• Hoi

    Ik ben zwaar verslaafd aan quizlet, en ik neem bijna elke dag een nieuwe abo. Ik heb er al over de honderd.
    Ik raak namelijk in een slecht humeur als ik niet genoeg mails krijg van nieuwe hoofdstukken op een dag xD

    Dus, als je denkt nog iets leuks voor me te weten...
    Ik lees:
    - twilight
    - Harry Potter
    - Winx club
    - onbekende personen
    - Hongerspelen
    - Avatar (the last airbender)
    Fanfics moeten verhaallijn (ongeveer) volgen
    - Fantasy
    - Romantiek
    - Avontuur
    - Historische verhalen

    Ik lees niet:
    - andere fanfic (zoals TH, 1D, ... als je toch denkt dat ik er een over het hoofd heb gezien kan je altijd proberen, maar zeker geen bekende personen)
    - horror
    - thriller (behalve in uitzonderlijke gevallen)
    - engelse stories (een paar woorden tussenin kan wel, ook Frans eventueel, maar geen volledig anderstalige stories)

    Wat wil ik bij een story:
    - minstens drie keer per week posten, liefst dagelijks (ik weet ook wel dat je niet kan posten als je op vakantie bent of zo ;))
    - redelijk AN
    - nog niet meer dan 40 hoofdstukken (liefst 10-20)
    - liefst deeltjes van 250-500 woorden (meer of minder kan, maar dan ook minder/meer hoofdstukken)
    - een beschrijving van elke story die je me aanraad
    - bij elke story die je me aanraad ook de link ff bijzetten graag (als je meerdere story's op je profiel hebt staan weet ik anders niet welke je bedoeld)

    Benieuwd wat ik te lezen krijg ;)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 15:10 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    ILOVELIAM schreef:
    (...)

    Ik heb er 256, op dit moment. :3


    Ik tussen de 120 en 150. Blijkbaar niet zoveel dus ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Kyraleigh Warren
    Het verhaal gaat dat ik een directe afstammeling ben van Melinda Warren, een heks die is verbrand op de brandstapel tijdens de heksenvervolgingen in Salem in 1692. Voor zij stierf, voorspelde ze dat er ooit een meisje in de Warren-lijn zou worden geboren op Ostara (De datum waarop dag en nacht even lang zijn). Ze zou om precies 12 uur geboren worden onder de enige volle maan die ooit op Ostara plaats zou vinden. Dit meisje zou de machtigste heks zijn die de wereld ooit heeft gekend. Ze zou de laatste zijn met de naam Warren, aangezien haar ouders gedood zouden worden. Haar achternaam zou ook hetgeen zijn waar ze aan herkent zou worden. Ze zou door velen gevreest worden, maar door nog meer aanbeden. Ze zou gezegent zijn met telekinese, en de gave om spreuken zonder enig hulpmiddel toe te passen. Verder zou ze een geweldige plantenkennis hebben en verschillende dranken uit het hoofd kunnen brouwen, zonder ooit een recept ervan gezien te hebben. Dit meisje zou wonderen kunnen verrichten in de magische wereld. Ze zou harten sneller doen slaan en gunsten vervullen zoals geen ander dat zou kunnen. Ze zou groots zijn in de toverwereld. Kortom dit meisje zou thuis horen op een magische school, zoals Hogwarts of Beauxbatons. Daar zou ze tot haar recht komen, daar zouden haar ouders haar naar toe hebben gestuurd. Maar dit meisje is niets meer dan een dreuzelslaaf in een dreuzelgezin, want dreuzels weten niets van Melinda Warren.


    Klik hier voor het verhaal.
    Klik hier voor de trailer.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb wel een verhaal met onbekende personen ^-^


    Runaway
    Zodra Sherry’s ouders voor de zoveelste keer ruzie krijgen, besluit Sherry maar eens op stap te gaan. Weg te lopen. Voor altijd. Na een lange treinreis komt ze aan in de Upper East Side, New York. Een heel andere plek dan Nashville… Zal ze het hier overleven? Of zal ze al snel heimwee krijgen naar thuis?


    Er staan al twee hoofdstukjes online en ik probeer wel zovaak mogelijk te posten ;p Ik heb op Word wel een lijstje met allemaal punten die ik wil uitschrijven =) Alleen soms heb ik een dagje dat ik geen zin heb om te schrijven haha xd Maar ik zal me best doen!


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Our Way [Sirius Black]


    Caution first, always.

    Op mijn profiel heb ik 2 stories. (onbekende personages)
    En ik schrijf er één met MagicDesire en die heet; When the sun fades away. (onbekende personen)
    En ik heb er nog één emt blakcbeard op haar profiel en die heet Behind the mask. ( ook onbekende personen)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    She hates him, but is in love

    He loves her, but want her to hate him

    What does he hide?


    Ik post bijna elke dag, alleen nu wat minder want ik heb toetsweek! Ik heb wel al 25 hoofdstukken..
    Haha ik ben ook zwaar VERSLAAFD aan Quizlet!!
    LOUD SILENCE

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 19:22 ]


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Wow en ik dacht dat 15 abo's al veel was.. XD Goed mijn story:
    Ik post elke dag xD Dus ik heb nu wel al wat hoofdstukjes, maar dan heb je wel een hele tijd wat te lezen? Het is een Twilight story!
    Till the world ends - Twilight

    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven, komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?

    Dit verhaal is gebaseerd op de Twilight serie. De namen van de personages komen er invoor, maar voor de rest zal het wel wat anders lopen zoals je ziet. Er wordt nu niet zoveel op Bella ingezoomd en de Cullens, maar meer op het andere kamp, de wolven.


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Nouja..
    Ik weet niet of je Pro Ana stories leest, maar dit is één van de vier stories waar ik een abo op heb;
    Till I Collapse - Pro Ana
    Hij heeft over de tien hoofdstukken, dat wel, maar zodra je eraan begint wil je verder lezen; althans, dat was bij mij het geval. (:


    Opgeven is geen optie.

    Through the fire Je moet maar even kijken. (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Hihi, je volgt al een story van mijl When you came to me.
    Maar ik heb er nog 1, What do you think about me. De inleiding lijkt niet echt heel leuk, maar het is wel een hele leuke verhaal(A)
    Hier een link.

    http://www.quizlet.nl/stories/50822/what-do-you-think-about-me/

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 17:44 ]


    I will be.

    Twilight fanfic over Jacob en Nessie
    voorlopig nog maar 2 hoofdstukjes, dus ideaal
    Ik probeer elke dag minstens 1 nieuw stukje te posten.
    Het is ook mooi AN geschreven, mét leestekens enzo (ik kan daar ook niet tegen als het zo zonder leestekens is enzo...)
    link: The truth of our friendship (twilight)

    Inhoud: Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    ik post meestal 1 keer per week of iets in die richting.
    kom ik dan niet in aanmerking? :(

    http://www.quizlet.nl/stories/46031/verrader-draco-malfoy/


    .

    The life of a Weasley
    hp-story over de kleinkinderen van de hp-personages, met in de hoofdrol de dochter van Ron Wemel
    hij is pas gisteren begonnen, maar ik ben van plan om er elke dag wel iets op te zetten
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood