• Weet je, bij mij op school heb ik slechts enkele vriendinnen, het zijn dan wel érg goede en lieve vriendinnen maar zij zijn super slim en ik heb altijd wat moeite met leren. voor de rest zitten op school allmaal verwende kinders met rijke ouders en wordt er geroddelt over iedereen, de meeste roddelen zelfs over hun beste viendin of vriend. Ook word je voor het minste uitglachen. Zoals wanneer je fan vn TH bent! Dan moet je dat zeker geheim houden of niemand praat nog tegen jou!! gelukkig heb ik mijn vriendinnen nog maar zij zijn ook geen fan vn TH gelukkig zijn ze ook geen haters! :)
    Buiten school heb ik een hele grote vriendengroep en kan ik echt helemaal mezelf zijn en rustig praten over de laatste niewtjes over TH. Wat ik nu wou vragen: Zijn er bij jullie ook zo veel haters?

    Haha, bij mij best wel, maar ik ben er ni echt fan van, maar 'tis ni dat ze u dan pesten ofso, ze lachen gewoon TH uit ofso xD

    NEE, ik denk zelf dat er geen 1 zit

    ik denk het niet..
    bij mij zijn/waren het allemaal emo-haters..

    Uhm .. jah, mr ik trek my er nix vn aan :)
    ik doe wa ik wil & de mense die het nog nii wiste & het dan te wetn komn, & me nimr moetn hebbn pech :)
    daardoor latn ze zien dat ze my nii waard zijn [/ego] (A)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik denk het niet..
    bij mij zijn/waren het allemaal emo-haters..


    Dat is het nouw juist!! :S

    Ze denken dat iedereen die TH goed vind emo is...

    Maar het grappige is dat er een heel deel wél fan is maar toch zeggen dat ze ze haten in het bijzijn van anderen...:D