• Hee lieve mensjes

    ik heb morgen een retebelangrijk proefwerk aardrijkskunde maar ik kan me gewoon NIET concentreren en als ik dit verknal is er de kand dat ik blijf zitten please help me! *zucht heeeeel diep*

    xxxx Desperate girl who wants to learn for her exam but she can't


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Gewoon eraan beginnen, en bedenkt voor jezelf een beloning als je het goed geleerd heb. Zet je mobiel/computer alles uit, en ga ervoor!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    om te beginnen: sluit je pc af :'D


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ga dan niet op Quizlet zitten :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Drink wat thee, helpt echt!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Rickjuh schreef:
    Gewoon eraan beginnen, en bedenkt voor jezelf een beloning als je het goed geleerd heb. Zet je mobiel/computer alles uit, en ga ervoor!


    I'm with him ^


    Signature:

    underwaterr schreef:
    om te beginnen: sluit je pc af :'D


    Trust me. I'm the doctor

    haha xD de oc leidt best wel af ja nouja thanks ik ga zo ff een koppje thhe drinken en ik ga er gewoon voor bedankt meiden

    xx


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Wasbeerkip schreef:
    haha xD de oc leidt best wel af ja nouja thanks ik ga zo ff een koppje thhe drinken en ik ga er gewoon voor bedankt meiden

    xx


    (no_chears)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Gewoon eraan beginnen, en bedenkt voor jezelf een beloning als je het goed geleerd heb. Zet je mobiel/computer alles uit, en ga ervoor!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Je kunt je aan het einde van de dag meestal niet goed concentreren! Na half negen in de avond gewoon bijna niet! Zorg dat je niet wordt afgeleid door computer, tv, muziek en hak alles in stukjes! Als het leren niet meer gaat stop er dan mee en sta de volgende dag een uurtje eerder op! Je neemt dan veel meer op! Succes!!


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    @rickjuh sorrrry ik bedoelde jongens/meiden :P


    I'd wonder if i ever cross your mind

    heb het vandaag gemaakt het ging best goed dus dankjullie allemaal


    I'd wonder if i ever cross your mind

    ik heb morgen een PW ak.. echt heel irritant O.o


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Rickjuh schreef:
    Gewoon eraan beginnen, en bedenkt voor jezelf een beloning als je het goed geleerd heb. Zet je mobiel/computer alles uit, en ga ervoor!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    @bigtimelove ik weet het bij mij hebben ze wekenlang
    geen belangrijke proefwerken ofso en
    dan opeens komt alles tegelijk op me af heel irritant:(
    x (ik heb gister tot twaalf uur s'nachts doorgeleerd en om ik had mn wekker op halfzes gezet zodat ik tot zeven uur door kon leren.)(zip)


    I'd wonder if i ever cross your mind