• Met glans is Levy en haar vier vriendinnen geslaagd in haar vijfde jaar, nu kan het echte werk beginnen. Voor haar laatste jaar beslist ze samen met [..][..][..][..]een appartementje te delen in het hartje van Londen.Ze belanden naast vijf jongens die ook een appartementje delen om samen te studeren wat uitdraait in goedkope kotfeestjes, zware katers, beste vrienden, nieuwe liefdes en vooral heel slechte punten.


    Een verhaal met One direction, maar je kan het best ook lezen als je hen niet kent. Ik wil dat jullie rollen invullen voor:
    - Vriendinnen Levy en toekomstige One direction-vriendinnetjes. Ik ga niet zeggen aan welk lid ik jullie ga koppelen, dat maakt het extra spannend & ook omdat ik nog niet weet aan wie ik Levy ga koppelen.
    - Docenten.
    - Andere studenten.
    - Voorlopige liefdes van de meisjes/jongens,..
    - Verzin maar wat (;


    Dit moeten jullie invullen :
    Rol
    Naam, bijnaam
    Volledige naam
    Leeftijd
    Nationaliteit
    Uiterlijk Als het iemand bekend is, vermeld erbij wie en anders zorg je voor een heel duidelijke foto. Geen zwart/wit etc. Ik wil verschillende types, niet iedereen zijn topmodellen, maar ook geen extreme gevallen, aub! beschrijving mag moet niet (:
    Karakter Niet allemaal die lieve, behulpzame softie’s (:
    Extra
    Waarschuwen?
    Titel? Je hebt hersentjes voor iets, dus denk aub even na (: hoe sneller ik een titel heb, hoe sneller jullie jullie verhaal krijgen.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 21:12 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Vriendin Levy/ toekomstige vriendin van Liam. Als je het kan :D
    Naam, bijnaam: Camilla Capture bijnaam: Cam of Cami
    Volledige naam: Camilla Estelle Capture
    Leeftijd: 16
    Nationaliteit: Engels
    Uiterlijk: lucy Hale
    Karakter: Camilla is een behoorlijk verlegen meisje. Op feestjes kan ze soms wat te veel drinken omdat ze dan eindelijk los kan gaan. De volgende ochtend heeft ze hier dan ook behoorlijk veel spijt van. Verder is het een behoorlijk slim meisje met een fotografisch geheugen. Ze hoeft iets maar twee keer door te lezen om het helemaal te weten. Verder staat ze liever niet in de spotlight en blijft ze meer op de achtergrond. Ze is soms nogal koppig en kan behoorlijk naíf zijn. Zo geeft ze iedereen een 2e of zelf 3e kans en geloofd ze 100% in de goedheid van de mens.
    Extra: Camilla speelt klassiek piano
    Waarschuwen? JA
    Titel? Love goes only one Direction?

    Meld je als je mijn personage gaat gebruiken??

    Rol een vriendin
    Naam, bijnaam Katherine, maar iedereen noemt haar Kat
    Volledige naam Katherine Ophélie Marques
    Leeftijd één jaar jonger dan de rest (17 dan?)
    Nationaliteit Half Portugees - Half-whatever de rest is
    Uiterlijk

    - vanessa hudgens -
    Karakter Een echte Latina, met best wel een hevig temperamentje. Ze is best wel lief over het algemeen, maar als je haar maar een beetje op de tenen trapt, dan zet ze je het betaald.
    Extra het vriendinnetje van Harry? -a-
    Waarschuwen?
    Titel? /

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:48 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Rol: vriendin
    Naam, bijnaam: Naomi
    Volledige naam: Naomi Catherine Broadway
    Leeftijd: 18, ze is jarig op 11 oktober
    Nationaliteit: Engels
    Uiterlijk: Zooey Deschanel


    Karakter: Als er iets is wat Naomi altijd met zich zal meedragen, is het haar dromerigheid wel. Ze zit bijna altijd op een andere wereld en het is moeilijk te zeggen wanneer ze zich op de aarde bevindt, aangezien ze er altijd nogal dromerig uitziet. Naomi kan wel erg pessimistisch uit de hoek komen, maar ze is erg beïnvloedbaar door de troostende woorden van haar vriendinnen, dus die periodes duren regelmatig niet zo lang. Ze schrikt enorm rap van verschillende dingen. Alles in deze wereld lijkt haar nog steeds te verbazen, waardoor veel mensen denken dat ze nog maar een klein kind is. Dat is misschien ergens wel zo, maar Naomi is slimmer dan de meeste denken en ze vindt de wereld gewoon nog steeds even interessant als een driejarige peuter. Verder heeft ze altijd al wat moeilijkheiden gehad met het uitdrukken van haar gevoeldens, daarmee dat ze zich zo vaak opsluit in haar eigen wereldje, en is ze meestal erg eerlijk. Meestal, want ze vindt dat een leugentje om bestwil best wel kan. Ze staat ook altijd klaar voor haar vriendinnen en zou voor hen alles doen. Bij ruzies blijft Naomi meestal onpartijdig en zal ze eerder proberen de vrede te bewaren. Ze laat zich gemakkelijk doen door anderen en is niet echt goed stress-bestand.
    Extra: Naomi's grote passie is kleren ontwerpen. Ze heeft wel tientallen schetsboeken in haar kamer liggen die volstaan met ontwerpen van jurken, broeken en truitjes. Het liefste zal ze die ontwerpen ook echt maken, maar ze is erg onhandig en is trouwen ook nog eens bang van naalden.
    Waarschuwen? Yes, please ^^ !
    Titel? Forever young? Oké, ik ga nu alleen maar zeggen wat er allemaal in mijn hoofd opkomt: High school never ends, Drunk Saterday night stories... Oké, daar stopt het bij xd. Sorry.

    Mag ik nog eentje invullen xd?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 20:02 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    TroutyMouth schreef:
    Rol: vriendin
    Naam, bijnaam: Naomi
    Volledige naam: Naomi Catherine Broadway
    Leeftijd: 18, ze is jarig op 11 oktober
    Nationaliteit: Engels
    Uiterlijk: Zooey Deschanel


    Karakter: Als er iets is wat Naomi altijd met zich zal meedragen, is het haar dromerigheid wel. Ze zit bijna altijd op een andere wereld en het is moeilijk te zeggen wanneer ze zich op de aarde bevindt, aangezien ze er altijd nogal dromerig uitziet. Naomi kan wel erg pessimistisch uit de hoek komen, maar ze is erg beïnvloedbaar door de troostende woorden van haar vriendinnen, dus die periodes duren regelmatig niet zo lang. Ze schrikt enorm rap van verschillende dingen. Alles in deze wereld lijkt haar nog steeds te verbazen, waardoor veel mensen denken dat ze nog maar een klein kind is. Dat is misschien ergens wel zo, maar Naomi is slimmer dan de meeste denken en ze vindt de wereld gewoon nog steeds even interessant als een driejarige peuter. Verder heeft ze altijd al wat moeilijkheiden gehad met het uitdrukken van haar gevoeldens, daarmee dat ze zich zo vaak opsluit in haar eigen wereldje, en is ze meestal erg eerlijk. Meestal, want ze vindt dat een leugentje om bestwil best wel kan. Ze staat ook altijd klaar voor haar vriendinnen en zou voor hen alles doen. Bij ruzies blijft Naomi meestal onpartijdig en zal ze eerder proberen de vrede te bewaren. Ze laat zich gemakkelijk doen door anderen en is niet echt goed stress-bestand.
    Extra: Naomi's grote passie is kleren ontwerpen. Ze heeft wel tientallen schetsboeken in haar kamer liggen die volstaan met ontwerpen van jurken, broeken en truitjes. Het liefste zal ze die ontwerpen ook echt maken, maar ze is erg onhandig en is trouwen ook nog eens bang van naalden.
    Waarschuwen? Yes, please ^^ !
    Titel? Forever young? Oké, ik ga nu alleen maar zeggen wat er allemaal in mijn hoofd opkomt: High school never ends, Drunk Saterday night stories... Oké, daar stopt het bij xd. Sorry.

    Mag ik nog eentje invullen xd?


    Je mag er zo veel invullen als je wilt.


    all I want is the taste that your lips allow

    Kayirangwa schreef:
    Enkele ideetjes voor titel ;
    - Forever young
    - Sorry for partying
    - Miserable mornings, neverending nights
    -...


    Ik vind Neverending nights wel mooi, dus zonder het eerste deel (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Docent
    Naam, bijnaam: Harold, Harry
    Volledige naam: Harold Ferdinand Toulouse
    Leeftijd: 43
    Nationaliteit: Frans
    Uiterlijk: Bradley Cooper


    Karakter: Als er iemand uitgeroepen moet worden tot de coolste leerkracht ooit, dan is het Harold wel. Hij verrast zijn studenten telkens weer met verrassende effecten en hilarische opmerkingen tijdens zijn lessen. Zelfs de grootste spijbelaars komen naar zijn lessen toe. Harry weet wat hij wilt en er zal hem niets in de weg staan om dat te krijgen. Hij kan soms erg opvliegend reageren, maar weet meestal zijn woede onder controle te houden totdat hij het ergens kan wegwerken. Sinds kort begint de midlife crisis bij hem op te spelen, met alle gevolgen vandien. Hij is te vinden op de wilde feestjes van zijn leerlingen, deelt het best met zijn knapste studentes en komt nog niet zo lang met een harde motor naar school.
    Extra: Harry heeft nog nooit echt een 'vaste' relatie gehad, maar dat hield hem niet tegen zijn zaad te verspreiden. Tot zover hij weet, heeft hij ergens drie kinderen rondlopen, maar hij weet totaal niet wie ze precies zijn. Daar heeft hij stiekem wel spijt van, maar hierdoor probeert hij zijn leerlingen de liefde te geven die ze thuis soms tekort komen. Harold zou eigenlijk een uitstekende vader zijn, ondanks zijn gebreken.
    Waarschuwen? JA.
    Titel? Ik heb je mijn suggesties al gegeven en ik heb er tot nu toe nog geen andere gevonden, sorry ;/ ...

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 20:29 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    TroutyMouth schreef:
    Rol: Docent
    Naam, bijnaam: Harold, Harry
    Volledige naam: Harold Ferdinand Toulouse
    Leeftijd: 43
    Nationaliteit: Frans
    Uiterlijk: Bradley Cooper


    Karakter: Als er iemand uitgeroepen moet worden tot de coolste leerkracht ooit, dan is het Harold wel. Hij verrast zijn studenten telkens weer met verrassende effecten en hilarische opmerkingen tijdens zijn lessen. Zelfs de grootste spijbelaars komen naar zijn lessen toe. Harry weet wat hij wilt en er zal hem niets in de weg staan om dat te krijgen. Hij kan soms erg opvliegend reageren, maar weet meestal zijn woede onder controle te houden totdat hij het ergens kan wegwerken. Sinds kort begint de midlife crisis bij hem op te spelen, met alle gevolgen vandien. Hij is te vinden op de wilde feestjes van zijn leerlingen, deelt het best met zijn knapste studentes en komt nog niet zo lang met een harde motor naar school.
    Extra: Harry heeft nog nooit echt een 'vaste' relatie gehad, maar dat hield hem niet tegen zijn zaad te verspreiden. Tot zover hij weet, heeft hij ergens drie kinderen rondlopen, maar hij weet totaal niet wie ze precies zijn. Daar heeft hij stiekem wel spijt van, maar hierdoor probeert hij zijn leerlingen de liefde te geven die ze thuis soms tekort komen. Harold zou eigenlijk een uitstekende vader zijn, ondanks zijn gebreken.
    Waarschuwen? JA.
    Titel? Ik heb je mijn suggesties al gegeven en ik heb er tot nu toe nog geen andere gevonden, sorry ;/ ...

    HAHAH, met dit kan ik heel veel doen.:9~
    You're a genious!


    all I want is the taste that your lips allow

    Kayirangwa schreef:
    (...)
    HAHAH, met dit kan ik heel veel doen.:9~
    You're a genious!


    Thihi, geen probleem xd. Er is altijd wel iets leuks te doen met een leerkracht in de midlife crisis :3 !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: Docent
    Naam, bijnaam: Elisa Dorothy, haar roepnaam is Elisa.
    Volledige naam: Elisa Dorothy Reaser
    Leeftijd: Elisa is zesentwintig jaar oud, geboren op veertien augustus.
    Nationaliteit: Amerikaans, ze is op haar negentiende naar Engeland verhuisd voor haar studie en hier altijd gebleven.
    Uiterlijk:


    Elisa haar kledingsmaak is erg normaal, zeker niet te uitdagend of wild, maar toch gaat ze met de tijd mee en kleed ze zich als een normale vrouw van zesentwintig. Elisa heeft een hekel aan felle kleuren en draagt het liefst wit, bruin, zwart, donkerblauw, beige of grijs. Ze is dol op schoenen en heeft een echte tik, ze moet van zichzelf haar kleren altijd op een andere manier dragen. Ook mag accessoires niet ontbreken aan dit lijstje. Candice Accola
    Karakter: Elisa is een erg luidruchtige vrouw, wie je niet snel chagrijnig kan krijgen. Ze staat positief in het leven en geniet van elk moment. Ook is ze dol op het helpen van mensen en zal ze altijd voor iedereen klaarstaan. Ook is ze goed in het bewaren van geheimen en stelt ze respect zeer op prijs. Ze is het type persoon dat niet graag van ruzie houdt, waardoor je haar ook een echte softie kan noemen. Elisa is erg zachtaardig en op zijn tijd kan ze erg sportief zijn. Toch houdt Elisa wel van orde en als dit er niet is, kan ze soms toch wel wat kattige opmerkingen maken. Wél is ze het type die graag de regels aan haar laars lapt en alles doet zoals zij het zelf wilt. Ze heeft een erg leidinggevende uitstraling en is een echte doorzetter. Ook staat Elisa bekend om haar vreselijk geduldige karakter.
    Extra: Elisa is de vertrouwenspersoon van heel de school en zorgt ervoor dat alle problemen van de leerlingen worden opgelost. Ook geeft ze het vak geschiedenis en probeert ze er leuke lessen van te maken met interessante uitleg die op een leuke manier word uitgelegd. Zelf vond ze het namelijk een rotvak. Ook komt ze vaak kijken bij de football wedstrijden die er worden gehouden en kan ze het goed vinden met de meeste leerlingen op de school. Elisa heeft al twee jaar lang een relatie met Aiden Portland, ze wonen samen en hebben een eigen appartement. Voor kinderen heeft ze nog geen tijd en daar wilt ze nog echt even mee wachten, ze vind de leerlingen op de school wel genoeg. Aiden Grimshaw
    Waarschuwen? Siiiii!


    Rol: Docent
    Naam, bijnaam: Mabel Poppy, haar roepnaam is Mabel, haar vrienden en collega’s noemen haar May.
    Volledige naam: Moore
    Leeftijd: Mabel is 39 jaar oud, geboren op twaalf april.
    Nationaliteit: Mabel is Brits.
    Uiterlijk:


    Voor haar leeftijd draagt Mabel kleding waardoor ze er heel wat ouder uitziet. Ze draagt de kleding die zij lekker vind zitten en mooi vind, ze let niet op de mode waardoor ze er soms wat oubollig uitziet en bijloopt. Toch is Mabel dol op blazers, gilets en vind ze zilveren kettingen prachtig. Eva Green
    Karakter: Mabel is een zeer strenge lerares die van orde houd. Orde kan ze dan ook zeker houden en vele eerstejaars zijn bang voor haar extreem strenge gedrag. Ook is Mabel erg sarcastisch en heeft ze erg wisselende buien. Zo kan ze soms echt ontzettend vriendelijk zijn, maar is ze op het andere moment vreselijk chagrijnig. Toch kan Mabel erg goed uitleg geven en vind ze het fijn als leerlingen dingen snappen. Mabel kan niet tegen relschoppers en kan behoorlijk kwaad reageren als mensen de les verstoren. Voor hen is het meestal strafwerk of melden bij het schoolhoofd. Buiten dit is Mabel redelijk virtuoos, is ze een echte roddeltante en vind ze aandacht heerlijk, of het nou slechte of goede is.
    Extra: Mabel geeft het vak wiskunde op de school. Ze is getrouwd en heeft twee kinderen, een tweeling van zes jaar oud genaamd Lucy en Leah.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 21:11 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    @ mensen, Ik weet dat ze gaan studeren aan de Universiteit, maar het zal er gewoon meer uitzien als een High School! Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden xd.


    all I want is the taste that your lips allow

    Inleiding aangepast (;


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: een vriendin (alleen als het nog kan hoor zo niet kijk dan maar voor welke rol je hem wil gebruiken ;))
    Naam, bijnaam: Nickit
    Volledige naam: Nickita Williams
    Leeftijd: 17 jarig op 12 juni
    Nationaliteit: Brits en een beetje Grieks
    Uiterlijk:


    Karakter: heetft scheit aan iedereen kan een bitch zijn als ze bijv. voor haar zelf moet opkomen heeft wel snel haat mondje klaar liggen maar kan ook behulpzaam zijn als het moet verder dus ze verbergt haar gevoelens heeft een groto mond maar een klein hartje en met wel vaak gelijk hebben ook al weet ze dat de ander gelijk heeft
    Extra: ze is dol op skaten en is een echte party ganger
    Waarschuwen? als je wil graag ^^
    Titel? This is now a lifestyle of a student

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 21:27 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kayirangwa schreef:
    Inleiding aangepast (;


    Dit verhaal moet echt online komen, I'm very excited!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)

    Dit verhaal moet echt online komen, I'm very excited!

    Er zijn nog mensen die morgen een rol willen invullen, maar ik zou echt graag vanavond nog starten.:Y)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik vul morgenmiddag een vriendin en docent in, nu moet ik echt gaan. Ik hoop dat je nog wilt wachten! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking