• Hoi

    Ik ben zwaar verslaafd aan quizlet, en ik neem bijna elke dag een nieuwe abo. Ik heb er al over de honderd.
    Ik raak namelijk in een slecht humeur als ik niet genoeg mails krijg van nieuwe hoofdstukken op een dag xD

    Dus, als je denkt nog iets leuks voor me te weten...
    Ik lees:
    - twilight
    - Harry Potter
    - Winx club
    - onbekende personen
    - Hongerspelen
    - Avatar (the last airbender)
    Fanfics moeten verhaallijn (ongeveer) volgen
    - Fantasy
    - Romantiek
    - Avontuur
    - Historische verhalen

    Ik lees niet:
    - andere fanfic (zoals TH, 1D, ... als je toch denkt dat ik er een over het hoofd heb gezien kan je altijd proberen, maar zeker geen bekende personen)
    - horror
    - thriller (behalve in uitzonderlijke gevallen)
    - engelse stories (een paar woorden tussenin kan wel, ook Frans eventueel, maar geen volledig anderstalige stories)

    Wat wil ik bij een story:
    - minstens drie keer per week posten, liefst dagelijks (ik weet ook wel dat je niet kan posten als je op vakantie bent of zo ;))
    - redelijk AN
    - nog niet meer dan 40 hoofdstukken (liefst 10-20)
    - liefst deeltjes van 250-500 woorden (meer of minder kan, maar dan ook minder/meer hoofdstukken)
    - een beschrijving van elke story die je me aanraad
    - bij elke story die je me aanraad ook de link ff bijzetten graag (als je meerdere story's op je profiel hebt staan weet ik anders niet welke je bedoeld)

    Benieuwd wat ik te lezen krijg ;)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 15:10 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Escape
    Feline (16) zit in een weeshuis. Op een dag leert ze Travis(18)kennen, die beloofd haar te helpen met ontsnappen.


    *Onbekende Personen
    *Geen smileys
    *In ABN

    Mijn stories:


    Allynn is not just a normal girl, she isn't ordinary or a stereo type girl, she is special. Or at least she is special since the day an owl dropped by and gave her an amulet. The amulet changed her life forever, nothing will get back to normal and there's only one way to go... Forward

    misschien had je het al begrepen: Dit verhaal is in het engels en met onbekende personen

    ps.Plaatje is aanklikbaar





    Een gewoon meisje, een gewoon bestaan, een gewoon leven, totdat...

    'Het gaat niet meer,' ze klonk vastberaden 'We kunnen niet langer.'
    'Maar ze is nog zo jong!' protesteerde hij.
    'Je weet heus wel waarom, het moet nou eenmaal.' zei ze op kalme toon. Ze keek hem doordringend aan. Hij knikte en de tranen stroomden langs zijn wangen, ze liep weg.


    ps. Plaatje is aanklikbaar


    allebei Fantasy,Misterie,Avontuur-en met natuurlijk ook een beetje liefde;)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:59 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"


    Met dank aan Eeyore voor de cover!

    De HAVO4-leerling Kim is erg goed bevriend met haar oud-klasgenoot uit de eerste en de tweede klas: VWO4-er Logan. Ze zien elkaar vrij vaak, maar ze spreken niet erg vaak met elkaar. In dat laatste brengt Logan verandering.

    ~Start: 25-05-'12
    ~Ik waarschuw niet
    ~Neem dus een abo
    StarWarsGirl
    ~Soundtrack


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    hey ok ik schrijf niet over mijn story ,want ik vidn mezlef niet echt goed maar ik heb wel wat anders. Ik las dat je avatar leuk vind. Ik heb een website waar ik bijna dagelijks opzit gevonden waar je alle aflevering vindt van aang maar ook van korra. Ooit van gehoord. Gaat over de nieuwe avatar na aang. heel mooi je kan alle afleevringen zien int engels op die site alleen de laaste staat er nog niet op die was pas vandaag het was de laaste van dit seizeoen en ze gign in avatar trance. als je tiojd hebt moet je maar eens kijken er zijn ook mensen van jou leeftijd zelfs 22 enzo die kijken. groetjes (Hongerspelen is ook geweldig :) )


    | Why face reality when you have imagination? |



    16+
    Onbekende personen,
    Historisch,
    Fantasy
    16+
    ik waarschuw niet
    Nederlands geschreven
    Cover: Yuliette



    http://www.quizlet.nl/stories/90658/black-raven/


    She made the world.
    She made the nature
    She made the animals.
    She made the human
    They can destroy the world

    She is the goddess of creation, a dangerous person when they fall into wrong hands ....


    http://www.quizlet.nl/stories/90333/she-made-the-world-and-they-can-destroy-the-world/

    Face of an angel

    It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.



    © ThoseWords
    • Gedeeltelijk gebaseerd op 'Harry Potter' van J.K. Rowling.
    Kan afwijken van de originele verhaallijn.
    • Nederlands geschreven


    Keep your head up, keep your heart strong

    When I saw you,
    I was scared to talk to you.
    When I first talked to you,
    I was scared to kiss you.
    When I first kissed you,
    I was scared to love you.
    Now that I love you,
    I'm scared to lose you





    One Direction bestaat
    Nederlands gesproken & geschreven
    Summer Melody Horan
    Kan 16+ zijn
    A love story with an unexpected end
    Soundtrack


    Back to December


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hutten pannenkoeken en water


    'Hallo?' langzaam komt een blonde jongen achter de bomen vandaan. 'Hoi, kan je me zeggen waar ik ben?' 'Ben je nieuw?' Zegt hij, maar blijft op een afstand. 'Ik denk het, ja' Antwoord ik. 'Hoe heet je?' twijfelend antwoord ik dat ik Rosalyn heet. 'Wat is je kracht?' 'Kracht?' 'Ja, kracht' 'Weet ik veel!' ik barst in tranen uit. Raar genoeg zie ik dat hij schrikt. Hij rent weg, terug de bossen in. Moederzielalleen laat ik me op de grond zakken. Waar ben ik? Wie was dat? Waarom rende hij terug het bos in? Wat moet ik doen?

    - Onbekende Personen
    - Bijna elke dag een stukje
    - Sturing van elementen
    - Wel al 26 hoofdstukjes
    Ik hoop dat je het een abo waardig vind.


    And that’s the way it is.

    [Ik zal alleen vier dagen niets posten omdat ik naar een hotel ben ^^]


    Where soul meets body


    Het is jaar 1403 en er heerst een strenge dictatuur
    in het land Ariterra. De meeste mensen zijn straatarm
    en de omstandigheden zijn vreselijk.
    Dan bereikt het gerucht van een plek waar ziel en
    lichaam kruisen het oor van verschillende jongeren die
    allemaal even diepe verlangens hebben, verlangens die
    bewaarheid kunnen worden waar ziel en lichaam kruisen.
    Een zoektocht begint, vriendschappen worden gesloten,
    vijanden worden gemaakt en zelfs de koning stuurt
    troepen om een legende na te jagen.


    Onbekende personen
    ©CottonCloud



    yeehh

    Twinkle, Twinkle Little Star.

    Proloog online
    Hoofdstuk 1 komt bij twee abo's


    De vier meest bekende Fantasy verhalen zijn samengevoegd. Harry Potter, Lord of the Rings, Twilight en The Hunger games. Kunnen ze samen overweg of maken ze continu ruzie over van alles. Lees het nu:


    Klik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!



    What if you were the inspiration for all his songs?
    The good ones, the bad ones, even the ugly ones.


    starting 250812
    bronx production


    ***



    Gladys vertrekt met vlucht 701 naar haar familie in New York om te gaan studeren, op aanvraag van haar moeder. Naar haar familie gaan vindt ze niet erg, maar Gladys heeft één grote angst: vliegen. Van Brussel naar New York was ze maar zes uren onderweg, dus dat was nog niet zo een ramp. Maar nooit had ze gedacht dat die zes uren konden uitdraaien tot de ramp waar ze altijd al van vreesde. Samen met een onbekende jongen die naast haar zat is ze één van de twee personen die een vliegtuigcrash overleven. Ze had haar leven te danken aan hem, maar had nooit de kans om het hem te zeggen.
    Zal ze de jongen van 'Flight 701' ooit nog terugzien?


    • Onbekende personen
    • Neem een abo, ik waarschuw niet


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Kijk anders eens op mijn profiel:
    Life isn't easy - Carlisle Cullen
    Het is de geschiedenis van Carlisle. Ik zal proberen om ook nog verder te schrijven dan Breaking Dawn.

    You said you would come back about 1 month ... But It's been 10 years. {Twilight Story}
    Dit is een story waar ik co-auteur ben. (ook twilight uiteraard)


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Sinds wanneer lees jij geen 1d meer?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    Sinds wanneer lees jij geen 1d meer?


    Ik geloof dat je me met iemand verwart, ik heb nooit 1D gelezen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    This job changed my life [16+]

    Lisa (21) is een seksverslaafde. Ze heeft haar studie visagie afgerond en is opzoek naar een fulltime baan. Met het uitgaan komt ze vaak uit in een ander bed dan het hare. Ze vindt een bijbaantje waar ze verwacht te werken tot ze een baan als visagiste heeft gevonden. Maar die baan is niet helemaal wat ze had verwacht...

    Pas gisteren begonnen dus nog maar 1 hoofdstukje nu. Komt seks in voor. Als je er niet tegen kan, niet lezen.