• Vraag je eigen love of friendship one shot aan. Je mag echt om iedereen vragen, van sporters, naar modellen en van acteurs naar onbekende personen. Ik zal je een lijstje geven wat je kunt invullen en hieronder kunt verzenden, als houvast. Je mag alles invullen of juist leeg laten en dan zal ik er mijn eigen fantasie op uit laten gaan. Ik zal proberen zo snel mogelijk alles af te werken :')

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Welke liefde/vriendschap:
    Song for inspiration:
    Quote for inspiration:
    Picture for inspiration:
    Eigen storyline:
    Extra's:


    Je hoeft niet alles in te vullen, dat zal ik dan zelf invullen!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 18:05 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Is het een story?

    De titel is misleidend, want technisch gezien is dit niet je eigen one shot :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    De titel is misleidend, want technisch gezien is dit niet je eigen one shot :P


    -

    Destined schreef:
    De titel is misleidend, want technisch gezien is dit niet je eigen one shot :P

    Het is een one shot op jou gebaseerd. Dus het ligt eraan hoe je het leest.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Het is een one shot op jou gebaseerd. Dus het ligt eraan hoe je het leest.


    Ik denk dat hij het als grapje bedoelde.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 18:42 ]

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Het is een one shot op jou gebaseerd. Dus het ligt eraan hoe je het leest.


    Zie ik nergens zoals jij het zegt staan, maar er staat idd ook dat het niet kan. maar als er staat je eigen one shot dan lees ik je eigen one shot dus iets wat van jou is en dat kan dus alleen als het door jou geschreven is.

    Ent ja eigenlijk is het ook een grapje :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Naam: Annemarije
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: koppig, nieuwsgierig, altijd goed plannen, nooit zomaar iets doen zonder na te denken,
    Uiterlijk: Bruin lang haar met een slag erin, 1,62, bruine ogen.
    Welke liefde/vriendschap: Wat bedoel je? Verzin jij maar iets.
    Song for inspiration: Little Things - One Direction
    Quote for inspiration: Don't grow up, it's a trap
    Picture for inspiration: -
    Eigen storyline: Verzin maar iets
    Extra's: Ik ben slecht in sport.

    Waarschuw je me als je het af hebt? (:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 18:50 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Naam: Willia Poitras
    Leeftijd: 14
    Innerlijk: loyaal, verlegen, onbewust van tijd en vindt het moeilijk te communiceren/relaties te onderhouden. Af en toe onzeker, vooral over nieuwe dingen/dingen die ze nog niet heeft meegemaakt.
    Uiterlijk: ze is slank en licht, ze heeft zo’n lichaam waar veel meisjes jaloers op zouden zijn. Ze alleen wel een paar littekens op haar voorhoofd. Ze draagt nooit make-up.
    Welke liefde/vriendschap:
    Song for inspiration: een beetje: How To Be A Heart Breaker – Miranda and the Diamonds maar vooral: Everything Has Changed – Taylor Swift feat. Ed Sheeran
    Quote for inspiration: -
    Picture for inspiration:
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcShZOv5KfCyQBHq1IB7YvN8ofcY7oKeB4PON6G1e2kW_8Oyr22T

    Eigen storyline: Willia denkt een jongen leuk te vinden die in haar klas zit. Hij heet Mace. Mace is ook een beetje verlegen maar wel de jock van de klas. Hij is de fanatiekste sporter in de klas + hij is mooi, nee niet “hot” (al zullen sommigen hem wel zo noemen), hij is mooi. Nina, een vriendin van Willia, is een echte gossip en heeft al een keertje geprobeerd ze te koppelen en uit te vinden wie Will leuk vindt. Het koppelen echter was geen succes. Mace is voetballer en de mogelijk is er dat hij binnen kort bij jong oranje mag trainen of bij een andere club als PSV of AJAX. Dit maakt Willia echter niks uit, ze snapt voetbal niet eens. Het eind van het schooljaar komt in zicht, en de klas heeft besloten om te gaan laser gamen.
    Extra's: Mace is mysterieus en laat niet heel veel meer dan dat hij goed kan sporten doorschemeren in de klas. Mace is 15
    Nina is altijd heel enthousiast. Nina is 15.
    Ze zitten in 3 havo en de pakketten zijn al gekozen.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 20:56 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.