• Alles,maar dan ook echt ALLES is kut tege woordig.En het probleem is,ik heb ineens nog geen serieuze rede ervoor -_-".Ik haat school nu nog harder als er voor en ik wil er echt DOOD GRAAG weg,het is nog nooit zo erg geweest.Ni da ik er gepest word of wa dan ook ma echt,ik ben het zo beu als iet en dees jaar is nog het moeilijkst van al,al diejje stress en dan al vanaf de eerste week.Dan thuis,mijn ouders zitte echt gigantisch hard op mijn kap.Ma echt ook harder als er voor.En dan mijn vrienden [Niet jullie liefjes n_n] zitte nu ALTIJD tege mij te zeure over de STOMSTE dingens en als ik steun nodig heb zeggen ze; sorry ik moet gaan ete!.En da gebeurd zo ineens en alles is dus mega kut nu -_-"! En het is gelijk alsof er hier op quizlet ook mega veel stress hangt tegewoordig -_-". Ofwel komt het door mij en ben ik een al een een stress kieke da tege niks meer tege kan en slecht gezind,maar dan ook echt slecht gezind word om het minste.

    heb i oo de laatste tijd , (van school) echt een stom gevoel!! Net of dat je in de gevangenis zit in school! -_-


    You'll never dream alone. <3

    idd..
    school is a prison en alle mensen die je hard nodig hebt als je het moeilijk hebt laten je valle :x hebk ook

    mr ik is verliefd joycee x3


    We can only learn to love by loving.

    ik heb dat ook, egt stom!
    wrm besta die school tg?

    Ach meis..
    Ik heb dat 'WEG VAN SCHOOL!!!' gevoel al jaren.. En ik kan je vertellen het went wel, ooit, maar leuk is het niet. Maar ik moet nu weg, dus als je me nodig hebt: ZEG HET!
    XxX Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik denk dat je weer even aan school moet wennen, zo na de vakantie.


    blame the bully.

    Schat x3

    Ik zit ook niet allang op school maar ik wil ook weg ik word gewoon na gekeken en uitgescholden enzo. n_n Maar daar leer je mee leven this toch al bijna 2 jaar zo. Ik weet hoe stom het is als mensen je laten vallen echt en vooral je vrienden maar ik ben er echt altijd voor je! x3

    I love you!x3 (H)


    I do not hook up.