• Haay bitches^^

    Nou ik zal eens vertellen waarom.Nou ik zit dus nog niet op school en fiets dus altijd mee naar mijn moeders werk.Nou er zitten altijd van die kutkindjes bij die hun hand gaan uit steken om iemand van z'n fiets af te douwen.Nou er is dus zo'n meisje en die heeft het al een paar keer geprobeert bij m'n moeder en 1 keer is het gelukt.Nou toen was mijn moeder dus gelfikkert,alleen het was niet erg ofzeu.Maar vandaag wel,mijn moeder viel dus en heel haar knie lag open enzeu.Dus toen ben ik dat groepje achterna geracet,want zoiets pik ik niet.Ja ik kan heel veel hebben maar zoiets niet.Dus ik ga zo naast dat wijf fietsen en probeer haar omver te krijgen,nou het lukte niet dus trok ik aan d'r haar en toen flikkerde ze wel.Nou al die jongens en meiden achter haar stoppen,en mij helemaal verrot schelden.Maar ik had het schijt,dus dat wijf lag daar nog op de grond half dood te gaan x] nouja dat ook niet maar oké.Nou toen heb ik d'r wang nog open gekrapt&ja ik heb dus lange nagels.Daarna tufte ik in d'r gezicht,en pakte m'n fiets en zeg zo kei droog."Doei kutslet" dus ik fiets weg,maar 1 jongen fietste me achterna en duwde me van m'n fiets,dus ik sta op en trap met mijn hak in z'n ballen.En je had hem moeten zien huppelen naar z'n fiets man.En ja het is allemaal wel goed afgelopen met m'n moeder,alleen hopelijk niet met dat kreng(A)

    Boodschap:

    Maak nooit ruzie met mij:Y)

    Jullie ooit wel eens zoiets meegemaakt?


    Lalalalalalalala.

    NOG MEER MENSEN DIE ZOIETS DOEN?x]


    ik doe het ook ^^. al die kut kindjes even hun lesje leren, en ze doen nooit meer wat x]


    Protège moi de mes désirs.

    (...)

    ik doe het ook ^^. al die kut kindjes even hun lesje leren, en ze doen nooit meer wat x]


    Helemaal gelijk^^ Ik haat zulke wijven x'D


    Lalalalalalalala.

    Ik doe meestal niets lichamelijks x')
    Mijn scheldwoordenboek is groot genoeg om zo'n kindjes na een minuutje te laten huilen als een klein kindje ^^"

    Oemg wat een verhaal ik lach hier zowat effe te lachen bij sommige stukken.


    Whahah ja echt wel ;)

    doe ik niet met jou ruzie maken:O

    --> Off-topic

    oké, straf
    idd mss beter niet dan
    nee, ik ben een heel braf meisje (A)

    oké, straf
    idd mss beter niet dan
    nee, ik ben een heel braaf meisje (A)

    Heftig zeg.
    Ik alleen op de kermis. Is natuurlijk een heel ander verhaal maar alsnog zinloos geweld. Een paar Turkse meiden kregen ruzie met mij en een vriendin omdat we tegen ze aan hadden geknald in de botsauto's. Stomme [...] hadden ze er maar niet in moeten zitten. Maar anyways: ze gingen ons stalken op de terugweg en toen ze op onze hakken gingen trappen was de maat bij mij aardig vol. Ik grijp dat mens bij de armen vast en we begonnen te vechten. Haar jas scheurde uit en ik smijt haar van me af nadat iemand me van achter aanviel. Ze waren overigens met z'n zessen. Ik had keihard geschreeuwd: Je blijft van me af! Vrijwel niemand die op de verkeerde manier aan me zat is er zonder kleerscheuren [in dit geval letterlijk] afgekomen...


    No growth of the heart is ever a waste