• Hoi

    Ik ben zwaar verslaafd aan quizlet, en ik neem bijna elke dag een nieuwe abo. Ik heb er al over de honderd.
    Ik raak namelijk in een slecht humeur als ik niet genoeg mails krijg van nieuwe hoofdstukken op een dag xD

    Dus, als je denkt nog iets leuks voor me te weten...
    Ik lees:
    - twilight
    - Harry Potter
    - Winx club
    - onbekende personen
    - Hongerspelen
    - Avatar (the last airbender)
    Fanfics moeten verhaallijn (ongeveer) volgen
    - Fantasy
    - Romantiek
    - Avontuur
    - Historische verhalen

    Ik lees niet:
    - andere fanfic (zoals TH, 1D, ... als je toch denkt dat ik er een over het hoofd heb gezien kan je altijd proberen, maar zeker geen bekende personen)
    - horror
    - thriller (behalve in uitzonderlijke gevallen)
    - engelse stories (een paar woorden tussenin kan wel, ook Frans eventueel, maar geen volledig anderstalige stories)

    Wat wil ik bij een story:
    - minstens drie keer per week posten, liefst dagelijks (ik weet ook wel dat je niet kan posten als je op vakantie bent of zo ;))
    - redelijk AN
    - nog niet meer dan 40 hoofdstukken (liefst 10-20)
    - liefst deeltjes van 250-500 woorden (meer of minder kan, maar dan ook minder/meer hoofdstukken)
    - een beschrijving van elke story die je me aanraad
    - bij elke story die je me aanraad ook de link ff bijzetten graag (als je meerdere story's op je profiel hebt staan weet ik anders niet welke je bedoeld)

    Benieuwd wat ik te lezen krijg ;)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 15:10 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Ik geloof dat je me met iemand verwart, ik heb nooit 1D gelezen

    Oké, het spijt me $:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    harry potter?
    A thousand years...[Severus Snape - The Marauders]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Jaa, jou ken ik inderdaad wel hihi, volgens mij was je de enige die een vage story van mij wel leuk vond :) Maar ik heb verder niet echt huidige stories, ik ga er binnenkort wel 1 schrijven die half fanfic is over iets wat niemand op ku schijnt te kennen, Downton Abbey. (Omdat niemand het kent kent de hoofdpersoon het ook niet.. Nouja, je moet het maar lezen als je wilt ;))
    Zal ik het tegen je zeggen als ik begin?
    xx


    When nothing goes right, go left <3

    Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb


    De vrouwen Roos en Femke presenteren met trots: The marauders

    Dit verhaal gaat over James Potter, Remus Lupos, Sirius Zwarts en Peter Pippeling in hun vijfde jaar op Zweinstein. Wat als Sirius voorspellende dronen krijgt? Peter steeds wegloopt? Lily en Severus zoenen terwijl Lily met James heeft? De weerwolfnachten steeds zwaarder worden? En wat als Sirius vervloekt raakt?

    Je leest het allemaal in The marauders.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    Strandgeheimen

    De veertienjarige Jet wordt uitgenodigd om een week bij haar rijke tante te logeren. Haar tante woont aan de kust, op een rustige plek met veel kleine, rotsachtige strandjes. Maar ze verteld dat er iets gaande op deze plek. Er spoelen aan de kust de laatste weken steeds vaker dode mensen, en al deze mensen hebben zelfmoord gepleegd. Dat jaagt Jet angst aan, maar ze denkt er niet meer over na. Het gaat goed tot ze een heel klein strandje ontdekt met een bewoonde grot. Ze raakt in contact met degene die daar woont, en ze probeert haar te helpen. Maar is de grotbewoonster wel te vertrouwen?


    ~ Onbekende personen.
    ~ Gebaseerd op een droom die ik had.
    ~ Er komen af en toe stukjes uit haar dagboek in voor.
    ~ Waarschuwingen: mentaal geweld, pogingen tot (zelf)moord, misleidende karakters.
    ~ Volledig Nederland geschreven en gesproken.
    ~ 400 tot 600 woorden per hoofdstuk.



    I have learned that some of the nicest people you’ll ever meet are those who have suffered a traumatic event or loss. I admire them for their strength, but most especially for their life gratitude - a gift often taken for granted by the average person in society.

    - Onbekende personen
    - Drama
    - Geschreven door MustBeLove & Acrimony


    Enjoy!


    life is awesome



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why won't you believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen
    • Klik op het plaatje voor de link naar het verhaal

    Wil je een beschrijving? Klik dan hier en scroll naar beneden tot je de titel van dit verhaal ziet.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    hoooi,
    ik dacht ik ga even mijn story's hier plaatsen :)

    numero 1:
    My sweet diary
    een story over onbekende personen
    - waargebeurd verhaal met kleine aanpassingen en veranderingen van namen om herkening te verkomen
    - hij is in het nederlands
    - ik laat elk stukje beta-readen dus de spelling zal wel in orde zijn

    - ik post maar 1x per week omdat het moeilijk is om te schrijven erover voor mij
    - het heeft nog maar minder dan 10 stukjes

    numero 2:
    Everything after Harry potter -Scorpius Malfoy, Albus potter, James potter and more
    - Harry Potter in de tijd van zijn kinderen
    - Ik zal later dagelijks gaan posten

    - Het is nog niet echt begonnen begint waarschijnlijk deze week of volgende week
    - In de film word er niet zoveel gezecht over die tijd dus het volgt niet echt de hp verhaalijn

    xxx -BFL


    Dont say why me, say try me



    Jasmijn woont in een klein, hecht dorpje op het Nederlandse platteland. Ze ergert zich aan de meeste mensen in haar naaste omgeving; de meisjes met wie ze op de basisschool heeft gezeten zijn veranderd in barbies, haar oudere zus studeert in Leiden en lijkt haar te zijn vergeten en haar moeder heeft alleen maar aandacht voor haar depressieve beste vriendin.
    De enigen aan wie ze haar hart kan luchten zijn haar goudvis Bubbel en Annali, haar beste vriendin en nichtje, die toen ze twaalf was terug is verhuist naar Zweden. Ze mailen veel en één keer per jaar met kerst, komt Annali terug naar Nederland om de kerst door te brengen bij Jasmijn.
    Alleen loopt het dit jaar anders... Annali e-mail-t nooit meer terug. Ook zijn sinds kort nieuwe mensen in het dorp, een Amerikaanse familie. Al snel sluit Jasmijn vriendschap met het meisje Camilla. Camilla heeft een knappe tweelingbroer en een lief jonger zusje. Alleen dan belt haar tante vanuit Zweden, Annali is spoorloos verdwenen.


    * ABN
    * Romantiek, drama en onbekende personen
    * Soundtrack


    Chasing goals.

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt)
    - Post minimaal 1x per week, hoe meer abo’s hoe sneller ik post
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - Volledig ABN
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (er wordt, tot nu toe wat mijn idee is, niemand vermoord, het is alleen een vrij heftig verhaal), 12+, origineel



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen! :D
    tnxx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!


    De 50ste hongerspelen. Voor de tweede keer word er een speciale aflevering gemaakt van dit gevreesde spel. Zo worden er van elk district niet twee, maar vier deelnemers geselecteerd om hun district te vertegenwoordigen. Maar wat nou als er een romance ontstaat buiten de beelden om?


    Layla Fisher is als jong kind opgegroeid in Seattle. Als ze met haar ouders gaat verhuizen naar Florida, behoud ze dan ook het contact met haar beste vriendin; Samantha. Als Layla op haar achttiende verjaardag te horen krijgt dat ze terug mag naar haar geboorteplaats, staat ze dan ook te trappelen. Al snel blijkt dat Seattle te duur is, maar omdat Layla toch graag terug wilt, kopen haar ouders een huisje op de rand van een klein dorpje, vlak bij Seattle, Forks. Layla is helemaal blij met haar eigen huisje, dicht bij haar beste vriendin en is klaar voor een nieuw avontuur, maar helaas is het niet het avontuur wat ze verwacht had. Want het avontuur waarin ze terecht komt, heeft een buitengewoon tintje.

    (Van beide is het plaatje de link naar het verhaal)





    Wanneer Lucas te horen krijgt dat hij nooit meer zal kunnen praten, staat zijn leven op zijn kop. Hij wil binnen een jaar zoveel mogelijk dingen doen met zijn stem, maar niet alles zit hem mee. Niemand mag weten dat Lucas over een jaar zijn stem kwijt is. Maar hoe verbergt hij de bezoekjes aan de dokter en de plotselinge stemwegvallingen? Zal Lucas kunnen wennen aan een leven zonder stem?

    • Begint 28 December
    • Geschreven door Snuffles
    • Nederlands geschreven en gesproken
    • Onbekende Personen

    It's five to twelve, darling.

    Er stond één simpel zinnetje op het rode papier. Eén simpel zinnetje, maar het zorgde voor een vreselijk gevoel dat over me heen kroop.
    It's five to twelve, darling.

    Het is een OP verhaal dat ik in augustus al begonnen was, maar ik was er niet tevreden over dus had ik besloten om het te herschrijven. Vanaf vandaag begin ik dus helemaal opnieuw. Ik hoop dat je toch een kijkje wil nemen. (:


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Hey
    Zou je mijn verhaal misschien willen lezen?? En misschien een abo nemen?
    One Direction Shots
    sorry als je niet van reclame houdt