• Hee allemaal, ik wil graag covers gaan maken omdat ik (te) veel vrije tijd heb. Dus als jullie cover zouden willen roep maar!! Ik zal er straks een paar van mijn covers opzetten maar die staan op een andere computer dus geduld (A) xxxx


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Ik wil een cover :)
    Zeg maar wat je nodig hebt om er eentje te maken :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    Ik wil een cover :)
    Zeg maar wat je nodig hebt om er eentje te maken :)


    Oke ik ga net beginnen dus ben nog niet zo heel goed. Maar heb een tekst nodig voor op de foto, het kan in meer lagen. Dus als het over een jongen en een meisje gaat bijvoorbeeld van allebei een foto. Dus gewoon de informatie die jij wilt overbrengen naar de lezers. .

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 20:18 ]


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    OffTheRecord schreef:
    Ik wil een cover :)
    Zeg maar wat je nodig hebt om er eentje te maken :)


    Ik kan trouwens ook de foto's voor je zoeken als je een beschrijving van de personages geeft!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 20:18 ]


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    loveer schreef:
    (...)

    Oke ik ga net beginnen dus ben nog niet zo heel goed. Maar heb een tekst nodig voor op de foto, het kan in meer lagen. Dus als het over een jongen en een meisje gaat bijvoorbeeld van allebei een foto. Dus gewoon de informatie die jij wilt overbrengen naar de lezers. .

    Ik wil deze vrouw en deze man op de cover.
    En als tekst;
    In Love With The Prince Of Darkness
    A forbidden love between the strongest vampire and a beautiful woman


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wooow oke dat word meteen pittig!! Nou ik ga meteen aan de slag stuur hem wel zodra die af is oke?


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    loveer schreef:
    Wooow oke dat word meteen pittig!! Nou ik ga meteen aan de slag stuur hem wel zodra die af is oke?

    okido ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb een cover nodig!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Bootjebloem schreef:
    Ik heb een cover nodig!


    Wat voor een?


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Over een meisje die zich verstopt en een jongen die haar op de achtergrond schuldig aan kijkt, de text With the last tear I'll forget

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 20:46 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik heb een nieuw verhaal waar ik ook een cover voor nodig heb, is dat te veel moeite?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik wil ook een cover :D
    Ik heb er al een maar daar staat de verkeerde spelling op :P
    Iets met liefde en een maan misschien een bos maar dat hoeft niet
    als je wilt kan ik ook zelf de plaatjes zoeken maar misschien is het voor jou makkelijker als je zelf iets zoekt wat makkelijker bij elkaar kan zegmaar

    En als tekst : DO everything you heart say to you. It wil bring you to the good {Seth Clearwater}

    alvast Thnxx (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik neem nu heel even geen nieuwe opdrachten meer aan omdat mijn programma tijdelijk gecrasht is en ik een nieuwe zoek, maar mensen voor wie ik een cover ga maken zijn:
    -OffTheRecord
    -Bootjebloem
    -Taraluis


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Taraluis schreef:
    Ik wil ook een cover :D
    Ik heb er al een maar daar staat de verkeerde spelling op :P
    Iets met liefde en een maan misschien een bos maar dat hoeft niet
    als je wilt kan ik ook zelf de plaatjes zoeken maar misschien is het voor jou makkelijker als je zelf iets zoekt wat makkelijker bij elkaar kan zegmaar

    En als tekst : DO everything you heart say to you. It wil bring you to the good {Seth Clearwater}

    alvast Thnxx (A)


    Oke ik ga me best doen maar zoals je in het bericht hierboven leest was me oude programma gecrasht en zoek ik nu iets nieuws waar ik niet weet of ik lagen kan doen. Maar ik doe me best!


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    loveer schreef:
    (...)

    Oke ik ga me best doen maar zoals je in het bericht hierboven leest was me oude programma gecrasht en zoek ik nu iets nieuws waar ik niet weet of ik lagen kan doen. Maar ik doe me best!

    O oke
    Nouja sucses :P
    Ik kan het zowiezo helemaal niet dus :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ik weet niet of je nu geen opdrachten aanneemt, maar ik heb eigenlijk wel best dringend een cover nodig:$
    ik zou graag willen dat je deze, deze, en deze (liefst zonder de tekst erop, lukt dat? over elkaar zet
    en dan de tekst: The life of a Weasley erover
    heel erg bedankt! (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood