• Omg haha ik ben bang om de eerste keer te falen als ik ga pinnen, want ik heb EINDELIJK een eigen pinpas, na 100en jaren. :B
    Anyways, IS PINNEN MOEILIJK ? ;__;

    Lol vanmiddag stond ik trouwens in de winkel en toen had ik niet genoeg geld, zei mn klasgenoot: Ja die zat in een bak met 1 euro hoor. (terwijl de broodjes 1.80 waren dacht zei, kinda dumb) en toen stond ik best wel voor schut. En vanmiddag weer in de winkel had ik 1.60 en was datgene wat ik wou kopen 1.70 en die vrouw zei: Ja dit is goed, wil je de bon? Lol dat is best raar, maar oke.

    Waarom vertel ik dit o__o


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Pinnen is niet moeilijk :P Maar je moet met het nieuwe systeem (je kaartje bovenin het apparaat steken) je pas niet vergeten ;)
    En als je gewoon moet doorhalen, doe dat dan altijd rustig, niet te snel. En let altijd goed op of je de strip de juiste kant op hebt.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Because it's fuck your life ouwe! (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Anikachan schreef:
    Pinnen is niet moeilijk :P Maar je moet met het nieuwe systeem (je kaartje bovenin het apparaat steken) je pas niet vergeten ;)
    En als je gewoon moet doorhalen, doe dat dan altijd rustig, niet te snel. En let altijd goed op of je de strip de juiste kant op hebt.

    ... o_o oke ik weet zeker dat ik ga falen als ik zo in de albert heijn sta LOL.
    Met dat chip ding naar beneden? B) x'3
    En ofcourse vergeet ik hem niet.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Christ schreef:
    Because it's fuck your life ouwe! (no_chears)

    Ikr. D':


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik doe pinnen altijd verkeerd al 2 jaar :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Trouwens Rowan, ik ken je frustratie; luister dit nummer, dan is je frustratie weg. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha ik vind die nieuwe pinapparaten zó irritant he.
    Maar ik zal je niet bang maken met mijn horrorverhalen. Sterkte! ;P


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Met je naam naar beneden. En anders vraag je het aan de kassamedewerker xD


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik bin nóoit, al heb ik wel een pinpas die dus nooit is gebruikt :')


    You try so hard not trying to try so hard.

    Hahah, ik heb hetzelfde probleem :')
    Ben bang dat ik voor lul sta bij de kassa.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.