• ik lig hier maar in bed te internetten op mijn iPod.
    het lukt me niet om mezelf te dwingen.
    en eigelijk kan ik mijn slaap wel gebruiken, sportdag morgen.

    noem eens een goede reden zodat ik ga slapen :'D


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Die is er geen..
    Of jawel, anders krijg je rimpels..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Omdat je sportdag hebt, morgen.. (:

    Òmdat je morgen sportdag hebt.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Omdat je andere gay wordt
    Niks tegen mensen die gay zijn ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Als je moe bent overdag kijk je chagerijnig, als je chagerijnig bent vinden jongens je niet leuk, als geen jongens je leuk vinden zou je nooit een vriend hebben, wat betekend dat je nooit ga trouwen, je nooit seks zou hebben, nooit kinderen zou krijgen en later sterft door
    de eenzaamheid.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 22:18 ]


    <3

    Como schreef:
    Als je moe bent overdag kijk je chagerijnig, als je chagerijnig bent vinden jongens je niet leuk, als geen jongens je leuk vinden zou je nooit een vriend hebben, wat betekend dat je nooit ga trouwen, je nooit seks zou hebben, nooit kinderen zou krijgen en later sterft door de eenzaamheid.


    Holy Sh... en nu slapen jij :'D Dit vind ik wel een goede reden.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Como schreef:
    Als je moe bent overdag kijk je chagerijnig, als je chagerijnig bent vinden jongens je niet leuk, als geen jongens je leuk vinden zou je nooit een vriend hebben, wat betekend dat je nooit ga trouwen, je nooit seks zou hebben, nooit kinderen zou krijgen en later sterft door de eenzaamheid.


    Tenzij je een hoer wilt worden dan heb je wel seks, en als de condoom scheurt krijg je nog kinderen ook, tenzij je een morning afterpil neemt natuurlijk

    Maar, als je niet slaapt, dan ben je morgen moe en val je in slaap tijden sportdag en dat vinden de jongens niet charmant voor rest van verhaaltje.. lees hierboven

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 22:18 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Como schreef:
    Als je moe bent overdag kijk je chagerijnig, als je chagerijnig bent vinden jongens je niet leuk, als geen jongens je leuk vinden zou je nooit een vriend hebben, wat betekend dat je nooit ga trouwen, je nooit seks zou hebben, nooit kinderen zou krijgen en later sterft door de eenzaamheid.

    Amen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Como schreef:
    Als je moe bent overdag kijk je chagerijnig, als je chagerijnig bent vinden jongens je niet leuk, als geen jongens je leuk vinden zou je nooit een vriend hebben, wat betekend dat je nooit ga trouwen, je nooit seks zou hebben, nooit kinderen zou krijgen en later sterft door
    de eenzaamheid.

    XD

    ik wil niet eenzaam zijn D':
    en @SING
    hoe kan ik dan gay worden als ik een meisje ben xd


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    underwaterr schreef:
    ik wil niet eenzaam zijn D':
    en @SING
    hoe kan ik dan gay worden als ik een meisje ben xd

    Met gay wordt bedoelt dat je op hetzelfde geslacht valt, denk ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ghehe ik heb precies hetzelfde als jij, ik kan dat ding ook niet wegleggen, maar ik heb hoofd en nekpijn dus ik ga het toch doen. Als ik het kan, dan jij ook. Samen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Omdat je anders mijn zussie niet kan inmaken morgen op de sportdag :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    haha, doet je zussie voetbal hockey of soft ball?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Van slapen val je af (nerd)


    "Ignite, my love. Ignite."