• Ik heb sinds kort 2 hamsters op m'n kamer staan.
    En nu weet ik dat het nachtdieren zijn etc.
    maar ze krijsen af en toe en ik schrik me elke keer weer dood >.<
    Heeft iemand ook hamsters en weet iemand een manier om daar van af te komen?
    Dat ze bijv. overdag wakker zijn en 's avonds slapen oid?

    Celestial schreef:
    (...)
    Een kussen, omg dat is misschien nog wel een goed idee ^^


    Ik weet niet hoe schrikachtig hamsters zijn dus wel uitkijken xd ik deed et bij me gerbil xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe schrikachtig hamsters zijn dus wel uitkijken xd ik deed et bij me gerbil xd

    Ik gooide er gisteravond mijn sok op (ja dat lag het dichtst bij mijn bed)... en toen werden ze redelijk stil.
    Mwah, ik zoek nog wel even wat op internet ^^

    Celestial schreef:
    (...)
    Ik gooide er gisteravond mijn sok op (ja dat lag het dichtst bij mijn bed)... en toen werden ze redelijk stil.
    Mwah, ik zoek nog wel even wat op internet ^^



    Een sok... bij mij liggen me kussens et dichst bij.. nja meestal een boek.. alleen dat vond ik iets te


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe schrikachtig hamsters zijn dus wel uitkijken xd ik deed et bij me gerbil xd

    Heel erg,die diertjes zijn maar klein en zo'n kussen is dus heel groot. Ik zou het niet doen als ik jouw was,dadelijk schikken ze dat ze een hartaanval krijgen.
    Het beste wat je kan doen is ze ergens anders neerzetten of wennen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Heel erg,die diertjes zijn maar klein en zo'n kussen is dus heel groot. Ik zou het niet doen als ik jouw was,dadelijk schikken ze dat ze een hartaanval krijgen.
    Het beste wat je kan doen is ze ergens anders neerzetten of wennen.

    Ah, oké. Bedankt, ik zal het niet doen. ^^
    Je hebt zojuist mijn hamster van hun ondergang gered.

    Fellatio schreef:
    (...)


    Een sok... bij mij liggen me kussens et dichst bij.. nja meestal een boek.. alleen dat vond ik iets te

    Haha, dan zou denk ik mijn hele familie wakker worden wanneer ik er een boek op zou gooien. :')

    StJimmy schreef:
    (...)
    Heel erg,die diertjes zijn maar klein en zo'n kussen is dus heel groot. Ik zou het niet doen als ik jouw was,dadelijk schikken ze dat ze een hartaanval krijgen.
    Het beste wat je kan doen is ze ergens anders neerzetten of wennen.


    Mwah valt mee hoor. ik heb et vaak bij me gerbil gedaan, [jemoet mij snachts niet wakker houden als ik wil slapen xd] en hij is 5 jaar geworden, en das achterlijk lang voor een gerbil (:

    Cavia's zijn schrikkeriger verschilt pet beesiej en hoe hard het op de kooi komt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celestial schreef:
    (...)
    Haha, dan zou denk ik mijn hele familie wakker worden wanneer ik er een boek op zou gooien. :')


    Bij mij ook.. deo bus is dr al eens op gedonderd [kooi van cavia staat naast me bureau] en dat klonk hard o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Mwah valt mee hoor. ik heb et vaak bij me gerbil gedaan, [jemoet mij snachts niet wakker houden als ik wil slapen xd] en hij is 5 jaar geworden, en das achterlijk lang voor een gerbil (:

    Cavia's zijn schrikkeriger verschilt pet beesiej en hoe hard het op de kooi komt

    5 jaar o.O
    Wauw, dat is echt oud!

    Celestial schreef:
    (...)
    5 jaar o.O
    Wauw, dat is echt oud!


    Ja hea xd en hij heeft een val al eens overleeft ;P kooitje stond eerst op een tafeltje.. alleen 2 katten vonden het leuk om hem omver te stoten en zijn kinderen op te eten -.- of zijn broers en papa... aangezien dr 4 in zaten.. allemaal evengroot en zwart...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ja hea xd en hij heeft een val al eens overleeft ;P kooitje stond eerst op een tafeltje.. alleen 2 katten vonden het leuk om hem omver te stoten en zijn kinderen op te eten -.- of zijn broers en papa... aangezien dr 4 in zaten.. allemaal evengroot en zwart...

    Heh... wacht, die katten hebben de gerbils opgegeten? of...

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ja hea xd en hij heeft een val al eens overleeft ;P kooitje stond eerst op een tafeltje.. alleen 2 katten vonden het leuk om hem omver te stoten en zijn kinderen op te eten -.- of zijn broers en papa... aangezien dr 4 in zaten.. allemaal evengroot en zwart...


    ;o
    Mijn hamster heeft (had eigenlijk..) een val van zo'n 1 meter (op de straatstenen) overleeft. Dat beessie is dan wel maar 3 jaar geworden; ik vond het redelijk knap van 'm. Daarbij moet je je hamster nooooit afstaan aan je zusje.. *zucht*


    Opgeven is geen optie.

    ik legde overdag een deken over de kooi zodat het snachts leek. best handig want toen waren ze stil:) Meestal dan;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Celestial schreef:
    (...)
    Heh... wacht, die katten hebben de gerbils opgegeten? of...



    Juappp op 1 na die had zich in de zaagsel verstopt XD en die is 5 jar oud geworden ofzo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Birthday schreef:
    (...)

    ;o
    Mijn hamster heeft (had eigenlijk..) een val van zo'n 1 meter (op de straatstenen) overleeft. Dat beessie is dan wel maar 3 jaar geworden; ik vond het redelijk knap van 'm. Daarbij moet je je hamster nooooit afstaan aan je zusje.. *zucht*


    ik weet niet wat mijn hamster overleeft heeft... iets telang geleden


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you