• Mijn mobiel zat al een tijdje te zeggen dat het geheugen te vol zat, en blijkbaar leek hij alleen maar voller te worden, want ik gooide er meer af, dan dat erbij kwam aan media.
    Toen gisteravond mijn mobiel de hele tijd wapp liet crashen, was ik het helemaal zat geworden, dus ik ging naar m'n computer om mijn muziek en andere onzin zoals foto's eraf te halen. Nadat ik de usbconnectie uit de computer had gehaald, deed hij nogal traag, dus ik dacht, ik start 'm wel eerst opnieuw op.
    Nou, dat is nu dus nog het enige wat hij kan en dan ook letterlijk 'opstarten'. Ofwel hij doet continu dit:



    Dus, ik probeer mijn oude mobielen aan de praat te krijgen, zit er allebei een toestelcode op, die ik dus niet meer weet :W
    Uiteindelijk heb ik nu een mobiel van mijn vader nu gekregen.
    Maar mijn moeder had nu besloten dat ik een nieuwe mobiel mag uitzoeken (over de prijs zouden we het later hebben ;P )

    Dus ik ben alweer aan het uitzoeken, maar ik vond het wel leuk om dit te delen.
    Hebben jullie ook wel iets idioots meegemaakt met je mobiel, dat hij een eigen leven ging leiden of iets anders mafs?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb dit al 3 keer gehad, maar dan met een samsung. Ik weet niet meer hoe het heet, maar je moet gewoon alles reseten. Bij mij moet ik eerst de accu eruit halen voor een minuut, dan de home en uit/aan knop tegelijk indrukken en dan de home los laten. Dan kan ik kiezen om te resetten. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 19:43 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 19:44 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mijn iphone die ik altijd gebruik in Engeland/Schotland :') Ik was in Nederland enn opeens begon hij midden in de les Alle eendjes zwemmen in het water zingen :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wunjo schreef:
    Ik heb dit al 3 keer gehad, maar dan met een samsung. Ik weet niet meer hoe het heet, maar je moet gewoon alles reseten. Bij mij moet ik eerst de accu eruit halen voor een minuut, dan de home en uit/aan knop tegelijk indrukken en dan de home los laten. Dan kan ik kiezen om te resetten. :Y)

    Hallo dubbelpost? ;P
    Nou, ik was sowieso al van plan rond m'n verjaardag een nieuwe te vragen, als ik 'm dan vroeger krijg, vind ik het niet erg hoor. Hij had wel meer kuren, maar dat komt gewoon omdat ik geen goed hoesje voor dat beest had. Heel stom, maar ja, ik weet nu wel dat ik er zuiniger op moet zijn ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb nooit problemen met m'n telefoon gehad, zowel niet met m'n iPhones als m'n BlackBerry. Alleen toen ik m'n BB in de toilet had laten vallen, dat vond ie' niet zo leuk.


    To infinity and beyond •

    Mijn samsung hangt wel es een beetje vast en soms knikkert ie me uit een app, but that's it. Of hij gaat uit als ik buk XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen