• Members of the WAG-gang
    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ReinaAFCAjax - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Wembley - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Gourcuff - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff
    AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Subconscious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Valkyrie - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Forward - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    Gasten zijn welkom



    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nikki! Oh my god! Ik dacht dat iedereen weg was! :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hha. Nhee want ik zit dag 3 op een rij thuis. Ik haat ziek zijn.
    Maar ik moet even wat je vind van een verhaal idee. Ook het enige positieve aan 's nachts niet kunnen slapen.


    Tears are words the heart can't say.

    hahaha, wat is het idee?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John


    Everyday it hurts more. - Cesc Fabregas. -

    Het is iedereen wel bekend dat Cesc in de zomer voetbalkampen houd voor jonge kinderen. Maar door het jaar gaat hij ook vaak op bezoek op de beroemde voetbal school in Londen. Hij brengt er vaak bezoekjes en gaat kijken bij de leerlingen die door de directie en leerkrachten als wonderen worden omschreven. Ook Valerie Jones is zo’n wonder. Maar het spijtige is dat hij haar nog steeds niet heeft kunnen zien spelen. Ze zou de laatste maanden veel geplaagd worden door blessures, mentale dipjes en nog van alles. Hij blijft de school maar bezoeken om haar te ontmoeten. Directie en leerkrachten proberen vaak haar ouders te bereiken maar die zeggen altijd hetzelfde al zei zelf. Blessure, mentaal een dipje,… Niet dat ze het nog geloven, ze is er haast nooit meer en dat pikt de school niet echt. Maar ze halen toch een ander middel boven. Cesc gaat naar haar thuis en gaat haar daar eens bezoeken. En dat had hij misschien beter niet gedaan.

    "Nobody knows what happens inside a house."


    Dit is het idee.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 14:23 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Doen doen doen! :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jha? Het verhaal wordt wle nog duidelijk tijdens het verhaal, maar als ik het hier al zet dan is het er zo af. Is toch maar voor eind Juni begin Juli.


    Tears are words the heart can't say.

    Haha, ik snap het wel
    Hij wordt vast leuk, Nik! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nik? Nhee we gaan niet met bijnaampjes beginnen he? Nik. Lijkt op Nick en dan voel ik me een jongen.

    Aha ik weet al waar je hem haalt Malissa gebruikte hem in het verhaal.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 14:34 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Haha, nee, hij zat al in mijn hoofd, maar ik zei het nooit, haha
    maar ik zal wel Nikki zeggen, oke?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hha jha zeg maar Nikki. Er heeft nog niemand Nik tegen me gezegt daarmee dat ik het vreemd vind. Maar ja wil je Nik zeggen doe je dat maar het maakt niet echt uit.


    Tears are words the heart can't say.

    Haha ik zeg wel Nikki als je dat fijner vindt :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hha jha. Ik ben niet gewend dat mensen mijn naam afkorten omdat hij al kort is.


    Tears are words the heart can't say.

    Nikki is niet heel kort toch, heeft hetzelfde aantal letters als Elena


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vind dat best kort. Njha zeg maar wat je wilt hoor.


    Tears are words the heart can't say.

    En is onze goeie vriendin die ik nog niet ken al geweest?


    Tears are words the heart can't say.