• wat is jouw mening over het leven?

    de mijne is dat je net zo goed maar 18 jaar kunt worden en thats it daarna komen de verantwoordelijkheiden je moet dingen zelf betalen etceter etcetera je moet tot je 67ste werken bijna geen vakantie je hele leven is al ingevuld snap niet dat mensen daar de lol van in zien


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Alwuppie schreef:
    TWEE DINGEN!

    Boobies! ;)

    Tenzij je een meisje/homosexueel bent, geloof dat t dan meer sixpack is 'hmm

    Ook leuk: hamsters, taart, groene ogen en rood haar, vrienden en... CHOCOLA!
    en taart!


    Ieeeee!!! SIXPACK!!(H)

    Helemaal met je eens, behalve boobies (puh)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ieeeee!!! SIXPACK!!(H)

    Helemaal met je eens, behalve boobies (puh)


    AHA! dus ook fan van rood haar en groene ogen? ;)


    quidquid excusatio prandium pro

    ach momenteel leef ik ook nog op hoop het beetje dat er nog is


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    ach momenteel leef ik ook nog op hoop het beetje dat er nog is


    Ik ook man, ik ook.

    MAAR OP EEN DAG! Zal ik mijn grijpgrage handjes voorstellen aan een (hopeljik mooi) meisje met een geweldige gevoel voor humor, en geen shirt :D

    TOT DIE DAG HOUDT IK MIJN HOOP NABIJ!


    quidquid excusatio prandium pro

    ja man i know we wachten allemaal op zo'n dag het enige wat we kunnen doen is hopen.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Alwuppie schreef:
    (...)

    Ik ook man, ik ook.

    MAAR OP EEN DAG! Zal ik mijn grijpgrage handjes voorstellen aan een (hopeljik mooi) meisje met een geweldige gevoel voor humor, en geen shirt :D

    TOT DIE DAG HOUDT IK MIJN HOOP NABIJ!

    Hopelijk krijg je de zedenpolitie niet achter je aan

    (Y)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 23:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    er staat niks


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    ja man i know we wachten allemaal op zo'n dag het enige wat we kunnen doen is hopen.


    EN NAAR BUITEN GAAN!

    en aardig zijn tegen meisjes >:3


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwuppie schreef:
    TWEE DINGEN!

    Boobies! ;)

    Tenzij je een meisje/homosexueel bent, geloof dat t dan meer sixpack is 'hmm

    Ook leuk: hamsters, taart, groene ogen en rood haar, vrienden en... CHOCOLA!
    en taart!

    Aah,ik voel me gevleid. Heb groene ogen en rood haar en boobies


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    C18 schreef:
    (...)
    Hopelijk krijg je de zedenpolitie niet achter je aan

    (Y)


    Dan glip ik tussen de plinten! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Op het moment; Klote.
    Na mijn ongeluk ziet mijn toekomst er minder mooi uit want ik kan misschien dingen niet meer doen die ik voorheen wel kon.

    Nou zeg. Dan moet je je leven maar wat meer maken naar hoe je het wilt. Want dat kan alleen jij.

    En als je er al zo negatief tegenoverstaat, nee, dan wordt het ook inderdaad niks nee.


    ars moriendi

    dat weet ik wel maar je moet het ook kunnen. makkelijk om te zeggen maar moeilijker om te doen.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Heel je leven moet je doen wat je word op gedragen; je betaald om te leven. Je gaat naar school om daarna heel je leven te werken. Eer dat het zo ver is moet je bij ons al 76 ofs zijn om met pensioen te gaan en vanaf daar kun je dan echt gaan leven; sommige mensen halen dat niet of je bent niet meer in staat er dan hard van te genieten. De wereld is vies en corrupt. En al word je rijk; dan moet je meer afgeven waardoor het geen verschil geeft..


    We're all mad here.

    precies ja :Y)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.