• .. heey mensen

    ik heb zelf een hekel aan reclame maar ik heb nu een hele populaire zweinstein quiz alleen heb ik nu ook een Eminem quiz gemaakt. Dit is meer van de rapp liefhebbers onder ons. Het is ook romantisch maar toch blijft het kutleven dat hij had een grote rol spelen. Hij heet : I've got one shot *Eminem*
    Ik hoop dat jullie hem ook eens proberen in plaats van steeds tokio hotel shit

    =) lizz


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Whallah!!
    Ik lieft Eminem,,
    IK GAA NU METEEN DIRECT MAKEN Chickaah (K)


    Crack a bottle

    Whallah!!
    Ik lieft Eminem,,
    IK GAA NU METEEN DIRECT MAKEN Chickaah (K)
    thnx liefie!


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    omg..het is helemaal géén tokio hotel shit ;S


    -

    Ik ben niet zo'n Emine, fan.. Dus ik ga hem ook niet maken x'D Maar ik ben het wel met je eens over TH shit.. [mensen ik ben fan dus niet boos worden op mij ofzo] Ik heb een serie zonder beroemdheden en die word amper gemaakt omdat er geen TH in zit ><

    Ik ben niet zo'n Emine, fan.. Dus ik ga hem ook niet maken x'D Maar ik ben het wel met je eens over TH shit.. [mensen ik ben fan dus niet boos worden op mij ofzo] Ik heb een serie zonder beroemdheden en die word amper gemaakt omdat er geen TH in zit ><

    Ik sluit me bij je aan (: Leuke quizzen zonder TH vind bijna niemand boeiend o.x

    Pff hij is goed geschreven hoor. Je hoeft geen fan te zijn van rap om hem te lezen.
    -steunt Liz-

    HIJS GENIAAL!!
    Ik hb hm net gemaakt ,, en hij is egt supermooi geschreven!!


    Crack a bottle

    Owjaah ,,Nu is het tijd voor mij late reactie:
    *tromgeroffel* Nee grapje,srry ben melig xD

    Ik bn het met Bomm eens, je hoeft geen rap of eminem fan te sijn om hem te maken , Wnt ik vind hem beter geschreven dan de meeste van de quizen over Toho die heel vaak gemaakt worden..


    Crack a bottle

    dankje *buigt*


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    omg..het is helemaal géén tokio hotel shit ;S
    stel je niet aan ik maak ze tog niej belachelijk ofsow


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?