• Hi guys,

    Wij [Fanny&Roos] zijn hier nieuw en willen nieuwe mensen spreken. n_n. Dus uhm HOI XD.

    Info about us:

    Fanny;
    Ik ben 17 jaar en 3 dagen n_n. Ik heet dus Fanny en ach hou van vanalles wel XD Natuurlijk hou ik van ToHo en Bill het meest x3 Meer is niet belangrijk XD

    Roos;
    Ik ben 17 jaar en 3 dagen en 5 minuten XD Ik hou ik van vanalles enw oon met me zusje in Oberhaussen we zijn verhuist -_- En i like TH en het meest TOM XD


    xoxo Küss x3


    We gonna start a fight >,<

    (...)
    We komen gewoon van Nederland hoor XD En vertel je idee n_n


    Staat hier boven


    Live life limitless.

    Whahaha x] duh tuurlijk.Ik ben niet dom hoor:W

    Yay SIHAAAAAM KRIJGT EEN ROHOL<3


    Nee dat dacht ik niet hoor, dat je dom was, volgens mij ben je heel slim
    Maar welke rol wil je?? Gitariste, Drumster, Zangeres of Basiste


    Live life limitless.

    (...)

    Staat hier boven

    Gni Gni tsjaa Fanny hier blijft blond he n_n


    We gonna start a fight >,<

    (...)
    Gni Gni tsjaa Fanny hier blijft blond he n_n


    maar dat is toch niet erg, weet je ik heb meestal niet door hoe mensen noemn (hier op quizlet he) en dan staat het boven aan op hun acount
    Dat is toch erg, en bij jou kan het toch zijn dat ik die reactie nog niet gezet had dus je hem nog niet kon lezen


    Live life limitless.

    zangeres<3


    Lalalalalalalala.

    zangeres<3


    Zangeres is goed
    Wat ik moet weten:
    Naam: (dat weet ik al alleen een achternaam verzinnen je schrijft het toch zo he: Siham)
    Age: is 18 goed??
    Likes:
    Dislikes:
    Foto:
    Verslaving:

    En ik zal zelf wel een tekstje schrijven, maar het kan miss wel even duren vooraleer die er op komt omdat ik eerst een paar delen typ


    Live life limitless.

    (...)

    maar dat is toch niet erg, weet je ik heb meestal niet door hoe mensen noemn (hier op quizlet he) en dan staat het boven aan op hun acount
    Dat is toch erg, en bij jou kan het toch zijn dat ik die reactie nog niet gezet had dus je hem nog niet kon lezen

    Haha zo vaak n_n
    Ik heb nu 3 stickers op me 1 mer Nerd 1 met afblijven die hunk is van mij en 1 met jan smit en er is nu een 4e bij geplakt met kus van jouwn aanbidder -_-


    We gonna start a fight >,<

    (...)
    Haha zo vaak n_n
    Ik heb nu 3 stickers op me 1 mer Nerd 1 met afblijven die hunk is van mij en 1 met jan smit en er is nu een 4e bij geplakt met kus van jouwn aanbidder -_-


    Hahahaha geweldig
    En jah vaak, maar ik vergeet zo op netlog kei vaak van wie welk acount is:|:| En zeg jij ook rolletje hebbn???


    Live life limitless.

    (...)

    Hahahaha geweldig
    En jah vaak, maar ik vergeet zo op netlog kei vaak van wie welk acount is:|:| En zeg jij ook rolletje hebbn???

    Wij ook en nn_n er zitten nu 7 stickers van jongens op rug weet alleen niet wie en nog 1 met hot guy op me gezicht XD


    We gonna start a fight >,<

    (...)
    Wij ook en nn_n er zitten nu 7 stickers van jongens op rug weet alleen niet wie en nog 1 met hot guy op me gezicht XD


    Geweldig hot guy ik denk dat de gene die die stickers op je plakt, denk dat je een jonge bentxDxD
    Maar op wat zeg je Wij ook?? (jah ik weet dat jullie met twee zijn)
    Maar moeten jullie een rolletje hebben of niet???


    Live life limitless.

    wilkommen im 'hotel' xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)

    Geweldig hot guy ik denk dat de gene die die stickers op je plakt, denk dat je een jonge bentxDxD
    Maar op wat zeg je Wij ook?? (jah ik weet dat jullie met twee zijn)
    Maar moeten jullie een rolletje hebben of niet???

    Ja wij willen een rolletje en volgens mij denkt Roos inderdaad dat ik een jongens ben XD


    We gonna start a fight >,<

    Likes: Zingen,shoppen&fotoshoots

    Dislikes: Nerds&chocolade

    Foto: http://media.photobucket.com/image/the%20veronicas/hushsounds/the%20veronicas/lc9aa7ca2dc6c74d93c8e0elq4.jpg?o=43

    Verslaving: Zingen&dansen


    Lalalalalalalala.

    (...)
    Ja wij willen een rolletje en volgens mij denkt Roos inderdaad dat ik een jongens ben XD


    Dat is niet zo slim he en wat willen jullie: gitariste, drumster of een bf van de band


    Live life limitless.

    (...)

    Dat is niet zo slim he en wat willen jullie: gitariste, drumster of een bf van de band

    Ik Fanny wil wel Gitariste en Roos wil Drumster wezen :D


    We gonna start a fight >,<