• Hi guys,

    Wij [Fanny&Roos] zijn hier nieuw en willen nieuwe mensen spreken. n_n. Dus uhm HOI XD.

    Info about us:

    Fanny;
    Ik ben 17 jaar en 3 dagen n_n. Ik heet dus Fanny en ach hou van vanalles wel XD Natuurlijk hou ik van ToHo en Bill het meest x3 Meer is niet belangrijk XD

    Roos;
    Ik ben 17 jaar en 3 dagen en 5 minuten XD Ik hou ik van vanalles enw oon met me zusje in Oberhaussen we zijn verhuist -_- En i like TH en het meest TOM XD


    xoxo Küss x3


    We gonna start a fight >,<

    (...)

    JAAAAA JIJ OOK VEEL VRIENDJES =D maar dit wordt eigenlijk te veel spam,dus het zou me niks verbazen als dit zometeen geslüschen ofzeu wordt x]


    Jah daar heb je een punt, beter stoppen he??? En veel vriendjes ikke niet hebben maar het valt goed mee, volgens mij heb jij er toch een pak meer


    Live life limitless.

    Ja echt wel n_n Wij hebben 1 vriendje op quizlet XD


    We gonna start a fight >,<

    Boeiend joh x]

    Maar ja doe maar stoppen n_n


    Lalalalalalalala.

    JA MIJ =D


    Lalalalalalalala.

    Ik heb er op dit moment iets van 130 =D tenminste een paar dagen geleden waren het er 125 alleen dat zijn er nu toch wat meer geworden n_n


    Lalalalalalalala.

    Ja echt wel n_n Wij hebben 1 vriendje op quizlet XD


    Dat is al een begin he
    En in welk land wonnen jullie?? Sorry ik weet Oberhaussen niet liggn:$


    Live life limitless.

    Ik heb er op dit moment iets van 130 =D tenminste een paar dagen geleden waren het er 125 alleen dat zijn er nu toch wat meer geworden n_n


    Pff dat haal ik volgens mij niet eens


    Live life limitless.

    duitsland duh x]


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Dat is al een begin he
    En in welk land wonnen jullie?? Sorry ik weet Oberhaussen niet liggn:$

    Oberhaussen word de ToHo dvd altijd opgenomen in Duitsland dus -_- We zijn verhuisd XD


    We gonna start a fight >,<

    duitsland duh x]


    Ik dacht al wel zoiets, nou jah het lijkt me duits maar jah, cool maar vn welk land zijn jullie dan?? Want tja anders kan je geen nederlands he
    En ikke heb ineens weel veel inspiratie voor een serie:D:D:D


    Live life limitless.

    (...)
    Oberhaussen word de ToHo dvd altijd opgenomen in Duitsland dus -_- We zijn verhuisd XD


    Nog nooit zo'n dvd gezienxD
    Ben namenlijk geen fan, maar vind die hun teksten wel mooi. En hun kleedingsmaak xD


    Live life limitless.

    WHAAAAAAAAA LAURA VERTEL VERTEL VERTEL =D IKKE ROL (6)[/dit wordt alsnog spam]


    Lalalalalalalala.

    WHAAAAAAAAA LAURA VERTEL VERTEL VERTEL =D IKKE ROL (6)[/dit wordt alsnog spam]


    Euh gewoon over een band denk ik. Ik heb er al wel een maar daar zit TH bij in en nu wil ik er een zonder
    Maar jij weet mijn naam?? Cool, de meeste vergeten dat
    En jah jij mag een rol


    Live life limitless.

    (...)

    Ik dacht al wel zoiets, nou jah het lijkt me duits maar jah, cool maar vn welk land zijn jullie dan?? Want tja anders kan je geen nederlands he
    En ikke heb ineens weel veel inspiratie voor een serie:D:D:D

    We komen gewoon van Nederland hoor XD En vertel je idee n_n


    We gonna start a fight >,<

    Whahaha x] duh tuurlijk.Ik ben niet dom hoor:W

    Yay SIHAAAAAM KRIJGT EEN ROHOL<3


    Lalalalalalalala.