• Twilight is dus nu op RTL5 en toen het stukje kwam dat Bella met Charlie in dat café zaten. Zag ik dus volgens mij Stephenie Meyer aan de bar zitten. Ik heb deze film al zó vaak gezien maar nu valt dit me pas op. Maar ik weet het dus niet zeker.

    Ja, die zit daar inderdaad. Staat op de extra's van de dvd geloof ik, dat stukje.


    Your make-up is terrible

    ja, dat is inderdaad zo. Ik geloof ook dat ze ooit heeft gezegd dat ze bezig was met het schrijven van Breaking dawn in die scene.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Spraggan schreef:
    ja, dat is inderdaad zo. Ik geloof ook dat ze ooit heeft gezegd dat ze bezig was met het schrijven van Breaking dawn in die scene.


    Was die toen niet al uit?

    Breaking Dawn is in augustus 2008 uitgekomen en Twilight pas in november.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 0:12 ]


    Your make-up is terrible

    Ja, dat klopt. Ze is zogenaamd aan haar boek aan het werken. Ik vind het altijd wel grappig als iemand die normaal achter de schermen werkt in de film voorkomt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Assassin schreef:
    (...)

    Was die toen niet al uit?

    Breaking Dawn is in augustus 2008 uitgekomen en Twilight pas in november.


    Maar de opnames waren eerder, neem ik aan.
    Ik meen me ook te herinneren dat ze ergens had gezegd dat ze aan het schrijven was, hoewel ik niet meer zeker weet waaraan ze dan schreef. Misschien was het ook wel iets anders.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Maar de opnames waren eerder, neem ik aan.
    Ik meen me ook te herinneren dat ze ergens had gezegd dat ze aan het schrijven was, hoewel ik niet meer zeker weet waaraan ze dan schreef. Misschien was het ook wel iets anders.


    Ik denk het ook, of het was gewoon om alles op te leuken. Een boek is ook niet zo één twee drie uitgegeven, die moeten ze eerst in grote ladingen produceren, fouten eruit halen etc, net als bij een film. Dus ik gok zomaar dat het niet waar is haha.


    Your make-up is terrible

    In die scene zit er een vrouw aan die bar, volgens mij met een rood shirt. Dat is Smeyer toch? Ik heb de film één keer gezien

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 0:24 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ja, klopt. Ze speelt ook in BD, ze zit erbij tijdens de bruiloft (: .


    The odds are néver in our favor.

    Stephenie is ook te zien is Breaking Dawn part 1, bij de bruiloft ^^

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 0:58 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Assassin schreef:
    Ja, die zit daar inderdaad. Staat op de extra's van de dvd geloof ik, dat stukje.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    NOTTINGHILL schreef:
    Stephenie is ook te zien is Breaking Dawn part 1, bij de bruiloft ^^


    Dat heb ik ook niet eens gezien en die film heb ik ook al een tig miljoen keer gezien. x) Ik ga dat zo toch ook even kijken, ben nu nieuwsgierig.

    Lol, nooit gezien! Goshie, ik ben niet opmerkzaam genoeg. ;P


    You are beautiful, you are love.