• Hoi :3
    Ik zoek paar rollen voor mij verhaal: Detective Momo (http://www.quizlet.nl/stories/53051/detective-momo--a-romantic-detective-story/)
    Het zijn wel kleine rollen. De grote rollen verzin ik zelf liever.

    Ik heb nodig:
    - Paar klasgenoten van Momo
    - Het kleine zusje van Ryota
    -Een nicht/neef van Momo. Aiko Yamanaka
    - De vrouw van de directeur
    - Het kind van de directeur (Jongen/meisje maakt niet uit)
    - Een vriend van Jun (Alsjeblieft geen overenthousiast persoon. Jun heeft daar een hekel aan)

    Vul dit in:
    Naam: (liefs Japans)
    Leeftijd: (Momo, Jun en Ryota zijn ongeveer 15/16, hou daar rekening mee)
    Beschrijving van het uiterlijk of een foto: (Als je een foto kiest, neem dat alsjeblieft een anime/manga foto)
    Karakter:
    Is er iets speciaals aan het karakter?:
    Rol die je speelt:

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 15:35 ]

    Naam: Aiko Yamanaka
    Leeftijd: 14 jaar, word 18 juni 15.
    Beschrijving van het uiterlijk of een foto:


    Karakter: Ze is een erg lief & aardig meisje, alleen vaak net iets te druk > hyperheid. Aiko is erg eigenwijs, en word snel boos als je haar geen gelijk geeft. Ze maakt ook makkelijk vrienden en heeft veel lol. Ook gaat ze erg met de tijd mee en draagt ze vaak de nieuwste mode. Aiko is erg knap en dat weet ze maar ze schept er niet over op en blijft bescheiden. Aiko blijft vaak rustig in stress situaties en is erg nieuwsgierig en gaat daarom graag op onderzoek uit. Ze heeft ook wel een luie kant, want ze houd niet van opruimen en laat maar al te graag haar klusjes opknappen door anderen, maar als er echt iets van haar gevraagd word zet ze zich voor 100% in en is ze een echte doorzetter. Ze houdt van muziek en shoppen en opzoek gaan naar leuke jongens, ze is ook wel verlegen maar dat valt niet op tenzij je haar echt goed kent.
    Is er iets speciaals aan het karakter?: Aiko zit op kickboksen omdat ze zo haar verlegenheid heeft overwonnen en omdat ze het gewoon leuk vind om te doen.
    Rol die je speelt: nicht van Momo

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 23:19 ]


    When you believe your dreams come true

    Naam: Lovette (betekent kleine geliefde)
    Leeftijd: 9
    Beschrijving van het uiterlijk of een foto: Foto
    Karakter: Lovette is een verlegen maar slim meisje. Ze is leergierig en kijkt heel erg op tegen haar zus. Ze speelt graag piano en dat doet ze nu al een jaar. Verder kan ze nogal koppig zijn en soms wat naíf. Ze geloofd in de goedheid van de mens zoals niemand anders dat doet. Ze maakt niet zo makkelijk contact door haar verlege karakter. Ze houd net zoals haar leeftijds genootjes van spelen en sporten. Verder heeft ze een grote liefde voor tekenen.
    Is er iets speciaals aan het karakter?: Nee xD
    Rol die je speelt: Het zusje

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 8:25 ]