaan iemand, waardoor ze snel nieuwe vrienden maakt. Al vind niet iedereen haar even aardig, om haar uitgesproken mening. Nee, Parker is totaal niet op haar montje gevallen en daarbij ook nog eens een enorme flapuit. Waardoor ze vaak te snel haar mond opentrekt en dus zo vaak mensen beledigt, terwijl dit vaak niet haar bedoeling is. Parker is wel het soort dat zich enorm veel aantrekt van de mening van andere en heel onzeker is over zichzelf. Al laat ze dat haar geluk niet in de weg zitten.
    Extra;Parker is opgegroeit met bijde ouders en een jonger broertje Flow(7).
    Waarschuwen;Ja! [A]
    Titel;Daar heb je aan mij niet de juiste persoon aan, ;x

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:54 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Is hij zo goed?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Veritas schreef:
    Is hij zo goed?


    Jup :'D


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik heb hem nog een beetje aangepast..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga dus echt een rol invullen, hihi. :9~ Maar ik ga zo naar mijn moeder toe, dus dat doe ik dan daar wel. (A)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:14 ]


    They were never in fact homeless

    Rol: Vriendin van Levy en toekomstige vriendin van […]
    Naam, bijnaam: Sacha Níkola, haar roepnaam is Sacha, alhoewel ze door haar vrienden vaak Sas word genoemd. Haar moeder noemt Sacha Níkola, soms nemen haar vrienden het wel eens over, om Sacha te treiteren.
    Volledige naam: Anderson
    Leeftijd: Zeventien jaar oud, geboren op twaalf maart 1994.
    Nationaliteit: Sacha is half Braziliaans, haar moeder is op een leeftijd van zes jaar naar Engeland verhuisd. Haar vader is een ras echte Engelsman. Hierdoor spreekt Sacha ook Portugees.
    Uiterlijk:


    Lelijk hoef je Sacha zeker niet te noemen en als je dit doet, zal ze het zeker niet waarderen. Sacha is erg gesteld op haar uiterlijk en weet zelf ook enorm goed dat ze niet één van de lelijkste is. Dankzij haar moeders Braziliaanse afkomst heeft Sacha een lichtgetinte huid en prachtige, stijle donkerbruine haren die sierlijk langs haar gezicht vallen en stoppen op borstlengte. In haar redelijk rechthoekige gezicht vallen twee prachtige kijkers met een bruine kleur, die worden omringd door lange, donkere en vooral gekrulde wimpers. Op zijn tijd doet Sacha hier wel eens mascara op, zodat het nog een groter effect geeft, maar erg veel moeite zal ze hier niet voor doen. Sinds ze van haar eigen erg lui kan zijn. Ook vallen er in haar gezicht erg volle, roze getinte lippen en wanneer ze lacht toont ze een perfecte, witte glimlach met rechte tanden. Wel heeft Sacha een iets bolle en spitse neus, maar veel kan haar dit niet schelen. Niemand is perfect, zegt ze dan maar. Ook heeft ze gaatjes laten schieten, waardoor ze vaak oorbellen in heeft. Van zichzelf heeft Sacha een erg slank postuur en is ze rond de 1.68, wat haar een normale lengte geeft. Haar kledingstijl is niet apart of vreemd, gewoon normaal. Sacha draagt wat ze mooi vind en gaat redelijk met de mode mee. Het liefst draagt ze donkere of juist hele lichte kleuren, ze is niet het type dat graag wil opvallen met haar uiterlijk. Ook is ze dol op accessoires en schoenen. Shelley Hennig
    Karakter: Sacha is een erg creatief en behulpzaam meisje, wie overal wel het leuke en fijne van inziet. Ze is een echte levensgenieter en is soms een tikkeltje overenthousiast. Bekend staat ze vooral om haar drukke en opstandige karakter, soms kan Sacha erg koppig zijn en wilt ze alleen maar haar eigen zin door draven. Ze is niet iemand die dingen graag deelt en houdt sommige dingen liever voor zichzelf, wel is ze erg vriendelijk en vind ze het fijn om bij haar vrienden in de buurt te zijn. Ook is ze erg zorgzaam en vind ze het af en toe heerlijk om alle aandacht op zich te krijgen, alhoewel ze teveel ook niet fijn vind en ze dat dan liever aan haar vrienden gunt. Op zijn tijd is Sacha ook wel in voor een spelletje, je kan haar redelijk sportief noemen en ook is ze een echte doorzetter. Sacha kan niet tegen haar verlies, maar daar is iedereen inmiddels al aan gewend en lacht er vooral om. Klunzig en onhandig kan je Sacha ook zeker noemen, ze struikelt vaak, valt van de trap af, maar toch blijft ze er om lachen. Een ochtendhumeur heeft Sacha ook, de eerste vroege uurtjes wilt ze liever niet gestoord worden en wilt ze liever alleen zijn, omdat ze weet dat ze op dit tijdstip van de dag ontzettend chagrijnig is. Sacha is dus meer een avondmens en blijft het liefst op tot de vroege uurtjes. Één van de slimste is Sacha niet, ze is gewoon normaal en haalt redelijke cijfers, ze leert er dus zeker wel voor. Ook is ze erg ongeduldig. Ook is Sacha erg open en verteld ze al haar geheimen aan iedereen door, ook is ze zelf niet goed in het bewaren van geheimen, zowel als spullen. Ze raakt dingen vaak kwijt.
    Extra: Sacha staat bekend om haar enorm drukke karakter. Hierdoor gaat ze vaak sporten en is ze niet vies van een potje voetbal. Vanaf haar zesde zat ze in het voetbalteam bij haar in de buurt en was ze spits en goed was ze ook. In haar vrije tijd vindt Sacha het ook leuk om te dansen, wat ze van haar moeder heeft geleerd. Ook is ze erg lenig. Haar kookkunsten kan je ook redelijk noemen, Sacha is dol op koken en weet dat ze nog veel moet leren, maar ze komt al een behoorlijk eind. Sacha is dol op grapjes en vind Louis zijn humor geweldig, ze kan erg om hem lachen en vind het heerlijk om kattenkwaad uit te halen. Hierdoor kan Sacha soms nog wel eens kinderlijk overkomen. Als Sacha rustig wilt worden leest ze het liefst boeken of kijkt ze films. Sacha heeft één oudere zus genaamd Esmé, wie vierentwintig is. Ze kunnen het niet goed met elkaar vinden en het contact is enorm verwaterd sinds Esmé het huis uit is en samenwoont met haar vriend Aiden. Sacha is altijd al het lievelingetje van haar vader Jeffrey en moeder Maria geweest, ze hebben een goed inkomen en zijn eerder rijk dan arm, je kan ze gewoon normaal noemen. Sacha hoopt later psycholoog te worden, het lijkt haar interessant en hoopt hiermee mensen hun problemen op te kunnen lossen. Sacha houdt ervan om mensen dingen aan te leren, zo geeft ze mensen lessen Portugees en geeft ze op zijn tijd ook voetbaltrainingen aan kleine kinderen, op wie ze dol is. Ook is ze een echte dierenvriend en is Sacha linkshandig. Virtuoos hoef je Sacha niet te noemen, ze zingt zo vals als het maar kan en kan geen één instrument bespelen. Ondanks dit zingt ze toch graag onder de douche, maar daar blijft het bij. Ook houdt Sacha van uitdagingen en vind ze een drankje op een avond niet erg, Sacha staat erom bekend dat ze erg snel dronken is. Phoebe Tonkin, Aiden Grimshaw, Matt Davis, Maria Cannals Barrera
    Waarschuwen? Ja omfg, graag!
    Titel? Ik vond jou verzonnen titeltjes erg mooi!

    Vertel me maar of er iets moet worden aangepast. (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 11:36 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.