• Hee.
    Ik zat te denken net.
    En ik bedacht me.
    Waarom hebben we al onze kamers vol met posters?
    Waarom hebben we 100 shirtjes van Tokio Hotel?
    Waarom moeten we nachten van te voren slapen om vooraan te staan tijdens een concert?
    Als je toch fan bent van de muziek?
    Eigelijk is dat best raar.
    Of niet dan?
    x


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Ik heb helemaal niets van ze behalve 1 poster van Tom aan mn kast en hun muziek op mn comp


    BAM!

    mijn mening is :
    het is een fan hype,, uiteindelijk neemt al dat fanheid wel wat af,, en dat komt geloof ik ook wel dat iedereen wat ouder wordt,
    dit is niet op hypere fans boos te maken ofsow dit is gewoon hoe ik erover denk X]


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ik slaap sowieso niet voor een concert. Ik laat me lekker nat regenen en/of koud vriezen. Dacht het niet.

    Ik ook niet. Ik pak, net zoals bij Ahoy, een andere ingang :'D [/smiecht]
    :'D Ik was lekker als eerste binnen. ^^ -happy-

    volgens mij zijn trouwens alleen de mensen die net 1/2 jaartjes ongeveer fan zijn nog zomet posters,shirts, ensow..
    maar ik geef toe voor een concert slaap ik ook niet meer,, maar dat licht vaak ook aan de kou van de buitenlucht voor de concerthallen X]


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    mijn mening is :
    het is een fan hype,, uiteindelijk neemt al dat fanheid wel wat af,, en dat komt geloof ik ook wel dat iedereen wat ouder wordt,
    dit is niet op hypere fans boos te maken ofsow dit is gewoon hoe ik erover denk X]


    AMEN


    We can only learn to love by loving.

    Ik slaap sowieso niet voor een concert. Ik laat me lekker nat regenen en/of koud vriezen. Dacht het niet.


    Haha je hebt helemaal gelijk x'D

    En ik heb trouwens ook Geen enkel T-schirtje.
    En ook niet zo heel veel posters. 10 a 15.
    als ik van sommige zo lees hebben die er tig veel meer, maar het maak toch ook niet uit of je nou wel of geen t-schirts hebt, en of hoeveel posters.
    tuurlijk het is allemaal wel leuk.

    maar van mij hoeft het niet zo.
    Ik loop niet in zo t-schirt niet omdat het van tokio hotel is.vind het me niet staan. en al stond maar goed, vind wel leuk als andere er mee lopen. Ik vind gewoon niet echt iets voor mij om aan te doen. Maar daardoor ben je toch idd niet minder en niet meer fan dan de rest ;)
    Xx Flowers

    Hee.
    Ik zat te denken net.
    En ik bedacht me.
    Waarom hebben we al onze kamers vol met posters?
    Waarom hebben we 100 shirtjes van Tokio Hotel?
    Waarom moeten we nachten van te voren slapen om vooraan te staan tijdens een concert?
    Als je toch fan bent van de muziek?
    Eigelijk is dat best raar.
    Of niet dan?
    x

    DUH denk je nu echt dat iedereen fan is van een band alleen omdat de muziek leuk is ?
    NOOOOOO , deels ook omdat er knappe koppen in de groep zitten , of omdat het je rolmodel is of omdat je opkijkt naar hun...

    Waarom hebben we al onze kamers vol met posters?
    -->> omdat het oog ook wat wil ^^ en ik vind mn kamer persoonlijk veel knusser en gezelliger met 97 posters aan mn muur, dan zo kale wanden...
    Waarom hebben we 100 shirtjes van Tokio Hotel?
    -->> dat heb ik niet (: ik heb er 1tje voor op concerten, en 2 valse maar waar wel zo'n subtiele foto op staat van TH. Je zou op het eerste zicht niet zien dat het een TH-tshirt is. Perfect voor op school dus ^-^
    Waarom moeten we nachten van te voren slapen om vooraan te staan tijdens een concert?
    -->> 1) omdat er ooit iemand besloot om toch maar een uurtje vroeger te komen om eerste te staan, daarna kwam er iemand 2 uurtjes vroeger om die eerste voor te kunnen zijn, en zo ging dat verder.. tot je uiteindelijk als resultaat hebt dat je 'snachts als een dakloze voor de deur moet ligge sterven om een goede plaats te hebben -.-
    -->> 2) Omdat het best wel leuk is om met je beste vrienden te liggen sterven als een dakloze voor de deur xD dat verstekt de vriendschapsband nzo ^-^
    maar ik heb ook mn grens:ik slaap alleen buiten als het niet regent, sneeuwt of koud is xD alleen in de lente- en zomermaanden

    Als je toch fan bent van de muziek?
    -->> ja, de muziek is het belangrijkste. Ik zou nooit fan zijn geworden als hun muziek pure cheiße was. maar dat is het niet. Maar het omgekeerde geld ook: als de muziek geweldig zou zijn, maar de jongens eruit zouden zien als pure cheiße, zouden ze ook maar weinig fans hebben he...

    Das overdreven jua ..
    Maar ik heb niet alleen Th op mijn muren hangen . Ik heb géén t-shirt van Th en ik wil gewoon altijd goed zicht op concerten .. ik HAAT het als ik niets kan zien !
    Ik krijg het van die overdreven 12 jarige kindjes die dromen van een huwelijk met Bill Kaulitz *schreeuwt*

    [sorry, is niets persoonlijk ;D]


    actin' like sluts, we want cunt !

    hah dat is idd wel raar maar i like it ^^ en vooraan de rij willen staan omdat je wil opvallen en het goevoel wil hebben dat ze jou gezien hebben en dat ze ook al is het maar een seconde, aan je gedacht hebben(A) ik weet het ik ben raar


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Das overdreven jua ..
    Maar ik heb niet alleen Th op mijn muren hangen . Ik heb géén t-shirt van Th en ik wil gewoon altijd goed zicht op concerten .. ik HAAT het als ik niets kan zien !
    Ik krijg het van die overdreven 12 jarige kindjes die dromen van een huwelijk met Bill Kaulitz *schreeuwt*

    [sorry, is niets persoonlijk ;D]


    paardon??????? ik ben mss wel 13 maar dat scheeld niej zo veel(A) en een huwleijk niet maar wrm mogen 12 jarigen dat niet en oudere wel dan??? k bedoel iedereen heeft fantasiiiiieeeeeeee:D ik hbe zelf een te grote(A) mja ik ben weird:P


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    hah dat is idd wel raar maar i like it ^^ en vooraan de rij willen staan omdat je wil opvallen en het goevoel wil hebben dat ze jou gezien hebben en dat ze ook al is het maar een seconde, aan je gedacht hebben(A) ik weet het ik ben raar

    nee, dat geeft voldoening xD bij WB lag ik daar op de koude grond te denken 'snachts *why the fuck lig ik hier te sterven, terwijl TH nu in een luxehotelletje ligt te maffen -.-*
    maar toen het concert dat 5 eeuwen later eindelijk bezig was, snaptte ik eindelijk waarom ik daar lag te sterven:om samen met mn vrienden naar een concert te gaan, van een super band, en als je dan een plectrum of een flesje of wat dan ook van ze vangt, en ze even naar je gekeken hebben, en je mooie foto's hebt.. dan geeft dat voldoening ^-^



    en ik ben maar 1 keer jong!! daar moeten we allemaal van genieten, want binnen 10 jaar zullen we ons niet meer zo kunnen gedragen!

    veel volwassenen zeggen: binnen 5 jaar he, ga je met jezelf lachen dat je dat allemaal nog gedaan hebt!
    en ja, ik ga er mee lachen! want dan kan ik zeggen: ik was lekkr gestoord en hysterisch toen ik jong was, terwijl anderen nooit eens gek deden omdat ze bang waren om kinderachtig over te komen!


    Elina is in een spreekbui vandaag :Y)

    Ik vind de muziek En de jongens super..

    Ik snap je niet O.o


    I changed.

    Eigenlijk wel.. Ma Bill is gwn leuk om nr te kijken x')

    xx


    If music be the food of love, play on!