• Ikku ook nieuwe idee heb x]

    Idee:

    Tom wordt verliefd op een dood normaal meisje. Maar zy ziet hem niet staan. Ze heeft geen vriend en wil dat ook niet. Ze concentreert zich helemaal op haar lessen en vindt dat het belangrykst maar ze is geen nerd. Haar vriendinnen verklaren haar gek want zy hebben wel een oogje op Tom en natuurlyk op Bill. Tom dwingt het meisje op een manier [Wat zeg ik niet xD] om toch met hem te nemen. Het meisje zegt uiteindelyk ja maar probeert daarna van alles om van hem af te komen.

    Ikkuu ook met Verassing werk ga ;) Mwhuhahahaaaaa(6)

    Verassing 1.=JuliaSTORY
    Verassing 2.=Flo
    Verassing 3.=NiniSEXNIJN
    Verassing 4.=TomAdoratie
    Verassing 5.=TOMSDICK
    Verassing 6.=EvaLovesBill
    Verassing 7.=JOYCESTAR
    Verassing 8.=xdreamxOn
    Verassing 9.=KimCupCake
    Verassing 10.= PersianRose
    Verassing 11.=xGusxJacQx
    Verassing 12.=4YoMissBitch
    Verassing 13.=xNIJNTJE

    Verassing 1= Gewone vriendin Hoofdrol
    Verassing 2= BF Vyand van Hoofdrol[Bitch]
    Verassing 3= Hoofdrol
    Verassing 4= Vriendin Andreas
    Verassing 5= BF Gustav
    Verassing 6= Vyand van Hoofdrol[Bitch]
    Verassing 7= Vriendin Georg
    Verassing 8= BF Hoofdrol
    Verassing 9= Vriendin Bill
    Verassing 10= BF Tom
    Verassing 11= Vriendin Alex Evans
    Verassing 12= BF Bill
    Verassing 13= BF van Vriendin Bill x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3


    Verassing 9
    Naam: Kim
    Leeftyd: KIES JIJ MAAR
    Hobby's: Muziek luisteren,Schelden
    Karakter: Bitchy,Koppig,Brutaal,Trouw
    Bynaam: Sexy Bitchy, Opgeiler,Friend
    Text: Hoii,ik ben dus Kim en had lichtblond haar maar heb dat zwart geverfd. Ik luister vaak naar muziek en dan vooral naar punk en rock enzo. Wat een ander van me vind dat boeit me niet. Ik ben erg langen erg dun. Ik ben dun omdat ik weinig eet en lang door mijn benen want die zijn erg lang. Vele jongens zijn verliefd op me maar ik blijf liever vrienden. Ehhm DOEEI
    Plaatje[Url]: Plaatje in fotoboek[/url]

    Verassing 1?? x'D of 4 of 5
    info komt^^

    Naam: Julia
    Leeftyd: 13, mag je veranderen^^
    Hobby's: Lezen, achter de PC, Gitaar spelen.
    Karakter: Vrolijk, hyper, koppig.
    Bynaam: Juul
    Text:
    Haay<3
    Ik ben Julia, of Juul, en ik ben .. jaar oud =D Ik hou van lezen, achter de Pc zitten en gitaar spelen. Ik ben meestal vrolijk en hyper, maar ik kan ook koppig zijn^^
    Doeii<3
    Plaatje[Url]: [/url]http://i198.photobucket.com/albums/aa243/paramore94/scene%20hair/l_fd0d3c446153969772bfc532ac67ce8e.jpg


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Verassing 9


    Infoo schat ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Annelies ook willen! Blijft gelijk welke verrassing als het maar ene leuke is ^^

    verassing 6! info komt!


    I need you like a heart needs a beat

    Verassing 8 xD


    Naam:
    Chantou
    Leeftyd:
    16
    Hobby's:
    Dansen,Skaten,Graffity
    Karakter:
    Aardig,Lief,Koppig,Eigenwijs,Ego
    Bynaam:
    Chanii
    Text:
    Jow ppl,
    Ik ben duss Chantou, 16 jaartjes jong.
    Ik zit al sinds me 6de op streetdance,maar het meeste freestyle ik gewoon, Ik ben niet zoo op regels , ik ben meer op gevoel.
    Daarnaast skate ik ook graag,verder heb ik nog een zware lollyverslafing en haat aan huppels en patsers.
    BUhhBaaii ,Take care Bitchaahs

    Plaatje:
    http://i30.tinypic.com/fnqys9.jpg


    Crack a bottle

    (...)

    Infoo schat ;)

    Verstuurd

    Annelies ook willen! Blijft gelijk welke verrassing als het maar ene leuke is ^^

    Infoo schat ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: Annelies

    Leeftyd: 16

    Hobby's: Hiphop

    Karakter: Lief, spontaan, koppig, snel jaloers, snel verliefd, gevoelig, en betrouwbaar

    Bynaam: AnneliesPOEPKE

    Text: Haaii peopz <3

    Ik wil mij hierzelf dus gewoon heel ff voorstellen dus uhmm hier komt ie! Ik ben dus Annelies en ik ben al 16 jaartjes oud. In mijn vrije tijd doe ik soms aan modellenwerk, hiphop, shoppen met vrienden en naar de bioscoop gaan met vrienden. Ik houd veel van hun en ook van muziek en van die stuff. Ik heb dan weer een bloedhekel aan irritante en arrogante mensen, egotrippers, mensen die zeggen dat in anorexia heb, spinnen en insecten. Ik héb geen anorexia, ik ben gewoon van natùre zo dun! En zet aub geen spin of insect bij mij want ik ren gillend als een klein meisje weg, dat zweer ik je.Zoals je ziet heb ik Blond/blauw haar. Veder heb ik ook nog een hondje genaamd Toshy en woon ik al alleen. Maar uhmm peopz, ik moet maar eens gaan want ik moet zo naar het modellenbureau!

    Kissez <3


    Plaatje[Url]: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67512

    Al dankje <3
    [/url]

    Verrassing: 4

    Naam:Raquel

    Leeftyd:16

    Hobby's:shoppen,uitgaan,rondhangen,foto's maken

    Karakter:koppig,beetje ego, lief, betrouwbaar, gevoelig

    Bynaam:CuteBunny

    Text:Hi scheetjes ^^ Raquel is de naam en leef al 16 jaar hier op deze planeet. Ik heb al best veel meegemaakt in me leven,waar ik alleen maar blij mee ben, ik ben een echte realist, maar ik kan ook de wildste fantasie hebben die je nog nooit hebt gezien !! Zoals je dus al een beetje kan lezen heb ik een ego, hij is niet groot hoa,maar hij is er wel ;] Ook ben ik koppig en kan ik heel snel boos worden. Mijn stemming veranderd heel snel. Als ik dus hartstikke vrolijk ben en ik praat met iemand die zo depri is als maar wat, ja dan word ik of ook depri of gewoon boos omdat die persoon dan zo zielig is. Klinkt nogal weird i know maar zo is het wel, en ik kan er nix aan doen ^^ Ik lief muziek en doe al aan hip-hop sinds me 11e. Koewl he, ja iedereen staarde me stom aan in groep 7 maar daar heb ik me nog nooit iets van aan getrokken ^^ Ook maak ik graag foto's en ga ik vaak shoppen met me vriendinnen <3 Wat ik dus echt niet te vreten vind is brocoli en ik kan echt niet tegen mensen die ALTIJD chagerijnig zijn !!! Come on, er zijn ook heel veel leuke dingen in het leven hoa !! Ooh ik moet gaan. Byee

    Plaatje[Url]:[/url]http://nl.tinypic.com/view.php?pic=s5vm9j&s=4


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    verassing 3>? x3
    Naam: Nicol
    Leeftyd:17

    Hobby's: mensen irriteren,gitaar spelen,jongens kijke

    Karakter:nogal een kreng,weet precies wat ze wil,aardig,grote bek klein hartje

    Bynaam: Nini

    Text:
    Hi There Bitches!
    Hier is Nicol dan :D ik ben 17 jaar. ik ben nogal een raar geval want voor de een ben ik een schat en voor de ander ben ik een bitch.het is maar net wie je bent. ik heb zwart haar en blauwe ogen en ik ben gek op jongens kijken,mensen irriteren en natuurlyk gitaar spelen.
    maar ik ga!
    DOEGG

    Plaatje[Url]:
    [/url]http://a821.ac-images.myspacecdn.com/images01/46/l_5803645b16fb7a573f11978a3bb9a914.jpg


    We can only learn to love by loving.

    verassing 4
    naam:Lynn
    leeftijd:17
    hobby:paardrijden
    karakter:lief ,eerlijk
    bynaam:niets
    tekst:
    Hii,ik ben Lynn en 17 jaar oud.Ik doe al mijn hele leven aan paardrijden en ben ook niet vanplan om er ooit mee te stoppen.Het belangrijkste in mijn leven is Fun hebben.Ik ben vaak met vrienden weg en doe dan ook gekke dingen met ze.Tot ergernis van mijn moeder heb ik overlaarst oranje in mijn haar laten doen.Dansen is ook een passie van me,veel mensen zeggen dat ik het goed kan.Ik geloof ze niet.Ik hou erg veel van de zomer en van zonnen.De dingen waar ik niet zo zot op ben zijn insecten en ruzie.Van ruzie kan ik echt heel verdrietig worden.Maar ik moet door doeii x
    http://nl.netlog.com/clan/Perfectxstars/photo/photoID=5327032#photos


    The soul needs autumn.

    Jippi :D
    Danke voor de rol :D
    Wil je seggen wnr de 1ste der is (K)
    Orgineel idee trouwes (baby)


    Crack a bottle

    En Tekstje is geplaatst ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Naam: Michelle

    Leeftyd: 17?

    Hobby's: Shoppen, feesten, muziek luisteren, gitaar spelen.

    Karakter: Bitchy, lief, betrouwbaar, koppig, eigenwijs, arro, soms ego en soms gemeen

    Bynaam: Biatch, Lovely, Handsome

    Text:

    Heeey Lieverd!

    Ik ben dus Michelle en 17 jaar, ik haat van die standaard teksten bijv.; Heey! Ik ben Michelle en ben 17 jaar en mijn hobby's zijn bla-bla-bla.. Dat is toch zo boring! Dus we doen het lekker op mijn style! ik gha vertellen; wat ik in mijn vrije tijd doe, wat ik doe op feesten etc. Nou in mijn vrije tijd doe ik aan Shoppen natuurlijk^^ omdat ik daar nou eenmaal aan verslaafd ben, op feesten (als ik dronken ben) zoen en dans ik met elke jongen, daarvoor heeft mijn vriendje me ook gedumpt. Zielige ik x'D, Ik ben een Yellowcard en TH fan dus pech als je dat haat! Want als je dat haat vind ik jou ook niet lief[a]. Ik haat maar dan ook echt haat!; jou, JB, en rihanna dus wat/wie ik haat; kiss my ass! Oohh nu weet je dus ook meteen wat mijn stop zin/woord is; Kiss my ass! x'D Waarom? Omdat ik dat leuk vind om te zeggen. En nu ga ik kappen met dit o zo leuke lul verhaal! ^^ Ojaa en nog wat! Op die foto hierboven was ik nogal melig dus vandaar die sexy outfit [a]! En dit was dus mijn tekst in mijn style!

    Bubaai Lieverd

    Plaatje[Url]: [/url]http://img1.nnm.ru/imagez/gallery/0/b/0/2/b/0b02b046c48ef66d03981677302f9c00.jpg