• Aan iedereen die wel een beetje alcohol lust: ik heb iets mega lekkers ontdekt!
    Appeljenever met icetea! Het klinkt heel erg raar, maar de smaken gaan enorm goed samen en het is werkelijk heerlijk!
    Wie gaat het allemaal proeven? :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    ik proeven :)

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Psssssssst.
    Hoe smaakt het? (krul)


    Heb ik nooit gevraagd D: en nu heb ik geen contact meer met 'm


    your knife my back. my gun, your head.

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Waarom, als ik vragen mag? (':
    Het is maar een beetje jenever, het meeste is ice tea (':

    Mwah.. omdat ik opgegroeid ben in een buurt vol alcoholisten en ze als de dood is dat ik er ook één word :'] -kijkt met een schuin oog naar de fles pina colada onder de tafel-


    No growth of the heart is ever a waste

    een shotje blue curacao met citroensap is iemens lekker. En je hebt absint die naar anijs smaakt, maar ik mag dat niet, dus ben ik ook niet van plan het te drinken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ''Absint is een groen drankje dat gemaakt wordt van alcohol en het kruid alsem. Het heeft een bittere anijsachtige smaak. Absint bevat 55% tot wel 70% alcohol. Het kruid alsem bevat thujon en absinthine. Thujon werkt bij een zeer grote dosis enigszins hallucinerend. Absinthine veroorzaakt de bittere smaak.''


    your knife my back. my gun, your head.

    Mahoromatic schreef:
    ''Absint is een groen drankje dat gemaakt wordt van alcohol en het kruid alsem. Het heeft een bittere anijsachtige smaak. Absint bevat 55% tot wel 70% alcohol. Het kruid alsem bevat thujon en absinthine. Thujon werkt bij een zeer grote dosis enigszins hallucinerend. Absinthine veroorzaakt de bittere smaak.''

    Dude, ik dacht dat het blauw was. Ligt wss aan het feit dat ik dat niet goed zie, haha.
    50 tot 71%? De mijne is 89, hahaha.
    Damn, ik lust geen bitter. Ik dacht dat het zoet zou zijn. (krul)

    C18 schreef:
    (...)
    Mwah.. omdat ik opgegroeid ben in een buurt vol alcoholisten en ze als de dood is dat ik er ook één word :'] -kijkt met een schuin oog naar de fles pina colada onder de tafel-

    Je hoeft het toch niet te zeggen? (krul)
    Oh god, mensen gaan hier verkeerde dingen van me denken (krul)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 18:21 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Je hoeft het toch niet te zeggen? (krul)
    Oh god, mensen gaan hier verkeerde dingen van me denken (krul)


    Ja, volgens mij tot wel 90% idd.

    Ga het drinken en film het >:}


    your knife my back. my gun, your head.

    Sapphira schreef:
    Ik heb geen appeljenever en de icetea is ook op(cat)(cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    KOmen eten gezien?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik! Als ik dat eens in huis heb :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bosworth schreef:
    Ik drink nu blue curacao met sinaasappelsap :Y)


    Dude ik ook :'o

    We hebben dat denk ik wel in huis, maar ik probeer het wel eens uit als er niemand thuis is ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Apocalyptica schreef:
    een shotje blue curacao met citroensap is iemens lekker. En je hebt absint die naar anijs smaakt, maar ik mag dat niet, dus ben ik ook niet van plan het te drinken.

    Dat eerste heet Blue Thrill, en dat is inderdaad immens lekker!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik drink geen ice tea :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Qlimax schreef:
    Ga ik ook eens proberen, zodra ik appeljenever & icetea op 't zelfde moment in huis heb dan.


    Hope goes lost but never dies.