• Ik vraag me af of benen harsen echt heel erg pijn doet. Dus kom maar op en vertel het me!(cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Van de zoveel verhalen die ik heb gehoord van vriendinnen, heb ik begrepen dat het vooral de eerste paar keren heel erg pijn doet, maar dat je er na een paar keer (de eerste 10 keer of zo) aan went.
    But that's just what I've heard. I didn't try it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Apate schreef:
    Van de zoveel verhalen die ik heb gehoord van vriendinnen, heb ik begrepen dat het vooral de eerste paar keren heel erg pijn doet, maar dat je er na een paar keer (de eerste 10 keer of zo) aan went.
    But that's just what I've heard. I didn't try it.

    10 keer? Dat is geen eerste paar keren. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Je moet er aan wennen, de eerste keren doet het veel pijn ja, daarna ben je het wel gewend.

    Een vriendin van mij doet dat vaak en zegt dat het bij haar wel meevalt. Maar dat verschilt per persoon, misschien dat jouw huid gevoeliger is?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Poseidon schreef:
    (...)
    10 keer? Dat is geen eerste paar keren. :'D

    Haha, gomen, dan duurt het waarschijnlijk best lang. Maar iedereen verschilt inderdaad, je kan het altijd gewoon proberen? You will never know, unless you try it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind dat het helemaal geen pijn doet en dat de meeste mensen zich gewoon aanstellen, zoals mijn mama =)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ligt aan hoe hoog jouw pijngrens is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het doet pijn maar die pijn duurt niet lang


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bij mij deed t geen pijn. :3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ja, zeker als je stug haar hebt.


    Magic never ends.

    Ach komaan.
    Laat zien dat de vrouwen het sterke geslacht zijn!
    Enkel de eerste drie plakkers doen pijn.
    Daarna is het auw, maar niet meer erg.
    Op sommige plaatsen doet het gewoon meer pijn dan op andere.
    Maar het is echt niet zo erg als ze beweren, hoor ;]


    Has no one told you she's not breathing?