• Oke, ik heb weer een vraag.
    Net zoals vorige maand ben ik in de derde week een pil vergeten, toen heb ik doorgeslikt. Nu kan ik niet meer doorslikken (al 3 keer achter elkaar gedaan) dus nu moet ik stoppen met de strip en eerder een stopweek hebben. Dat is het hele probleem niet lijkt me. Mijn vraag is of ik dan eigenlijk wel veilig ben en ook veilig in de stopweek, en of het geen consequenties heeft.


    your eyes are like stars in the night.

    Je bent helemaal veilig hoor. =3 En het heeft ook geen consequenties.
    Je hoeft trouwens niet eerder te stoppen als je maar 1 pil bent vergeten, pas als je er 2 bent vergeten. Zo snel kan het namelijk niet gaan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je bent helemaal veilig hoor. =3 En het heeft ook geen consequenties.
    Je hoeft trouwens niet eerder te stoppen als je maar 1 pil bent vergeten, pas als je er 2 bent vergeten. Zo snel kan het namelijk niet gaan.

    Oke, dus als ik bijv. net seks heb gehad hoef ik me geen enkele zorgen te maken? En ik kan gewoon de strip afmaken? Met die pil was ik btw wel meer dan 12 uur te laat. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Oke, dus als ik bijv. net seks heb gehad hoef ik me geen enkele zorgen te maken? En ik kan gewoon de strip afmaken? Met die pil was ik btw wel meer dan 12 uur te laat. :'D


    Als je net sex hebt gehad kan je beter wel de morning after pil slikken, maar dat is gewoon voorzorg, zo snel worden de eierstokken echt niet wakker uit de slaap waarin de pil hun brengt, dat duurt sowieso wel 2 dagen of langer. En dan moet je het maar net hebben dat er een eitje net klaar is om bevrucht te worden. Maar je kan gewoon de strip afmaken, ik heb het zelf ook meerdere keren gehad en ik ben nog niet zwanger. :'D


    Your make-up is terrible