• AANDACHTREKERIJ OF WHATEVER
    serieus er zijn echt van zulke mensen op Q die willen gewoon dat je zegt WAUW JE BENT HARTSTIKKE MOOI ofzeu O_o en pff nou daar word ik gewoon gek van O_o' en hou het voor je zelf ofzo dat je niet tevreden metjezelf bent en ga niet aandacht trekken:W oke dat moest er ff uit (:


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    idd,het zijn gewoon zielige mensen


    btw: amen_O_


    I need you like a heart needs a beat

    Uhu, kijk ik snap heus wel dat je een keer een offday hebt en dat je dan denkt: Ik zie er niet uit.
    Maar ik weet dat als ik dat zeg dat ik dan te horen krijg dat het erger kan. En dat weet k

    Omg
    AgreeAgreeAgreeAgreeAgreeAgreeAgreeAgreeAgreeAgree

    Jaa, echt irritant, best wel zielig eigenlijk dat sommige mensen op deze manier aandacht trekken !

    Rustig ^^ denk aan je hart x] pff, zo'n mensen bestaan nu eenmaal dus het beste wat je kan doen is hun negeren =]

    Rustig ^^ denk aan je hart x] pff, zo'n mensen bestaan nu eenmaal dus het beste wat je kan doen is hun negeren =]

    ik zal er aan denken x'D
    of er gewoon zetten nu je het zegt O_o xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    AMEEEN!
    Ik wordt daar zooo gestoord vn! En dan maar verwachten dat wij heel blij gaan zeggen 'Nee hoor! Je bent harstikke mooi' [/ego streel]. Krijg dan echt de neiging om te zeggen 'Ja idd, je bent spúúglelijk.'
    Dat soort mensen moeten echt een leven gaan zoeken ¬¬'

    :D

    Ja.:D IEDEREEN IS MOOI, & rijk. want als je gezond bent.. BEN JE RIJK & MOOI.

    Nou , mooier kan het niet?:D

    <3[Ameen(A)]


    We gonna start a fight >,<

    xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    You're right girl. x333

    uhu

    Zyn idd vet zieluge mensen !


    Never run out of reasons to smile...

    :D

    Ja.:D IEDEREEN IS MOOI, & rijk. want als je gezond bent.. BEN JE RIJK & MOOI.

    Nou , mooier kan het niet?:D

    <3[Ameen(A)]

    AMEN!_O_


    I solemny swear i am up to no good

    Aaaaaahn !
    AandachtAandachtAandacht !
    neeeeh, flauw grapje . sorry .
    Waarom merk ik zo'n mensen nooit op?
    Ik heb namelijk -weer- geen idee waarover het gaat . =)
    Lieffs .


    /

    Pathetic people!

    AMEENN


    We can only learn to love by loving.