• Hebben jullie dat ook?
    Je loopt ergens, en je hoort muziek, en je begint áutomatisch op de maat van de muziek te lopen?
    Ik heb dat zo erg!
    Af en toe probeer ik dan expres niet in de maat van de muziek te lopen, maar dat lukt me dus niet XD


    Life is hard and then we die

    Ik wil altijd dansen dan en soms doe ik dat ook, midden ind e winkel, lol xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    hahaha ik vind dat altijd zo grappig xD ik heb dat namelijk ook, iedereen kijkt dan altijd heel raar naar me (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Endure schreef:
    Ik wil altijd dansen dan en soms doe ik dat ook, midden ind e winkel, lol xd


    wat zij zegt


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ja, dat heb ik ook ;D
    Ik loop altijd zo lekker op Metallica's versie van Ecstasy of Gold n_n


    Caution first, always.

    Ik dans en zing altijd mee op een liedje! Overal en altijd, ook een keer op de fiets en reed zo door rood..-aa-

    Endure schreef:
    Ik wil altijd dansen dan en soms doe ik dat ook, midden ind e winkel, lol xd
    Hahaha ja ik ook! Ik was laatst in Berlijn, en toen ging ik met een stel vrienden van me [/alto's] dansen op de Berliner Hauptbahnhof. Dat was écht lachen. Dansen in de lift, dansen op de roltrap, dansen in de metro. Ge-wel-dig XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hebben jullie dat ook?
    Je loopt ergens, en je hoort muziek, en je begint áutomatisch op de maat van de muziek te lopen?
    Ik heb dat zo erg!
    Af en toe probeer ik dan expres niet in de maat van de muziek te lopen, maar dat lukt me dus niet XD

    Ik heb precies hetzelfde. Of ik sta ineens te dansen midden in een winkel haha :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jaaa ik heb dat ook x) En dat is vet irritant want dan is het net alsof je aangekeken word door iedereen en denken dat je dom loopt ofzo x)


    Sometimes it's best not to care.

    Altijd, en ik probeer dan niet op de maat te lopen, maar het gaat automatisch. :')


    wth.

    Haha dat heb ik áltijd XD
    Dan loop ik over straat, en dan bijvoorbeeld een snel ritme, dan loop ik sneller, omdat het ritme sneller is. En als er een langzaam nummer draait, en het ritme is langzaam loop ik weer langzaam :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    oh god ja, als ik zelf muziek luister. En dan als het een rustig stukje is ga ik ook langzamer lopen :')


    As travars

    Als je muziek luisterd of zingt stap je automatisch sneller. Maakt niet uit hoe snel of traag het liedje gaat. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    3AM schreef:
    (...)
    Ik heb precies hetzelfde. Of ik sta ineens te dansen midden in een winkel haha :')


    Trust me. I'm the doctor

    Endure schreef:
    Ik wil altijd dansen dan en soms doe ik dat ook, midden ind e winkel, lol xd


    Me so good.

    Niet snel, maar ik vind het wel lekker om stevig door te wandelen of gewoon te marcheren met de hond langs de singel en dan met Slipknot op ofzo. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.