• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Euuuhhh??:8


    *insert philosophical cringe expression here*

    ??.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jah....
    Standaard excuus :Y)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Torresss schreef:
    Jah....
    Standaard excuus :Y)


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Torresss schreef:
    Jah....
    Standaard excuus :Y)
    Beter een standaard excuus en een verklaring dan geen excuus ;)(Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Is dat de reden een beetje raar zeg maar toch vond ik dat Forlan toch Bemiddelaar moest blijven en dat dat geen reden is het is mijn mening maar als jullie het en goede reden vinden dan ja....dan vind ik jou raar
    (dit is mijn mening)


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Beter een standaard excuus en een verklaring dan geen excuus ;)(Y)

    nee niet beteer een standaard excuus.
    liever de echte excuus inplaats van standaard


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Weetje, ik denk gewoon dat dit juist voor onheil zorgt? met zoo een exscuus? En weetje je had er gewoon geen topic over moeten maken en gewoon stil laten zijn was er geen probleem^^


    Some angels have no wings.

    knuf schreef:
    (...)
    nee niet beteer een standaard excuus.
    liever de echte excuus inplaats van standaard

    Dat zou alleen voor meer gezever en discussie zorgen dan nodig is.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Er zijn dingen gebeurd, die de users verder niets aangaan. Dit zijn crew-situaties en zaken die dus ook onder geen enkele voorwaarde met de users worden besproken. Wat er dan precies gebeurd is, daar gaan we verder niet op in. Omdat we verder niemand in een kwaad daglicht willen stellen. Lijkt me voor de rest wel duidelijk, niet dan?


    Wie du mir, so ich dir.

    Wees maar blij dat Rose niet kan reageren :Y)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Vrijdag de 13de he |:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Hiphopqueen schreef:
    Weetje, ik denk gewoon dat dit juist voor onheil zorgt? met zoo een exscuus? En weetje je had er gewoon geen topic over moeten maken en gewoon stil laten zijn was er geen probleem^^

    Dit topic is juist gemaakt omdat verschillende users een bericht naar mods hebben gestuurd met de vraag waarom Sem geen bemiddelaar meer is (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Al heb ik like nooit met haar gepraat of whatever, ik vond haar wel een goede bemiddelaar.


    Some people make the world special just by being in it

    Hiphopqueen schreef:
    Weetje, ik denk gewoon dat dit juist voor onheil zorgt? met zoo een exscuus? En weetje je had er gewoon geen topic over moeten maken en gewoon stil laten zijn was er geen probleem^^
    Nee, users hebben er toch een recht op om te weten dat iemand niet meer onderdeel uit maakt van het team? Juist wanneer we niets zeggen vinden mensen ons achterbaks en smerig. Dus, daarom zeggen we het gewoon eerlijk.

    En jullie kunnen allemaal zeggen wat je wilt, maar als ik iets zeg, dan meen ik het ook! Ik wil niemand in een kwaad daglicht stellen en door deze manier van handelen en de dingen die ik gedaan heb, heb ik mensen ook zo min mogelij proberen te kwetsen, alleen soms gaat het gewoon niet anders.


    Wie du mir, so ich dir.